Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!

Gestart door veldkamp vrijdag 25 november 2011, 10:45:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Ik wil op deze wijze  jullie laten weten dat SCALETRADING of wel de importeur van PIKO tot geweldige resultaten in staat is  :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Gisteren rond de klok van drie  koppelingen besteld voor mijn NS Hondekop.
Deze zijn na  een proefrit op een helling na een valpartij van het treinstel van een hoogte van 110cm afgebroken :( (ik hoop dat Ben dit niet leest)
Vanmorgen om 09.30 bezorgt TNT de bestelling aan huis .


SCALETRADING: nogmaals bedankt  zoals ik al in mijn mail naar jullie schreef jullie overtreffen Overtoom   . Klasse :D :D :D :D :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

gr erik
Re:ZEER SNELLE LEVERING VAN SCALETRADING
Citaat van: veldkamp op vrijdag 25 november 2011, 10:45:19

(ik hoop dat Ben dit niet leest)


Ik lees dit soort topics nooit.

Gr, Ben.
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Ben, als je eens tijd, zin, ect hebt, dan zou ik je willen vragen om het liefst dat ik er zelf bij ben om me te helpen met de reparatie. Zodat ik het wat ik niet hoop het de volgende keer zelf DURF te doen  :(
Je weet wat voor Janboel ik er de vorige keer van gemaakt heb.
Dat zal deze keer niet gebeuren daar ik nu weet ,hoe de aansluitingen zijn.
Wil je erover nadenken  :lol:.

Het trieste is dat ik speciaal voor dit treinstel  een plankje heb gemaakt met rails erop geplakt om deze ongein te voorkomen.
Zeker  zolang mijn baan nog  in de maak is. Nu kan ik het treinstel gemakkelijk verplaatsen zonder dat de koppeling scharniert met alle ongewenste gevolgen.

Nu is hij naar beneden gestort toen ik per ongelijk achter de draad van het mobielstation bleef haken, welke was aangesloten op een proefopstelling voor een helling.
Hierdoor trok ik de rails mee en ja hoor daar lag de Honde Kop 110 cm lager op de grond :( :( :(
Alles gelukkig verder heel, alleen op het zwaktste punt de ondelinge verbindingen deze zijn afgebroken :thumbdown:
En ja, ik weet dat het lomp is en ik weet ook dat dit bij andere 'NOOIT" zal of gebeuren

Maar goed  het komt goed

gr erik.
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Als m'n Tom-Tom W. nog weet te vinden kom ik effe langs. :D

Wel mooi die snelle service van S.. Je hebt een streepje voor. Ik wacht al weken en weken en weken op een paar wielen van de HK besteld bij m'n treinelier. Rechtstreeks bestellen bij Scaletrading dus in vervolg.

Gr, Ben.
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Dat is snel Erik,

Heb zelf een halfjaar moeten wachten voordat ik ze had. Was dan wel via de dealer gegaan.  :(
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Goed he die service van Piko.... :D :D :D
Nee echt ,ik heb met zowel marklin als piko totaal geen probleem.
De onderdelen werden altijd binnen 1 week geleverd (wel via mijn treinen shoppie).
Dus als ik het zelf zou doen,misschien nog wel eerder.
Maar liever bij mijn treinen boer.... :D :D :D

Koffie en een praatje is toch ook wel leuk,en hij blij als ik met nog iets meer dan alleen de onderdelen weg  gaat ,en dit gebeurd in 99 van de 100 gevallen,dus hij is  me elke x snel met bestellen.... :D :D :D

Mvg: Alex
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Ik bestudeer net de nota en wat zie ik GEEN verzendkosten door berekend, GEWELDIG TOCH wat een bedrijf dat SCALETRADING :lol:


En helaas heb ik geen aandelen in dit mooie bedrijf   :roll:


gr erik
Re: SCALETRADING GEWELDIG!!!!!!!!!!!
Citaat van: veldkamp op vrijdag 25 november 2011, 12:05:21

Ben, als je eens tijd, zin, ect hebt, dan zou ik je willen vragen om het liefst dat ik er zelf bij ben om me te helpen met de reparatie. Zodat ik het wat ik niet hoop het de volgende keer zelf DURF te doen  :(
Je weet wat voor Janboel ik er de vorige keer van gemaakt heb.
Dat zal deze keer niet gebeuren daar ik nu weet ,hoe de aansluitingen zijn.
Wil je erover nadenken  :lol:.


Hoi Erik,

Tijd maar ook zin ontbreken. Zoek even een ander om je HK te laten repareren. Er zitten allemaal kundige mensen op dit forum die je vast wel willen helpen. :thumbup:

Gr, Ben.