Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Ecos 2 garantie en registratie

Gestart door jeweve maandag 14 november 2011, 16:46:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ecos 2 garantie en registratie
Beste collega-spoorders,

Ik kan de hand leggen op een (minimaal) gebruikte Ecos 2. Deze is door de huidige eigenaar een jaar geleden gekocht bij Digitaalmodeltrein in Lelystad en geregistreerd bij Esu. Bon zit er bij.

Aangezien er 2 jaar garantie wordt gegeven door Esu (die volgens Esu NIET overdraagbaar is), wil ik graag aanspraak kunnen maken op garantie en wil ik de Ecos op mijn naam registreren voor updates. Ik heb al een mailtje naar Esu gestuurd, maar tot op heden geen antwoord.

Digitaalmodeltrein is inmiddels failliet, dus ik kan geen aanspraak maken op de wettelijke garantietermijn van 2 jaar door de winkelier.

Mijn vragen aan jullie:
-heeft iemand ervaring met het registreren van de (2e hands) Ecos?
-heeft iemand ervaring met een garantiegeval bij een 2e hands Ecos?

Bij voorbaat veel dank!
Re:Ecos 2 garantie en registratie
Ik denk, als de eerste eigenaar zich nooit geregistreerd heeft, je gewoon je ecos kunt registreren als zijnde eerste eigenaar. Anders moet je de eerste eigenaar vragen of hij zijn esu account wil overdragen aan jouw, waar je dan gewoon je email adres moet aanpassen om op de hoogte gesteld te worden van de updates.
Re:Ecos 2 garantie en registratie
garantie gaat toch via het eerste aankoopbewijs. Vraag aan de eerste eigenaar zijn aankoopbewijs...