Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Hallo

Gestart door christian donderdag 29 december 2011, 23:46:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hallo
christian
gast

Hallo
Ik weet even niet waar ik mijn vraag moet stellen dus hier komt hij. Ik wil voor mijn zoontje een treinset kopen. Nu is mijn vraag welke ho set is goed om te beginnen. En wat zijn de voor en nadelen van een anologen baan.
Ik ken natuurlijk de bekenste zoals marklin en fleishman. Nu lees ik ook dat je ook een jouef trein set hebt. Deze ken ik niet wat is het voordeel van deze baan.  En wat is fijner om meet tewerken anoloog of digitaal.



Groeten Christian
Re:Hallo
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Hallo
Dag Christian.
Bijzonder leuk dat je voor je zoon een treinset wil gaan kopen.
Hoe oud is je zoon en hoe liggen zijn interesses?
Evt later (samen met jou?) een baan bouwen of alleen maar af en toe met de set rijden? (spelen)

Een startset is eigenlijk altijd een goede start, deze heb je van heel goedkoop en eenvoudig (Aldi, Lidl, Kruidvat startsets uit acties) tot hele dure digitale sets.
Persoonlijk vind ik de startsets van Märklin het meest geschikt, deze zijn robuust, eenvoudig aan te sluiten en ook nog eens "waardevast".
Ook zijn deze eenvoudig uit te breiden met nieuwe spullen.

Indien je zoon graag alles zelf wil bouwen dan is een Lego trein een goede optie, ook veel mogelijkheden met startset e.d.

Veel succes met je aanschaf.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Hallo
mathijs-spoor3
gast

Re:Hallo
hoi cristian,

ik denk dat het belangrijkis dat je weet wat je wilt, (veel mee spelen/ op de grond/een vaste baan) zodat je kunt bepalen wat het meest geschikt is.

gr