Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Aansluit schema In JIP en Janneke taal gezocht voor een AJ K84 decoder

Gestart door veldkamp maandag 21 november 2011, 17:42:06

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Aansluit schema In JIP en Janneke taal gezocht voor een AJ K84 decoder
Gisteren op de forum dag in het bezit gekomen van AJ K84 decoders.
Ik wil deze ALLEEN voor een ANALOOG schaduwstation gaan inzetten.

Daar ik  niet (geheel niet) technisch ben. Ben ik op zoek naar een schema in JIP EN JANNEKE taal, waarin een SCHAKELRAILvan M OF EEN REEDCONTACT  een AJ K84 aanstuurt om een baanvak  spanningsloos te zetten en vervolgens bij een nieuw binnen komende lok op een ander spoor. De loc op het andre baanvak voorziet van spanning.

UITERAARD  heb ik al op het forum en WIKI gezocht maar er staat niets bij waar ik mee uit de voeten kan :|

gr erik
Re:Aansluit schema In JIP en Janneke taal gezocht voor een AJ K84 decoder
een K84 wordt steeds digitaal aangestuurd.Zal dus analoog niet lukken.
Re:Aansluit schema In JIP en Janneke taal gezocht voor een AJ K84 decoder
Johnny, het gaat hier om een AJ K84, deze zou deze mogelijkheid wel hebben is mij vertelt.

gr erik
Re:Aansluit schema In JIP en Janneke taal gezocht voor een AJ K84 decoder
stuur maar een mailtje naar AJ.Of het nu een K84 is van gelijk welk merk : ze worden allemaal digitaal met een adres aangestuurd.Je moet de dipswitches instellen.Volgens mij kan enkel een vergelijkbare viessman analoog worden aangestuurd.Die noemt dan wel niet K84.
Re:Aansluit schema In JIP en Janneke taal gezocht voor een AJ K84 decoder
Johnny , wel  erg laat een reactie van mij  MAAR je had gelijk  ik heb het eerst OPGEBLAZEN en na  3 maanden ook AFGEBLAZEN  >:-D >:-D >:-D >:-D .

ach Johnny eens ,echt eens komt het goed met me  maar heb geduld

groet erik en sorry voor het laten reageren.