Zo, daar zijn we weer met mijn plannen.
Zoals ik al eerder schreef, heb ik mijn onderbouw op zolder gesloopt, en opgeslagen. Ik ben toen begonnen aan het plan voor een baan in de garage. Eind januari is onze dochter geboren, en dan heb je even vele leukere dingen om mee te spelen, als treinen!
Maar nu gaan we weer verder. In de garage ben ik druk bezig met kieren afdichten, schilderen, opruimen, etc etc.
Ook ben ik al weer een poos bezig met het maken van een plan. Het wordt behoorlijk, maar het hoeft niet in een paar maanden klaar gelukkig.
De hoofdbaan

Spiraal en afrit

schaduwstation

Bij de hoofdbaan wil ik nog ergens een spoortje aanleggen naar een bedrijf of losplaats ofzo.
Ik had eerder de beide inritten naar het schaduwstation gecombineerd dmv een ondergrondse driehoek:

Dit ziet er leuk uit,en ook het schaduwstation wordt er iets makkelijker van. Grote nadeel hiervan is denk ik de kans op een crash, bij het gelijktijdig inrijden en uitrijden van treinen, door die driehoek. En aangezien ik de wissels analoog (dmv een schakeltableau) wil gaan aansturen, was ik hier wat huiverig voor.
Als jullie nog tips hebben, hoor ik dat heel graag.
Roy