Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Hoeveel locomotieven hebben jullie?

Gestart door Davy maandag 12 maart 2007, 23:46:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Wiki Redactie
Lid sinds: 2016

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
En wat moet er aan je verbouwd worden dan.
Je handen om het niet meer vast te pakken, of je voeten zodat je niet naar een beurs kan lopen of naar de treinenboer.
Of je mond vanwege het praten en het kwijlen.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Hi Kris,

Het tellen op aantal, lengte misschien wel op gewicht doe ik niet aan mee.
Kom wel een keertje kijken, als dat mag, dat zegt mij veel meer en is ook veel leuker.
Binnenkort zijn we in Ekeren dus .....

groet
Harald
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
We zijn nog steeds aardig aan het uitdunnen , maar aan de 75 kom ik nog wel, was ooit 150 8o :D
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2010

met de trein was U er al(lang) geweest !

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
eigenlijk 100 teveel  :D
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
 @citaat
Volgens mij maak je een typefout:

eigenlijk 100 teveel te weinig8o
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2010

met de trein was U er al(lang) geweest !

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: Trainhenk op donderdag 19 augustus 2021, 21:28:52
@citaat
Volgens mij maak je een typefout:

eigenlijk 100 teveel te weinig8o
tja hangt er vanaf wie de woorden uitspreekt mijn vrouw of ik,nuances zeg maar .... :D  En als we eerlijk zijn in het leven heeft ze soms eigenlijk wel een beetje gelijk.......een klein beetje hé ?
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Wat hebben jullie veel locs. Heb er nu 8 (en 1 nog niet werkend). De 36321 voor een 36740 ingeruild gisteren btw.

Heb 7 locs werkend:
- 4 delta/digitaal stoom
- 2 analoog stoom
- 1 analoog diesel

Heb 1 analoog stoom (nog) niet werkend.

[edit] heb ook nog een dummy die statisch is en niet rijdt dus als die mee mag tellen 9.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
 @citaat

Ach, ik heb 42 loks en motorwagens en ik heb daar 42 jaar over gedaan om dat bij elkaar te krijgen.
Dus wanhoop niet!  :-)
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
1 Br146 DB
2 Br185 BLS Cargo
3 Br185 CFL Cargo
4 Br185 RAG
5 Br186 BLS cargo
6 Br185 BLS Cargo
7 Br186 Captrain
8 Br186 Lineas
9 Br185 DB
10 Br189 Locon
11 Br189 DB
12 Br193 LTE
13 Br193 RFO
14 Br193 Mauerfall
15 Br216 DB
16 BR218 Citybahn
17 Br185 Crossrail wit
18 Br185 Crossrail zwart
19 G1206 Custom
20 Br189 Dispolok
21 Br1016 OBB
22 Br1116 CAT
23 Br182 DB
24 Br1116 Dispolok
25 Br1116 Flixtrain
26 Br81 startset
27 Br1116 OBB kap stuk

Br189 dispolok en Br186 Gunni nog in bestelling.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
76...
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Zozo Wim!
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lekker belangrijk, wie heeft de meeste, de grootste, de langste etc.

Hoeveel rijden er op je baan rond (in plaats van in een doosje ergens ver weggestopt) wordt al iets boeiender, maar zegt nog steeds helemaal niks over het plezier dat er aan beleefd wordt. En dat laatste, daar gaat het toch om!
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Ik vind het wel een leuk topic. En meerdere met mij.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Ik heb alles: de meeste, de grootste, de langste en vooral niet te vergeten ook de kleinste.
Om niet te vergeten: op mijn baan zijn minimaal 30 locomotieven/treinen gelijktijdig in bedrijf.
Maar bovenal: competitief gedrag is mij vreemd.

Cees
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2017

doe maar een treintje

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
ik wil ze allemaal hebben, want kopen geeft je gelukshormoon een boost...nietwaar  ;) maar soms is het gewoon goed.
Zelf zo'n 60 loks en dat is meer dan genoeg en ben dus niet op zoek naar de nieuwste uitgave of die ene.  :D

gr. Ruud

PS

draadje is een trouwens een leuke afwisseling  :) 
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Ik heb een proefrondje op de zoldervloer. Inmiddels staan er 30 in een vitrinekast en liggen er alweer 3 te wachten op een heuse vitrine. Het valt allemaal wel mee.
Misschien bijzonder: alle locs die ik heb, heb ik zelf op de foto gezet. Zelfs het nummer klopt!
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
1x br216 Oriëntrood (eerste startset)
1x br216 als V160 (uit 1e digitale startset)
2x br24 1x uit een startset)
1x br03.10 (uit 1e digitale startset)
1x br50
1x br111 Wit met oranje streep
1x BR151 Oriëntrood
1x NS 1855
1x NS 1114 (het retro model)
1x NS 6400 (geel grijze 6503)
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
48 stuks, allemaal digitaal en allemaal op de baan rijdend. Soms een kakafonie van geluiden  :D
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
 B)  B)  B)
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: guyremgabdel op maandag 06 november 2023, 13:01:1848 stuks, allemaal digitaal en allemaal op de baan rijdend. Soms een kakafonie van geluiden  :D
Tijd voor een filmpje MET geluid :D !
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2007

Meine (Landkreis Gifhorn)

online
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: Schienenbus2012 op zondag 05 november 2023, 20:33:06Misschien bijzonder: alle locs die ik heb, heb ik zelf op de foto gezet. Zelfs het nummer klopt!

Dat is een mooie hobby binnen de hobby. :P
Heb je eerst de foto gemaakt of ben je het origineel gaan zoeken?

Meine
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Eerst de foto, daarna de loks. Zoeken, iedere keer na het spotten kijken of de lok er ook in model is. Dan op de wenslijst zetten.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
 @citaat Dat gaat mij niet meer lukken, met o.a. 39 stoomlocs. Daarvan waren de meeste al schroot voordat ik ooit een fotocamera in mijn handen had.

Mijn locs- en aanverwanten bestand:
- 38 stoomlocs, en 1 niet-rijdende op een aanhanger achter een Unimog op weg naar een museumplek,
- 14 E-locs en als deze maand de 181.2 uitgeleverd wordt, zijn dat er dan 15, [is inmiddels uitgeleverd]
-  2 E-treinstellen (491 Gläserne, 403 Donald Duck),
-  1 accutreinstel (515)
- 19 diesellocs (+ 1 köf II (3680) met zinkpest als monument (naar voorbeeld in Schalkenmehren, Eifel)),
-  8 dieseltreinstellen (o.a. railbussen, TEE RAm, VT11.5, BR 624)
- divers overig gemotoriseerd materieel: Dampfschleuder, kraanwagen 46715, Lux zuig/slijper, kranen (76515, 7051),
- diverse geluids- en functiewagens: EHG 388 Hilfswagen met snelheidsmeting, Dampfgeluidswagen, andere recente geluidwagens als Pwg14 46998 en Mitteleinstiegswagen 41326,
- Veel personen- en enkele goederenwagens met aan/uitschakelbare verlichting.

Voorlopig is dat wel genoeg... Als Märklin of Roco nog 2 of 3 modellen uitgeven, die op mijn wensenlijstje staan, dan wil ik daar nog wel over nadenken. Maar ik heb gewoon geen plek meer op de baan... dan eerst een groter huis voor een grotere baan  :D

Oh en dan vergeet ik nog de Z-locjes ook samen een stuk of 15 stoom- en diesellocs (incl. railbussen).

Groet, Paul
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
1x Marklin 3000
1x Marklin 3021
1x Marklin 0050 (stoomloc)
1x Marklin 28185 (BR 98 delta/digitaal)
1x Marklin 29525 (BR 38 delta/digitaal)
1x Marklin 29177 (BR 74 delta/digitaal)
1x Marklin 36740 (BR 74 digitaal)
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

online
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: Rudibeer op zondag 05 november 2023, 19:42:22ik wil ze allemaal hebben, want kopen geeft je gelukshormoon een boost 
Het bezit van de zaak (lees model), is het einde van het vermaak ;)
Allemaal bezitten lijkt dan wel gelukmatig, maar is voor een enkele uitzondering haalbaar.
Je moet de modellen ook kunnen plaatsen, en zoals af en toe te lezen valt is de baan dan wel de ruimte de beperkende factor.
 
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Het bezit van de zaak (lees model), is het einde van het vermaak

Klopt aardig...
de meeste verdwijnen in een doos, waar ze bijna het daglicht niet meer zien.

Mvg
Marcel
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Feitelijk heb ik er niet zoveel?
14 Stoomlocomotieven,
80 Diesellocomotieven,
68 Electrische locomotieven.

waarvan 10 Trixen, 10 Märklinn's omgebouwd naar 2-rail
en één behouden in 3-rail uit pure Nostalgie.
Alle andere zijn 2-rail. B)  B)

Mvg Chris
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2021

Alles gaat op stoom

online
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Mijn lijstje:

Fleischmann (3-rail):
1105     50 622
1170     01 220

ROCO (3-rail):
69241    044 528 8

Marklin:
3029
3087
3031     81 004
3190     89 066 (Primex)
3085     003 160 9
3310     012 081 6
3397     03 2204 4
37952    03 287
3084     050 082 7
3003     24 058
3082     41 334
37881    44 039
3315     50 3143
36740    74 854
3106     78 355
30000    89 010
3795     03 1022
39103    01 1057
3003     24 058 omgenummerd naar 24 066
33961    86 852
33041    80 031
3084     50 082 7 om te nummeren
3095     74 1070
3095     74 1070 om te nummeren
33961    86 852 om te nummeren
3106     78 355 om te nummeren
3100     86 090
3032     81 010
3000     89 006
3000     89 006 om te nummeren
3000     89 005

Alles stoom en alles DB, ik richt mij op stoom en tijdperk III, waarbij ik vrij interpreteer.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
27 lokjes alweer gespaart in tussen tijd. 8o
En 1 railreiniger.
Allen met mfx, mfx+ en m4 (ook de ex delta's)
Houd al een excel bij voor het overzicht........... 8o :-( :-(

1 electrische br151,  1 diesel v60
Rest allemaal stomers :D

Mijn tijdperk:
15 stuk uit tijdperk 1
5 stuk tijdperk 2
----------------------------------
Overig:
5 tijdperk 3 (Br24 2x, V60, Br44, Br81)
1 tijdperk 5 (Br 151)
1 tijdperk 6 (Class A3)

Nu eerst maar eens met de baan verder zodat ik ze ook kwijt kan i.p.v. vitrine of doos :D
Dit zeg ik steeds tot ik weer 1 tegenkom die bij mijn verzameling past die hoofdzakelijk in tijdperk 1 en 2 zal zijn O:-D :?
En in de vitrine staan ze ook net zo mooi als verzameling bespeelbare schaalmodel.


Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Sinds vandaag:
1x Marklin 3000
1x Marklin 3021
1x Marklin 0050 (stoomloc)
1x Marklin 28185 (BR 98 delta/digitaal)
1x Marklin 29525 (BR 38 delta/digitaal)
1x Marklin 29177 (BR 74 delta/digitaal)
1x Marklin 36740 (BR 74 digitaal)
1x Marklin 30000 (BR 89 digitaal)
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?

Beste, na het zien van het treinprogramma van Andre van Duin  kreeg ik een schuldgevoel dat mijn loc, s in een vitrinekast stonden . Ik had hiervoor een baan gehad maar door omstandigheden moest ik die afbreken.
Toen ik weer opnieuw begon had ik slechts 2 Roco stoomloc,s en de TEE / Koploper / Br218 / Ice   ( alle ROCO startsets  2006 tm 2010  muv de TRIX koploper).
Maar nu kom ik er achter dat ik een beetje doorgeslagen ben in de aankoop van Stoomloc, s  en die eigenlijk niet kwijt kan op mijn baan ; ik heb er nu soms 3 op een baan staan omdat mijn treinbaan totaal maar 4 banen heeft nl
R2 , R3 , R4 en R5.  + een parkeergedeelte    Ik heb de laatste  2 jaar 13  stoomloc, s aangeschaft  :
Ik heb nu 7 ROCO stoomloc, s  en 7  TRIX stoomloc, s  en 1 BRAWA  allemaal met geluidsdecoder  . aangesloten op ROCO Z21  centrale
Vooral de TRIX stoomloc, s van de laatste tijd spraken mij aan zoals  de 25491  E991   , 25984  844 UP , 25498 Albatros ,25241 241A , 25539  Serie 81 en mijn laatste aankoop de 22886  Flying Scotsmann
Ik neem mij telkens voor dat dit voldoende is maar kan toch de verleiding niet weerstaan bij het zien van een mooie stoomloc zoals de Flying Scotsmann
Hebben meer leden hier  ervaring mee

Mvg Hans
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Je wilt eens wat variëren toch? Anders zit je steeds tegen dezelfde locjes aan te kijken. Een paar locs op reserve is dus heel normaal. Bovendien zijn er ook mensen die het verzamelen leuk vinden. Die hebben er nog véél meer. Vroeger werd het ook als een belegging gezien, maar die tijd is geloof ik wel voorbij.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Ja, 1200Blauw, die tijd is er eigenlijk voor de meeste spullen nooit geweest. Want ik dacht toen ik klein was dat mijn locs over 20 jaar ook ongelofelijk veel waard zouden zijn. Maar het zou achteraf om de meer premium locs gaan, die zijn nu wel veel waard. Dan heb ik het over Amerikaanse Big Boys, Amerikaanse dieseltreinen en alles wat niet meer goed verkrijgbaar is. Niet mijn delta/digitaal BR 98, BR 38 en BR 74 van vroeger. Ook wagons vallen tegen. Misschien op één donderbus van mij na die ik geërfd heb.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: Hansw op zaterdag 18 november 2023, 17:21:36Ik neem mij telkens voor dat dit voldoende is maar kan toch de verleiding niet weerstaan bij het zien van een mooie .... >:-D
Hebben meer leden hier  ervaring mee

Mvg Hans

Ja ik! Het is een verslaving, waar de medische wetenschap nog geen remedie tegen heeft gevonden. Wij, verslaafden hebben een zwaar leven..... :-(
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
 @citaat Vroeger was het best lastig om het juiste materieel te vinden, zeker als je een Nederlands thema had gekozen. Ik had me voorgenomen uitsluitend binnen mijn thema (NS jaren '70) te kopen, om zodoende de aankopen in de hand te houden. Zoveel kwam er binnen dat thema niet uit en vaak waren het modellen die ik niet mooi vond of ècht ongeschikt waren voor 3-rail (Riva 1100, de eerste 1100's en 2200's van Roco, Lima Hk4, Piko Hk2, DKM 2400), maar tegenwoordig is dat het probleem niet meer...
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: Schienenbus2012 op zondag 05 november 2023, 20:33:06Ik heb een proefrondje op de zoldervloer. Inmiddels staan er 30 in een vitrinekast en liggen er alweer 3 te wachten op een heuse vitrine. Het valt allemaal wel mee.
Misschien bijzonder: alle locs die ik heb, heb ik zelf op de foto gezet. Zelfs het nummer klopt!

Bijna allemaal, vectron locomotieven als ik het zo zie, mooi.   :D
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Ik ben de tel al lang kwijt,maar meer dan 250 en allemaal op de baan.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Beste bouan . u schreef  :  Ik ben de tel al lang kwijt,maar meer dan 250 en allemaal op de baan.
Heeft u dan een enorm grote baan met veel sporen

Mvg Hans
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

online
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: bouan op zondag 19 november 2023, 13:12:13Ik ben de tel al lang kwijt,maar meer dan 250 en allemaal op de baan.

Dat moet inderdaad een mega-baan zijn :O . Zou je daar eens wat foto's/ filmpjes van willen plaatsen?
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2008

There is no place like 127.0.0.1

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Hoeft geeneens een mega baan te zijn, een groot schaduwstation is meer dan genoeg ...
(ik spreek uit ervaring, LOL)
Maar ik ben toch ook benieuwd naar beelden :-)
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Met deze oude comp krijg ik er geen foto s op.Wanneer iemand een emailadres stuurt kan ik foto,s sturen en die kan men er dan opzetten.Ik heb geen aangeklede modelbaan,maar alleen rails op spaanplaten.alleen om te rijden en rangeren.
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2008

There is no place like 127.0.0.1

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
je mag die fotos altijd naar mij sturen, ik zal dan een topic maken in "modelbaanbouw" voor jou, en die fotos daar plaatsen.
- kris at digitalplayground dot be
- at vervangen door @
- dot vervangen door een punt.


groeten,
Kris
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Beste , ik zou het erg leuk vinden om foto, s van de baan van bouan hier op het forum te  bekijken .  Daar leer ik weer iets van .
Ik had advies gekregen om blokken aan te leggen op mijn baan maar daar zie ik erg tegenop omdat ik dan met elektronica moet werken wat mij totaal niet ligt .   
Ik bedien nu als ik met meerdere loc,s gelijktijdig wil rijden op een baan twee  muizen tegelijk , als de ene loc de andere gaat inhalen neem ik bij  een muis snelheid terug of met de andere mouse verhoog ik die voor de andere loc  Dat is wel inspannend rijden omdat de kans groot is dat zij botsen .

Mvg Hans 
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Grappig hoe een topic waar ik het nut niet zo van zie ('heb jij er nou meer dan ik?') uitloopt op een vraagje over hoe je eigenlijk met meer dan twee treintjes tegelijk kunt rijden.
En daar gaat het natuurlijk (ook) om: wat moet je met al dat rollend materieel?
Tenzij je echt verzamelt, raakt de baan verzadigd en zit je er een beetje mee.

Ik heb eigenlijk ook teveel. Ik ben geen verzamelaar. Maar toch: deze loc is mooi, en die andere past wel heel goed in het thema, maar die weer niet, maar het is wel een bijzonder ding en kan er toch wel bij. Of niet?
Ik probeer me te houden aan het tijdperk (3) en de plaats (onze oosterburen, Ruhrgebied) en dat houdt het nog een beetje in de perken.
 
Verder rijd ik veelal automatisch. Het aanleggen van blokken is echt niet zo ingewikkeld! En ik kan 8 of 9 treinen afwisselend laten rijden over diverse routes.

Groet,

Peter
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Ooit waren het er 150, nu 20 jaar later iets van 75. Ook een hoop analoge oudjes, die op de analoge baan van mijn kleinzoon Noah (6) rondjes draaien. Maar nu wil hij thuis ook een baan, maar wel digitaal opa !. :D  Dus binnenkort gaan we daar aan beginnen mits hij braaf en zoet is, anders komt de Sint niet langs natuurlijk.

De goed werkende analoge oude meuk, staat in de vitrine, verkopen heeft weinig nut, je krijgt er geen ene drol meer voor. :|
De analoge baan welke onder mijn digitale baan zit, blijft gehandhaafd , daar kleinzoon nr.2 Miles (2,5) nu aan de beurt is. :thumbup:

Mvg Gert
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Steeds minder, 3 december weer proberen nog wat locs en wagens te verkopen tijdens een beurs van de modelspoorclub hier in de buurt: Rhein-Nahe Halle in Weiler bij Bingen
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Zevenendertig. Alles tweede/derdehands. Alles afwisselend op de baan. Heel veel omgebouwd naar DCC. Twee 'ontplofte' decoders. Nog weinig slipbandjes vervangen. Doosje met niet te traceren afgevallen onderdelen. Veel rijden weinig poetsen. Hier en daar lampje defect. Zo nu en dan smeren met Faller 170489. Nog op zoek naar een mooie grote Märklin stomer ...

Märklin   DB BR 81
Märklin   Modell der Baureihe BR 24
Märklin   Pruisische P8 Stoomlocomotief van de DB
Märklin   Pruisische G8.1 Stoomlocomotief van de DB
Märklin   Tenderlokomotive DB BR 80
Märklin   V 100 DB. BR 212
Märklin   V 100 DB. BR 212
Märklin   V100.20 DB BR 211
Märklin   V188 (BR V188 Doppellok)
Märklin   V 200.1 DB. BR 221
Märklin   V60 DB. BR 260
Märklin   V80 DB. BR 280
Märklin   Schienenbus 795 (VT 95)
Märklin   BR 03.10
Märklin   Elektrische locomotief EG 2 van de DRG
Märklin   Tweedelig treinstel BR SVT 137 (Techno)
Märklin   V140 DRG Museumlok
Märklin   V32 DRG Diesel-Perslucht Locomotief
Märklin   V36 FS. BR 236
Märklin   SSB. Serie AM 4/4
Märklin   SBB. Serie Eb 3/5
Märklin   V100 DB. BR 212
Märklin   BR 212 (V100)
Märklin   ÖBB 1141.02
Märklin HAMO V 200.1 DB. BR 221
Märklin   V60 DB. BR 361
Märklin   BR 118 (E18)
Roco BR 23 Dampflocomotive
Fleischmann DRG BR 89.70-75
Märklin   V160 DB.BR 216
Fleischmann DRG BR 50
Piko BR221 DB
Märklin   Bayerische S 3/6 van de DRG
Märklin   Württembergische C van de K.W.St.E.
Brawa Pruisische S 9
Märklin   Baureihe 798/998

Petrus
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Citaat van: bouan op zondag 19 november 2023, 17:51:59Met deze oude comp krijg ik er geen foto s op.Wanneer iemand een emailadres stuurt kan ik foto,s sturen en die kan men er dan opzetten.Ik heb geen aangeklede modelbaan,maar alleen rails op spaanplaten.alleen om te rijden en rangeren.

Citaat van: sn00zerman op zondag 19 november 2023, 18:05:09je mag die fotos altijd naar mij sturen, ik zal dan een topic maken in "modelbaanbouw" voor jou, en die fotos daar plaatsen.

Is het nog gelukt met het versturen van de foto's naar Kris? Ik heb al een paar keer gekeken bij "Modelbaanbouw", maar zag er zo geen bericht verschijnen. Ik zeg erbij dat ik goed ben in zoeken, maar slecht in vinden :D
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Lid sinds: 2008

There is no place like 127.0.0.1

offline
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Niet langer zoeken, ik heb nog geen foto's binnengekregen ...
Re: Hoeveel locomotieven hebben jullie?
Kris het komt goed en bedankt voor de hulp.Ik heb nog 2 filmpjes gestuurd.Boudewijn.