Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011

Gestart door Blausee-Mitholz donderdag 06 oktober 2011, 20:08:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011

Stemmen gesloten: donderdag 20 oktober 2011, 21:27:06

5 (2.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

3 (1.5%)

9 (4.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

2 (1.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

3 (1.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

2 (1.0%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

5 (2.5%)

0 (0.0%)

4 (2.0%)

1 (0.5%)

3 (1.5%)

4 (2.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

1 (0.5%)

5 (2.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

7 (3.5%)

3 (1.5%)

0 (0.0%)

3 (1.5%)

5 (2.5%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

4 (2.0%)

1 (0.5%)

3 (1.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

2 (1.0%)

4 (2.0%)

7 (3.5%)

3 (1.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

3 (1.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

9 (4.5%)

0 (0.0%)

13 (6.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

2 (1.0%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

5 (2.5%)

13 (6.5%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

5 (2.5%)

2 (1.0%)

1 (0.5%)

1 (0.5%)

5 (2.5%)

0 (0.0%)

2 (1.0%)

4 (2.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

1 (0.5%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

0 (0.0%)

4 (2.0%)

4 (2.0%)

0 (0.0%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Beste grootspoor fotovrienden,

Jaja, het is weer zover, er mag weer gestemd worden voor de

3-e FOTOWEDSTRIJD van 2011 (Q3)

Er mogen 3 stemmen per persoon gegeven worden! We hebben de naam van de inzender niet meer bij de foto's geplaatst om zo een zo eerlijk mogelijk stemproces te bewerkstelligen.

De inzendingen zijn te zien op onze -forum-, maar uiteraard ook in de poll als je de desbetreffende foto aanklikt in de poll.

- klik hier voor de inzendingen mèt flash (dia show) - klik hier voor de inzendingen zonder flash -

Uiteraard mag je NIET op je eigen inzending stemmen.

Stemmen kan nog tot en met 20 oktober 2011

Om het spannender te houden is de uitslag pas te zien na de stemperiode.
Graag een motivatie voor je stem posten!

De prijs is een kleinigheidje, en dat houden we strikt geheim, maar de grote prijs is de eeuwige 3railforum-roem :wink: !

Alle succes en wijsheid toegewenst met stemmen!

Het 3railforum Fotowedstrijd Team
Johan, Edwin & Sascha
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Bekend is dat foto 102 niet bestaat, graag geen discussie over.

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Er zitten weer zoveel mooie foto's tussen dat de keuze om er 3 uit te zoeken erg moeilijk is. :(
Uiteindelijk toch nog tot een keuze kunnen komen. :)
Dat de beste moge winnen.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Foto 80, aardige plaat van een seinbrug, goed in beeld gebracht. Verder kiezen kon ik niet, veel van hetzelfde.

Gr, Ben.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: Spoorman...Verder kiezen kon ik niet, veel van hetzelfde.

Ach Ben toch . . . is foto 49 dan niet naar jouw smaak . . . . :mrgreen: :wink:

Groeten,

Erik.

O ja, ingezonden en gestemd, mijn 'plicht' zit er op!
Johan: bedankt voor de inzet, wat een werk zo'n enorme hoeveelheid foto's + poll :thumbup:
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Gestemd (en ik zeg nog niet op welke :P). Ik heb niet op m'n eigen foto gestemd, want ik heb er dit keer geen ingestuurd. Daar heb ik totaal geen tijd meer voor gehad. Gelukkig zijn er genoeg (leuke & mooie) inzendingen!

Groetjes,

Rutger
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb gestemd op drie foto's die net iets meer zijn dan gewoon een foto van een trein of locomotief. Daarbij heb ik gelet op sfeer en compositie.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Op 2 gestemd, die net iets meer laten zien dan een trein. Net zoals Ron ;)
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Gestemd. Ik was er deze keer vrij rap uit. :)
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Wat een hoop inzendingen zeg! Maar ik heb mijn keus kunnen maken.

Roy
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb één foto vanwege de compositie gekozen, en twee foto's vanwege de hele mooie sfeer die ze uitstralen. Hopelijk tot de volgende fotowedstrijd !!!  :thumbup:

groeten, Willem.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ook mijn stem uitgebracht.

Groeten,
Richard
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ook gestemd; oa. op foto-106, vind ik de origineelste.

Gr, Vince.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
wat een mooie foto's allemaal ze verdienen alle een prijs :D
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Beste mensen het is niet de bedoeling foto's te plaatsen die niet me doen of afgekeurd zijn.
We praten alleen over de wedstrijd zelf.

Citaat van: gerrit op vrijdag 07 oktober 2011, 18:28:10
(snap ik wel, maar had de trein helaas alleen op video en dit is dus een screenshot).

Vince

Wil ik toch even opmerken dat een videobeeld opgebouwd is uit twee beelden.
Een zgn even beeld en een onevenbeeld. Wat jij in stuurt is dus een composiet van die twee beelden. Als het goed is kun je de twee beelden ook scheiden. Je kunt een keuze maken uit opslaan van alleen het even of oneven beeld. Dan krijg je al een heel ander resultaat.
Als je het gemeld had dat het om een videobeeld gaat had ik je die raad gegeven.

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: Blausee-Mitholz op vrijdag 07 oktober 2011, 23:10:08
Beste mensen het is niet de bedoeling foto's te plaatsen die niet me doen of afgekeurd zijn.
Dag Johan,

Als ik je daar een plezier kan mee doen...hij is al weer weg.

Groeten,

Franky
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Hallo Johan,

Ik begrijp je helemaal en bedankt voor de tip :thumbup:

Gr, Vince
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Wat geweldig om een keus te kunnen maken uit zoveel prachtvol werk. Helaas moet je gaan schrappen om tot drie te komen. Zijn ze recht, scherp, mooie kleur, vlakverdeling ok, evt. origineel etc? Lastig hoor, ik kwam tot shortlist 68,78,80,93 en 98 en heb 80 en 98 alsnog geschrapt. Ben benieuwd naar jullie meningen.

groet,
Michiel
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
k'Heb ook gestemd. Maar ik merkte dat je ook gewoon meerdere foto's aan kan vinken. Ik heb er maar 3 gedaan, maar zou je er ook meer kunnen stemmen? En zou je überhaupt op je eigen foto kunnen stemmen?

Gr, Buster
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Net gestemd op 3 foto's.

Mogen de beste winnen!
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: Blausee-Mitholz op donderdag 06 oktober 2011, 20:08:18
Beste grootspoor fotovrienden,

Jaja, het is weer zover, er mag weer gestemd worden voor de

3-ste FOTOWEDSTRIJD van 2011 (Q3)



3-ste misschien even veranderen in 3e?
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: Beginner op zaterdag 08 oktober 2011, 18:50:03
3-ste misschien even veranderen in 3e?
Nee joh, niet te serieus - het is een drieste fotowedstrijd toch?

driest (bn): astrant, bekkig, beledigend, brutaal, impertinent, insolent, onbeschaamd, onbeschoft, onbesuisd, oneerbiedig, overmoedig, roekeloos, stoutmoedig, vermetel, vlegelachtig, vrijpostig

:-)
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb ook gestemd. Ik had 06,76,92 en 93 op de het lijstje staan. Uiteindelijk gekozen voor: 06,76 en 93.
06 Omdat deze prachtige loc mooi in beeld is gebracht, en de foto gewoon op het juiste moment geschoten is.

76 Omdat het er zo mooi uit ziet, die wagons in de stoom.

93 Omdat ik duitse stoomlocs zo mooi vind! :D

Groet, Koen.

En aan allen: vergeet niet op mijn foto's te stemmen hè!  :D (Mag denk ik alleen niet zeggen welke dat zijn..)
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb me eerst ook laten overweldigen door het enorme aanbod en ben vervolgens gaan selecteren op compositie, frisheid van kleur, scherpte etc.

Groet,
Ronald
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Zo dat was bepaald niet makkelijk om te kiezen Ben er uiteindelijk met drie uit de bus gekomen. Twee eindigen er met 'n 3 en de andere eindigde op 'n 1.

Moeilijk kiezen heren, het zijn ook allemaal zo'n mooie platen.

Grt Rieske
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
We hebben het over vakantiefoto's. Daar heb ik mijn selectie op gebaseerd. Niet uitgegaan van treinfotovakantiepics, maar dus eerder pics van treinen die ontstaan door wanhoop en toevalligheid, en die dan toch nog gelukt zijn, die sfeer van vakantiepics uitbeelden, dus ook in het buitenland (ja, je kunt wel nl stoomtreinen als vakantiepics accepteren, maar voor wie niet naar ht buitenland kan/gaat en ook nog niet van musuemlijnen houd die kan dan ook niet meedoen, dann kun je wel aan de gang blijven)

Dus 14: even boodschappen doen op de regenachtige middag. Nee je zou geen treinen piccen deze vakantie. En patsboem: op de uitgestippelde route toevallig een overweg, en toevallig is ie dicht! De trein matcht goed met de sombere dag, het blauw van de gewenste vakantiehemel draagt ie als versiering. En de vrachtwagen verderop ik hetzelfde kleurenschema! Hands up voor deze toevalscompo, staande vanuit de cabrio (toch maar het dak open, voor t vakantiegevoel)

33 - na de lange reis eindelijk aangekomen. Met de trein, de tgv, die saaie snelle trein. Je was al haast vergeten dat je treinengek was. Nou ja, toch maar een pic. Is ie al zo ver weg, geeft niet, toch maar doen, sfeer ademt prachtig de lege verlatenheid zoals franse stations onder de verzengende zuiderzon over kunnen komen, de enige reiziger onderuitgepuft met zijn giga rugzak verderop, geen puf om m dichterbij t bankje te zeulen. De trein als bijzaak, maar toch: de trein, je kon het niet laten!

89 - Leuk Frankrijk. 1 probleem: geen spoorlijn in velden of wegen te zien. laat staan een trein. Of, wat is dat? Het spoor toch even volgen, je weet nooit. Verroest: rails! Een station! Een vergeten Gbs!!!  Je hele treinenloze vakantie gered. Zielsgelukkig met deze ontmoeting terug met het stokbrood onder de arm. Wat heb je gedaan, was je lang weg. Ja, de vaste boulanger was dicht, moest een paar dorpen verderop zoeken...
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb mijn best weer gedaan. Jammer dat veel foto's net niet mooi zijn.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb ook gestemd. Het was lastig de technisch betere te vinden inderdaad. Uiteindelijk ben ik gegaan voor sfeer, compositie en perspectief. De laatste selectie heb ik gedaan door te kijken welke qua scherpte het best waren. Toen bleven er eigenlijk precies drie over.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: 1200Blauw op zaterdag 08 oktober 2011, 21:04:43
Citaat van: Beginner op zaterdag 08 oktober 2011, 18:50:03
3-ste misschien even veranderen in 3e?
Nee joh, niet te serieus - het is een drieste fotowedstrijd toch?

driest (bn): astrant, bekkig, beledigend, brutaal, impertinent, insolent, onbeschaamd, onbeschoft, onbesuisd, oneerbiedig, overmoedig, roekeloos, stoutmoedig, vermetel, vlegelachtig, vrijpostig

:-)

:mrgreen:

en ook gestemd op 3 mooie foto's. :)

@ndb mooie beredenering  :thumbup:
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Hallo allemaal,

De foto's zijn vanaf nu ook weer te bekijken via onze website!

- klik hier voor de inzendingen mèt flash (dia show) - klik hier voor de inzendingen zonder flash -
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
* Foto 6, in verband met de prachtige kleuren. De compositie is op zich niet zo spannend, gewoon trein in het midden. Ik houd zelf helemaal niet van stomers, maar het is een mooie foto!

* Foto 37, door de mooie compositie. De foto is bijna perfect. Je ziet waar de trein naar toe gaat, de mooie natuur en de bovenleidingsmasten. Wel jammer dat de zwarte vogel in de wolk er niet uitgeknipt is.

* Foto 105, heel origineel. Prachtig toch, dat daar de reling nog schoon wordt gehouden door personeel met doekjes. Ontzettend leuk!

Foto 17 vind ik ook mooi, maar is toch minder perfect. De kleuren van de foto zijn heel authentiek, maar de te felle kleuren van de passagier leiden af. Bovendien jammer dat er niet gecropt is met als doel de stationskap weg te halen.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
foto 3 foto 20 en foto 29 vond ik echt de mooiste foto's!
en de rest: Knap geschoten allemaal!
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
jammer dat ik nooit naar het buitenland ga! Zulke mooie treinen! O:-D
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ben benieuwd naar Q4!!
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Mensen mensen mensen.................. gaan we nog stemmen als we nog niet gestemd hebben  :roll:

Tis erg spannend hoor, tis weer een echte nek aan nek race  B) als mod fotowedstijd kan ik natuurlijk de stemming van seconde tot seconde zien  :O  ;)  :D

Dus ga stemmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Ik heb al gestemd maar heb ook een vraagje: Als de datum bereikt is (20 okt) worden dan de stemmen geshowt?? Wie hoeveel % heeft? of komen we enkel te weten wie gewonnen heeft.?? Ik ben namelijk erg benieuwd.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
wacht maar af  :D

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
:ongeduldig: Ik wacht af... :ongeduldig:
:D :D :D
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Hint, bekijk eens een oudere stemming......................

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: ndb op zondag 09 oktober 2011, 11:12:53

Dus 14: even boodschappen doen op de regenachtige middag. Nee je zou geen treinen piccen deze vakantie. En patsboem: op de uitgestippelde route toevallig een overweg, en toevallig is ie dicht! De trein matcht goed met de sombere dag, het blauw van de gewenste vakantiehemel draagt ie als versiering. En de vrachtwagen verderop ik hetzelfde kleurenschema! Hands up voor deze toevalscompo, staande vanuit de cabrio (toch maar het dak open, voor t vakantiegevoel)

33 - na de lange reis eindelijk aangekomen. Met de trein, de tgv, die saaie snelle trein. Je was al haast vergeten dat je treinengek was. Nou ja, toch maar een pic. Is ie al zo ver weg, geeft niet, toch maar doen, sfeer ademt prachtig de lege verlatenheid zoals franse stations onder de verzengende zuiderzon over kunnen komen, de enige reiziger onderuitgepuft met zijn giga rugzak verderop, geen puf om m dichterbij t bankje te zeulen. De trein als bijzaak, maar toch: de trein, je kon het niet laten!

89 - Leuk Frankrijk. 1 probleem: geen spoorlijn in velden of wegen te zien. laat staan een trein. Of, wat is dat? Het spoor toch even volgen, je weet nooit. Verroest: rails! Een station! Een vergeten Gbs!!!  Je hele treinenloze vakantie gered. Zielsgelukkig met deze ontmoeting terug met het stokbrood onder de arm. Wat heb je gedaan, was je lang weg. Ja, de vaste boulanger was dicht, moest een paar dorpen verderop zoeken...


Leuke stem verklaring  :)  hou ik wel van.


Vreselijk veel inzendingen. Moet eerlijk zeggen dat ik mijn eigen inzendingen er niet uit vind springen in kwaliteit en compositie, ik zou er zelf binnen dit aanbod niet op stemmen denk ik. Eerlijkheid gebied dit te zegen.
Maar ook: wat veel matige, net een beetje scheve of toch wazige foto's, of niet ineterssant, bijzonder.


Door de hoeveelheid heb ik er snel doorheen gebladerd en geled op welke mij opvielen en wat deden.
Voor mij is het, met iets minder woorden:


67 smalspoor sneeuw, beeld heeft veel actie, spanning. En die opdwarrelende sneeuw...

40 postcard bergen, ouderwetse blauwzweem, met dat spoor bijna onnatuurlijk in dat weiland, zo helder en clean bijna een modelbaan.

30 sapient mooi gemaakt, je moet even goed kijken om te zien dat het recent genomen is


Hajo
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
 8o
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Dat was nog niet eens zo makkelijk  :?

Toch wel weer een keus kunnen maken, maar 3 mogelijkheden zijn eigenlijk onvoldoende...
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Wie geeft de doorslaggevende stem  :roll:

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: Blausee-Mitholz op donderdag 20 oktober 2011, 00:28:11

Wie geeft de doorslaggevende stem  :roll:


Jijzelf? :D

Gr, Ben.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Nee ik heb ook al gestemd, vorige week al, ik kan het verschil niet meer maken

Mvg Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Bedankt voor alle positieve reacs op mijn motivatie. Het gaat er bij een wedstrijd immers niet alleen om te winnen, maar ook te weten waarom men jouw pic de beste vind. En zoals gezegd: het gaat om vakantiepics, niet om De Perfecte Spoorplaat.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Stemming is ten einde Foto 80 en foto 93 staan op de eerste plaats met gelijke stemmen.
Het fotowedstrijdteam gaat overleggen wat er nu gaat gebeuren. Tot nader orde is er nog geen officiele uitslag!

Mvg, Namens Sascha en Edwin, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Citaat van: Blausee-Mitholz op donderdag 20 oktober 2011, 21:46:00
Stemming is ten einde Foto 80 en foto 90 staan op de eerste plaats met gelijke stemmen.
Het fotowedstrijdteam gaat overleggen wat er nu gaat gebeuren. Tot nader orde is er nog geen officiele uitslag!

Mvg, Namens Sascha en Edwin, Johan

Foto 90 lijkt me sterk, denk dat dit 93 moet zijn.
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Blausee-Mitholz
gast

Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
 :oops: vautje hersteld

Mvg, Johan
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Stemmen Fotowedstrijd Q3 2011
Er staat toch, dat men tot en met vandaag kan stemmen? En vandaag duurt nog meer als anderhalf uur?

Roy