Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Märklin booster

Gestart door Trainman woensdag 07 december 2011, 07:28:28

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Märklin booster
Hallo Jasper,

Citaat van: Jasperkc op donderdag 05 januari 2012, 00:11:26
Sorry, Het is voor mij net zo onduidelijk als voor mijn clublid. Alleen probeer ik er via dit soort fora nog een beetje meer kennis door te krijgen.
Sorry, het absoluut niet rottig bedoeld. Maar in een aantal berichten hebben forumleden getracht het een en ander uit te leggen dat het met enige beperkingen (terugmelding) gewoon mogelijk is. Ben bang dat alle berichten hierna een herhaling van voorgaande berichten gaat worden.
Nogmaals het is niet rottig bedoeld.

Mvg,
Peter
Re:Märklin booster
Lid sinds: 2008

offline
Re:Märklin booster
Als Peter (Freak) hier iets zegt dan mag je er van uit gaan dat het klopt, dus:

Het verhaal zoals je het gehoord hebt (of denkt gehoord te hebben ?) bij Wentink en TSD klopt NIET.

Als je een MFX-lok op de baan zet en die baan wordt aangestuurd door een oudere MM-aansturing dan schakelt de lok over op het andere formaat.
Het adres dat gekozen moet worden staat in de beschrijving die M* bij de lok doet.

De MFX-loks bij mij werken ook gewoon op de baan als die wordt aangestuurd met een PC met Editsbooster.

Ik hoop dat dit duidelijk is.
Re:Märklin booster
Citaat van: huub op donderdag 05 januari 2012, 13:42:58
Als je een MFX-lok op de baan zet en die baan wordt aangestuurd door een oudere MM-aansturing dan schakelt de lok over op het andere formaat.
Sterker nog, meet eens met een scoop welk signaal er op de uitgang van de booster staat  ;).

Mvg,
Peter