Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

bouw maquette

Gestart door Goshawk woensdag 28 december 2011, 14:44:33

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
bouw maquette
Goshawk
gast

bouw maquette
Aller eerst wil ik mij even voorstellen. Ik ben willem en heb een klein marklinbaantje samen met mijn neefje. via dit tijdverdrijf kwam ik op deze site.
Ik ben ook voorzitter van een verkoepelend orgaan van de nederlandse valkerijverenigingen. Hieruit voor komt ook mijn vraag. Wij willen graag aan voorlichting doen en de mensen laten zien in een voorlichtingstand hoe belangrijk de valkerij was in de middeleeuwen. Tijdens deze periode werden veel wilde valken gevangen voor de valkerij (nu gelukkig niet meer) Wij willen van zo oude vangplaats een maqette laten maken. Is er binnen dit forum dit dat kan doen tegen een kosten vergoeding.
De maqette is maximaal 1 bij 1,5 meter en moet een heidegebied voorstellen met daarin een rieten hutjes met daaraan de vanglijnen.
Laat het me maar even weten of u hiervoor belangstelling heeft.
willem vrijenhoek
goshawk [at] hetnet.nl


Edit Gerard: mailadres aangepast
Re:bouw maquette
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re:bouw maquette
ik zou hem van papier kunnen maken, en dat u hem beplakt met de nodige dingetjes.....
Re:bouw maquette
H0lland
gast

Re:bouw maquette
Hallo Willem,

Ondanks het gegeven dat het mij een mooi onderwerp lijkt, bied ik mijzelf niet aan om deze maquette te maken (daarvoor ben ik sowieso zelf ook met te veel andere dingen bezig.) Maar... waarom maak je het niet zelf? Juist een diorama/maquette met dit soort onderwerpen én van dit soort afmetingen, leent zich natuurlijk perfect om juist zelf eens aan de slag te gaan. Met een beetje creativiteit én wat hulp (voorbeelden & uitleg) die je overal op het internet kunt vinden, zou je toch een heel eind moeten kunnen komen.
Wil je toch nog naar een persoon zoeken die deze maquette voor je wil bouwen, dan is het misschien handig om een foto te plaatsen van wat je zo ongeveer bedoelt Zo kunnen anderen namelijk een inschatting maken van bijv. de tijd, het werk én het materiaal wat ze nodig zullen hebben om zo'n diorama te bouwen.

Succes met de realisatie!
Re:bouw maquette
hadaka
gast

Re:bouw maquette
Wellicht kan ik wat voor je betekenen.
Naast modelspoor heb ik een reclame studio waar ik ook modellen maak t.b.v. fotografie en maquette maak voor beurzen.

Als je me een pm stuurt kunnen wellicht even contact hebben.
Re:bouw maquette
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re:bouw maquette
stuur maar effe een PM naar me, dan kijk ik wel of ik iets kan regelen.
Misschien ook een fotootje!!?? ;)