wow, kom voor het eerst deze topic tegen en dacht bij het eerste baanplan "te recht toe recht aan, dat is NIET Zwitsers". Bij de eerste gips-berg-platen en het gaas veranderde dat. Worden toch wel echte bergen. De rechter hoek is toch knap verwerkt in de achtergrond en de baan.
Het station in het midden heeft zijn (rechte) ruimte nodig en de bovenbaan ligt toch wel voldoende vrij van dat station. Mooi weggewerkt in de rotspartijen en achter de steunbalken van de zolder. Knap. Dit is WEL Zwitsers voor mij.
En dan nu het echte Zwitser gevoel, de super brug. Gezien het voorgaande wat bouwstijl en afwerking betreft, gaat dit beslist top worden.
Ook ik heb M-rails en K-rails, vindt de K-rails mooier voor in het zicht. Jij ook.
Het analoge rijden heeft zijn beperkingen, daarom heb ik al vrij vlug digitaal aansturen wissels en seinen aangeschaft, keybord enz. Maar nu ga ik toch verder met volledig digitaal met laptop, koploper en digitale locomotieven.
Al veel gelezen, nu klaar voor de eerste stappen in de digitale wereld, zeer waarschijnlijk met koploper als besturings software.
Hoewel jouw plan al vele jaren duurt is deze 7 pagina's impressie een mooie samenvatting ervan. Het is een hobby.
oja ik moet nog naar zee, schelpen zoeken als die er nog zijn