Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

probleem ecos 2

Gestart door loc6400 donderdag 07 juni 2012, 21:37:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
probleem ecos 2
loc6400
gast

probleem ecos 2
Ik rijd al een aantal weken zonder problemen met de ecos 2 mijn treinen rond, nu zijn er vanaaf twee treinen fontaal op elkaar gereden en de ecos stopte daarna met voeding geven aan mijn baan. (is geen kortsluiting geweest.) ik de ecos opnieuw opgestart geen resutaat. De twee loccen die hadden gebotst erafgehaald en ecos opnieuw opgestart geen resultaat. Ecos helemaal gereset en weer niks wat kan er gebeurd zijn met mijn Ecos? en wat is er mogelijk kapot?
Re: probleem ecos 2
loc6400
gast

Re: probleem ecos 2
zou het dat zijn? Wat hebben die batt met de stroom voorziening te maken van mijn baan?
Re: probleem ecos 2
Lid sinds: 2009

offline
Re: probleem ecos 2
Hmmmmm klinkt als niet goed probeer een,andere lok, probeer eens op het andere kanaal, het programmeerspoor.. als dat geen uitsluitsel geeft dan zou ik er even mee naar je dealer gaan...
Rob
Re: probleem ecos 2 OPGELOST
Mijn ecos 2 werkt weer naar behoren. Ik heb op de plek waar de treinen frontaal op elkaar reden eens nader laten bekijken door de ongevallen raad / IVW en wat bleek: Doordat de twee treinen met elkaar in botsing waren gekomen is door de kracht een voedingsdraad losgeraakt. door het ongeval zijn de MCH van de e-loc 1144 zwaar gewond geraakt en de MCH van de Ludmilla kwam met de schrik vrij. Vannacht zullen de beide loccen naar de werkplaats worden afgevoerd en morgen avond zal het treinverkeer weer worden hervat.