Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Viesmann sein 4502

Gestart door Jasperkc woensdag 19 oktober 2011, 18:10:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Viesmann sein 4502
Hallo beste lezers,

Ik weet niet of ik in dit juiste topic zit, maar als dat niet zo is verplaats het dan even naar de juiste.

Ok, ik zoek voor een Viesmann sein 4502 een nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Bestaat die überhaupt of moet ik het doen met een Duitse versie?

Groet, Jasper
Re:Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2009

offline
Re:Viesmann sein 4502
Hoi Jasper,

Kan je HIER  wat mee.

Groeten jan willem
Re:Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re:Viesmann sein 4502
Hallo Jan-Willem,

Geweldig heb je ook de gebruiksaanwijzing van de 4502, dat is het hoofdsein met 2 aandrijvingen. Ik vindt het nu al helemaal geweldig. Ik kon het even niet vinden. Maar als jij de algemene beschrijving hebt gevonden van de andere seinen. Dan weet jij ook wel waar ik de andere kan vinden.

Alvast bedankt

Groet, Jasper
Re:Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2009

offline
Re:Viesmann sein 4502
Ik had de handleiding gewoon via google gevonden, ik kan helaas zo snel niet 1 vinden  die speciaal voor de 4502 is.
Re:Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Viesmann sein 4502
Zucht.......even twee tellen op internet zoeken.

Als je gewoon naar de Viessmann homepage gaat link Dan bij zoeken 4502 in tikt krijg je vanzelf het sein te zien. Even op het plaatje klikken  en je krijgt een link naar de beschrijving. (pdf)

Probeer zelf maar eens.

Gr.  Charlie
Re:Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Re:Viesmann sein 4502
Hallo Charlie,

Bedankt voor info, maar die had ik ook al gevonden. Helaas is die info in het Duits en ik zoek de nederlandstalige handleiding. Ik heb inmiddels de nederlandstalige handleiding van de 4500 en de 4501 maar dus nog niet van de 4502 in het Nederlands


Bedankt in ieder geval voor je info

Groet, jasper
Re:Viesmann sein 4502
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re:Viesmann sein 4502
Beste Jasper,

De importeur van Viessmann voor Nederland is tegenwoordig een Belgisch bedrijf, dus meertalig, ga naar http://www.traintechnology.com/ en vul het formulier in waarmee je de helpdesk aan het werk zet.

Groet, Anne W