Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

4Mfor helicopter op rongenwagen

Gestart door pantograaf maandag 24 oktober 2011, 21:57:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
4Mfor helicopter op rongenwagen
Ik heb een poosje terug een 4Mfor helicopter :thumbup:, Bell UH, gekregen en heb daar een losse rongenwagen Rs 684 van M bij gekocht. Dan krijg je dus dezelfde combinatie als je van 4Mfor kon kopen. Ik heb nu alleen geen bevestigingsmateriaal om de helicopter vast te kunnen zetten op de wagon. Heeft iemand die originele combinatie? Ik wil graag weten hoe M dit opgelost heeft voordat ik er zelf wat voor ga verzinnen. Behalve dat de helicopter zelf vast moet staan moeten de wieken ook vastgezet kunnen worden ;)

groet,
Edwin
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Is er niemand die deze combinatie heeft? :?

groeten,
Edwin
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Hallo

Heb alle 4mfor wagens met choppers zit een plastic plaatje bij die vastgeklikt
wordt op de wagen en aan de bovenkant van dat plaatje kan de onderstel
van de chopper vast geklikt worden. Voor de wieken wordt verder niks
bijgeleverd...

Gr Markus.
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Hoi Marcus,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me nu wel een voorstelling maken hoe M dit heeft opgelost. Voor de wieken zal ik dus nog wat moeten verzinnen want die zie ik in gedachten al dwars voor een tunnelingang staan met alle gevolgen van dien.

groeten,
Edwin
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Misschien kan je hier iets mee:

Voor een beugel te dragen zijn er elastiekjes gebruikt.
Deze zijn erg klein en fijn, misschien kan je hier iets mee...

Gewoon vragen bij de orthodontist.


groeten Dylan
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Beste Dylan, dat is zeker het proberen waard.

Groeten,
Edwin
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Ik heb zo'n combinatie en de wieken heb ik vastgelijmd, zonde maar de wieken blijven draaien als je rijd. En dan loop je het risico, dat hij eraf gaat.
Reactie
Lid sinds: 2019

offline
Reactie
Wat dacht je van zwart/grijs gevervde touwtjes die je over de zieken geen spant
gr. Daniƫl
Re:4Mfor helicopter op rongenwagen
Inmiddels staat de heli met twee elastiekjes onder de wagen door goed vast. Ik ga eens experimenteren met een touwtje over de wieken, ik ben alleen bang dat er dan te veel beweging in blijft zitten omdat je het niet echt strak kan zetten. Je trekt denk ik de wieken te veel naar beneden. Het asje van de wieken steekt onder de heli uit dus misschien kan ik daar nog wat mee.

Groeten,
Edwin
Reactie
Lid sinds: 2019

offline
Reactie
Als je de touwtjes goed in de verf doopt en ergens op hangt dat ie de goede vorm heeft als het dan droog is heeft het al de goede vorm en hoeft het niet zo strak gebruik hier geen dikke verf voor naar een beetje ertussenin anders zie je de contouren van het touw niet meer