Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)

Gestart door NS1639 dinsdag 03 januari 2012, 14:11:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
Hoi, ik ben op zoek naar het reserve nummer van een buffer van een Roco 46337 hbis.

De wagon heb ik helaas zonder onderdelenblad op de beurs gekocht, nu er een buffer ontbreekt kan ik het onderdeel nummer dus niet terugvinden :( (heb al ge googled maar helaas), als iemand het nummer van de buffer weet of een scan van het onderdelen blad heeft hoor ik het graag, bij voorbaat dank.

(PS ik hoop dat dit bericht op de juiste plek gepost is ik zou niet weten waar anders)
Re:Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
Ik heb gekeken op http://zuba-tech.ch/images/neuestartseite/Roco_Ersatzteilliste.pdf
Maar daar vind ik alleen een koppeling voor de 46337.
Zijn die buffers wel als los onderdeel te bestellen?
Re:Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
Hallo NS1639,

Stuur een mailje naar Erwin Prummel, die heeft de buffers vast wel liggen of besteld ze voor je.

http://www.etsemmen.nl/

mailto: info-at-etsemmen.nl]

Gr, Ben.
Re:Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
@ Kappa, Bedankt voor het zoeken, of de buffers wel te bestellen zijn weet ik niet omdat ik het onderdelenblad niet heb waar dit op staat.

@ Spoorman, dat valt te proberen echter zou hij iets voor me kunnen betekenen als ik hem enkel het art. nummer en niet het reservedeelnummer kan vertellen?

Het probleem is inweze niet de leverancier voor een reserve onderdeel, als ik op internet kijk zijn er daar wel een aantal van (heb hier alleen geen ervaring mee) maar het juiste nummer hiervan.
Als ik op HobbyParts kijk en buffer intik krijg ik wel 1542 hits, de vraag is alleen welke er bij de hbis past(of er sterk op lijkt maar dat is niet te zien aangezien er geen afbeeldingen bij staan), voor het reserve onderdeel nummer heb je het onderdelen blad nodig en die heb ik helaas niet :(.

Is er iemand mischien bekent met een site waarop je de onderdelenbladen van modeltreinen kan vinden? , dan zou ik daar nog op kunnen zoeken.
Re:Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
Citaat van: NS1639 op vrijdag 06 januari 2012, 17:51:38

@ Spoorman, dat valt te proberen echter zou hij iets voor me kunnen betekenen als ik hem enkel het art. nummer en niet het reservedeelnummer kan vertellen?


Die vraag krijg je beantwoord als je Erwin een mailtje stuurt. Hij heeft meer onderdelen liggen van de 46337.

Gr, Ben.
Re:Onderdeel nummer buffer Roco 46337 (hbis)
waarom wil je ze niet gewoon bij erwin emmen bestellen?