Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!

Gestart door Blausee-Mitholz zondag 23 oktober 2011, 16:11:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Na een spannende stijd met twee gelijk opgaande foto's is de winnaar..............

Rrrrrrrrrrrrrrrrroffelllllllllllllllll ......Trompet-geschetter... Tralalalalalalala.... tromgeroffel....(zelf erbij denken)....................... :lol: :lol:


Winnaar! : Fasca!

met de volgende inzending:


Hans, van harte en de prijs komt zo snel mogelijk je kant op! Laat mij even je confectiemaat weten!

Ter info de andere foto nr 93 is van 1200Blauw en is eervol tweede geworden, ook van harte gefeliciteerd!

Jullie lagen konstant nek aan nek alleen de laatste paar uren liep Hans uit.

Het 3railforum fotowedstrijd team
Johan, Edwin & Sascha
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Gefeliciteerd Hans  :thumbup: :thumbup:
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Terechte keus. Was ook mijn voorkeur.

Hans: gefeliciteerd met deze mooie plaat.  :thumbup:

Gr, Ben.
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Ik heb enkel in de finale gestemd, omdat ik de gehele lijst met inzendingen te lang vond, en de kwaliteit te laag.
In de finale blijkbaar op 1200Blauw gestemd, dat was de mooiste van de twee mijn inziens.

Hans, gefeliciteerd!
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Bedankt stemmers :thumbup:  De foto is genomen in Bad Harzburg (je ziet het ook op het bordje aan de rechterkant van de foto) op 9-4-2011.  Ik was daar toen om de HSB te bezoeken. Het is een mooi ouderwets Stellwerk met een mooie seinbrug.
Hopelijk blijft die zo nog even bestaan.
Mijn foto 78: 3 stoomloks van de HSB in Wernigerode is gedeeld 3e geworden.  


Met vriendelijke groet,

Hans
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Mooie foto, mooie prijs ;)

Dennis
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hans, het is je van harte gegund  B) Nogmaals gefeliceteerd van mij persoonlijk  :thumbup:

Mvg, Johan
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Gefeliciteerd Hans,

Is ook mijn keuze/stem ,
Tijdperk zoals het puur was.

Gr, Jan
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hans, gefeliciteerd!
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hans,

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de fotowedstrijd Q3 2011!

Groeten,
Herman
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Gefeliciteerd Hans, prachtige foto, ik had ook al de eerste keer op deze foto gestemd.

Mijn prijsuitreiking is mij persoonlijk door Herman05 uitgereikt enkele weken geleden,  
hopen dat die van jouw iets sneller komt  ;)

Ook de andere inzenders bedankt, het was van de keer een hele lange lijst met veelal mooie foto's.


vr gr Arie
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Lid sinds: 2006

Fan vanaf mijn geboorte

offline
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hoi Hans,

Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd.
Mooi om te zien, dat niet alleen rollend materieel kan winnen.

Groet,
Bert
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hans, gefeliciteerd. Ook jouw foto staat nu in de galerij van de eeuwige forumroem: klik.
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Gefeliciteerd!! Had niet op deze foto gestemd, tweede ronde ook niet, maar toch een terechte winnaar! :P
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Gefeliciteerd Hans. geniet van je prijs en natuurlijk de eeuwige roem.

Verzoekje aan de organisatoren: Is het ook mogelijk (zonder al te veel werk) om de complete stemming van de eerste stemming online te gooien? ik ben wel benieuwd of er iemand zo gek is geweest om op mijn foto te stemmen. :)

Kijk net in het originele stemtopic en zie dat ik inderdaad 0,0 stemmen heb gehad. En terecht, er waren veel mooiere platen. :)
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Gefeliciteerd!! Dit was ook mijn voorkeur. De foto heeft iets mystieks. of ongrijpbaars. Er is veel te zien, veel te bekijken en natuurlijk de plaats van alles is perfect. Een terechte winnaar.

(stiekem was ik wel verrast dat mijn foto vier stemmen had gekregen. Het groene vervallen baantje. Dus voor de stemmers! Dankje!!)

Groet Sebas
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hans van harte! Ik vermoedde al dat 'ie van jou was eerlijk gezegd. Mijn stem is naar die andere (78) van je gegaan, omdat dat een lekker transparante foto is met subtiele reflecties en vooral: SCHERP! Bovendien is er voldoende actie te zien, omdat de machine onder stoom staat en niet doods aan de kant.

Mijn foto nr.93 van de bekende Br.01 van SSN is genomen tijdens een stoomevenement in Twente, aan de lijn Zutphen - Hengelo, thv Delden.
In totaal deden drie foto´s van me mee. Mijn beide andere waren hogesnelheidsfoto´s nr.91 en 92. Die zijn genomen in Japan. Te zien is twee keer hetzelfde treintype (twee keer JR Shinkansen Series 700), maar die met de schoolkinderen in RailStar uitvoering. Ondanks de afstanden en de snelheden wordt er stipt (op de seconde!) op tijd gereden. Dat was zo'n bijzondere ervaring, dat ik die op deze  manier wilde delen.

Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
Hallo Hans,

Van harte gefeliciteerd met de eerste plaats in deze fotowedstrijd !  Deze foto van de seinbrug had in de eerste èn tweede stemming ook mijn voorkeur, vanwege het stille en verlaten karakter.  Als er een trein op de foto had gestaan had ik waarschijnlijk niet op deze foto gestemd. In ieder geval ; gefeliciteerd met de mooie prijzen + kampioenfeestje op Eurospoor ?!? :D

groeten, Willem.
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
deze foto was ook mijn keus.
maar dat doet niks af aan de andere foto,s.
die zijn ook mooi,zeker weten.
gr.theo
Re:Winnaar Q3-2011 Grootspoor Fotowedstrijd bekend!
De uitreiking van het prijzenpakket heeft plaatsgevonden. Op de wiki is een verslag hiervan terug te lezen.

Groeten,
Herman