Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Nieuwe baanplan - baan 553 X 350 - Nieuw plan

Gestart door Alves woensdag 05 oktober 2011, 18:56:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Nieuwe baanplan - baan 553 X 350 - Nieuw plan
Hallo,

Ik ben een tijdje niet actief geweest op dit forum. Dit komt vooral doordat ik het te druk had met school, vrienden, sport en andere hobby's, maar ik wil mijn hobby weer oppakken en waarschijnlijk in de kerst vakantie al gaan bouwen aan mijn baan. Ik ben nu al weer een paar dagen bezig met inspiratie zoeken en uiteindelijk heb ik ook een idee in mijn hoofd. Alleen ik twijfel nog over een aantal dingen. Het meeste twijfel ik over de afmetingen van de baan, ik heb een zolder van 15 bij 4 ter beschikking. Natuurlijk ga ik dat niet helemaal gebruiken, hoogstens een gebied van 5,5 meter bij 3,5. Maar ik ben nog maar 13 en nu lijkt het mij niet realistisch dat ik gelijk begin aan een gigantische baan, de afmetingen die ik wil gebruiken zijn 5 meter bij ongeveer 3,20. Ook twijfel ik nog over het station wat ik in mijn baan wil plaatsen. 5 sporen vind ik mooi, omdat je dan veel treinen kan later rijden en laten stoppen, maar daarbij gebruik je wel veel rails. Dus dacht ik dan doe ik een station met 3 sporen en 1 of 2 goederensporen zodat ik niet zoveel rails gebruik maar wel personen en goederentreinen kan laten stoppen. Maar ik ben bang dat ik daar later spijt van krijg en dan weer opnieuw moet beginnen. Ik heb al wel een plan voor een station met 3 sporen gemaakt. Wat vinden jullie hier van en wat zouden jullie eraan veranderen? Ik wil voor de zichtbare gedeelten K-rails gebruiken en voor de onzichtbare gebieden C-rails.




Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Nieuwe baanplan
Je hebt het over een klein plan omdat je nog maar 13 bent, nou dat is niet helemaal gelukt  :D
Wat een mooi station heb je daar, mooi lang rechts dat bochtje.
Ik zou alleen links nog even naar de wisselsstraat kijken, wat die vind ik (persoonlijk) niet zo heel mooi.
Succes met de rest van het plan!
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Haha inderdaad echt klein is het nog niet, maar vergeleken met mijn vorige plannen is het aardig wat kleiner. En met kleiner bedoel ik eigenlijk simpeler, niet heel erg veel rails maar wel veel rijmogelijkheden is wat ik graag wil.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Nieuwe baanplan
Heb je al die rails al, of moet je nog gaan kopen?
En wat is je voorbeeld, Zwitsers?
Re:Nieuwe baanplan
Wasmi
gast

Re:Nieuwe baanplan
Simpel is juist heel erg goed, de meeste mensen beginnen heel ambitieus met mega veel sporen, dat kost heeeeel veel tijd en geld om het technisch voor elkaar te krijgen. De professionele modelbouwers zeggen vaak 'minder is meer', omdat je baan met minder rails meer ruimte houdt voor landschap, en daardoor veel realistischer wordt. Ga vooral zo door :) Pas wel op dat de diepte van je plaat niet te groot wordt, de meeste mensen hebben armen die niet verder reiken dan ca 80 cm! in de hoek rechts boven heb je nu een diepte van ca 2 meter!
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 07 oktober 2011, 08:58:42
Heb je al die rails al, of moet je nog gaan kopen?
En wat is je voorbeeld, Zwitsers?
Ik moet nog aardig veel rails kopen, maar ik ben van plan om voor mijn verjaardag ( 1 December ) en voor kerst geld/rails te vragen zodat ik in het voorjaar kan beginnen. Mijn voorbeeld is zuid Duits in combinatie met Zwitsers. Ik heb namelijk van beide landen wel wat materiaal.
Citaat van: Wasmi op vrijdag 07 oktober 2011, 10:42:16
Simpel is juist heel erg goed, de meeste mensen beginnen heel ambitieus met mega veel sporen, dat kost heeeeel veel tijd en geld om het technisch voor elkaar te krijgen. De professionele modelbouwers zeggen vaak 'minder is meer', omdat je baan met minder rails meer ruimte houdt voor landschap, en daardoor veel realistischer wordt. Ga vooral zo door :) Pas wel op dat de diepte van je plaat niet te groot wordt, de meeste mensen hebben armen die niet verder reiken dan ca 80 cm! in de hoek rechts boven heb je nu een diepte van ca 2 meter!

Haha bedankt, mijn bedoeling is ook aardig veel met landschap te gaan werken. Over de diepte heb ik al een idee voor ik ga gewoon zorgen dat ik van onderen er gewoon bij kan doormiddel van luiken en een tafel met open ruiten.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Nieuwe baanplan
In dat geval kan je misschien ook nog wel ergens een bergstationnetje in zetten  ;)
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 07 oktober 2011, 19:40:17
In dat geval kan je misschien ook nog wel ergens een bergstationnetje in zetten  ;)
Dat is best wel een leuk idee. Zorgt ook weer voor wat meer afwisseling. Bedankt voor het idee.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Hallo,

Ik heb mijn plan verder uitgewerkt en ben tot een basis gekomen.



Het station en het eerste schaduwstation.



De weg van het station naar mijn tweede en het grootste schaduwstation.



Het grootste schaduwstation met 5 sporen van ongeveer 3,5 - 4 meter.

Ik wil nog wel een bergstation toe voegen, maar dan zit ik met een probleem in de rechter wisselstraat van mijn station.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Nieuwe baanplan
Ik zou het hele stuk rechtsonder laten zien, anders is er aan die kant wel erg weinig beweging  ;)
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Marklin5 op zaterdag 08 oktober 2011, 16:22:32
Ik zou het hele stuk rechtsonder laten zien, anders is er aan die kant wel erg weinig beweging  ;)
Dat gedeelte daalt dus dat lijkt me niet zo realistisch en dat wil ik graag wel.
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re:Nieuwe baanplan
wow 8o

en dan dacht ik dat ik een leuke grote baan had.

over dat stukje: ik zou het wel zichtbaar maken. een beetje afliggend is toch ook in een berg(als er een berg komt?).

het is mijn mening

gr john
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: jptrain op zaterdag 08 oktober 2011, 18:34:49
wow 8o

en dan dacht ik dat ik een leuke grote baan had.

over dat stukje: ik zou het wel zichtbaar maken. een beetje afliggend is toch ook in een berg(als er een berg komt?).

het is mijn mening

gr john

Het is wel de bedoeling dat er berg(en) komen. Ik had er zelf net ookal weer even over nagedacht en ik ga hooguit 3% stijging gebruiken en op sommige stukken minder dus waarschijnlijk is het verschil niet eens te zien. Ik ga morgen het plan wat verder uit werken.

Nog een vraagje. Ik gebruik in het kleine schaduwstation 1 R1 boog en meerdere R2 bogen zullen 1:87 rijtuigen hier veel last van hebben of kan het wel?

Gr
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Hallo,

Ik heb een tijdje nagedacht over het plan dat ik had gemaakt en ik was er niet helemaal tevreden mee, vooral omdat ik (later) niets kon uitbreiden na die tijd. Ik ben nu opnieuw aan het tekenen en aan het denken geweest over mijn baan(plan) en ben eruit gekomen dat ik het in gedeeltes wil doen en dat het plan uitbreidbaar moet zijn. Ik heb gekozen voor een U - vorm maar omdat naast rails hout enzo ook erg duur is wil ik dit in gedeeltes doen. Eerst wil ik de grootste tafel gaan bouwen en dan een klein tijdelijk stukje dat ervoor zorgt dat ik wel kan rijden. Zo gauw ik dan weer wat geld heb om hout te kopen zal ik de tafel helemaal links gaan maken en uiteindelijk de onderste tafel. Dit plan bestaat uit 4 niveau's. Hieronder staat wat zich op elk niveau bevindt en wanneer ik het wil gaan bouwen.

1 - Het grootste schaduwstation - toekomst
2 - Het 2e (kleinere) schaduwstation - meteen
3 - Station, stad, industrie, paradebaan en een depot - meteen, behalve de paradebaan en het depot.
4 - Berglijntje met ook een stukje paradebaan. - toekomst



niveau 2 is het blauwe en niveau 3 is het oranje achtige.

Dit is mijn plan tot nu toe. Over het station ben ik nog aan het nadenken.. Vooral over de kant waar ik het stationsgebouw neer zal zetten en waar het depot dan zal moeten komen.

Ik hoop dat jullie mij nog wat tips kunnen geven en als het niet helemaal duidelijk is vraag het maar.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Ik ben benieuwd naar de rest! :D
En doe het gewoon op het tempo dat voor jou goed voelt.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Hallo,

Ik ben verder gegaan met mijn plan en heb voor zover ik nu kan bedenken al mijn wensen er in kunnen verwerken.



Het schaduwstation.



Het station.

Het onderste gedeelte zal later komen en de maten die deze tafel nu (denkbeeldig) heeft zullen waarschijnlijk niet hetzelfde zijn.

Ik vind zelf het gedeelte rechts van de rechter wisselstraat een beetje leeg, zouden jullie hier wat voor weten?

Ik hoop met deze post wat meer reacties los te weken dan met mijn vorige posten. Als er vragen zijn stel ze maar.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re:Nieuwe baanplan
Best gaaf dit project!

Groets;

Marty
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Zou je een foto kunnen uploaden met artikelnummers?
Dan kan ik zelf ook even wat proberen.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2008

offline
Re:Nieuwe baanplan
Hoi Dewey,

Misschien het stationscomplex wat diagonaal leggen Van links onder naar rechtsboven grof weg gezegd. Kan je je goederenspoortjes rechtsonder wat verlengen.
Vind ze persoonlijk sowieso een aantal wat kort. Kunnen max.  2 wagonnetjes staan op enkele denk ik.
Verder een leuk plan. Beetje hetzelfde principe dan wat ik ga maken.
Zie hier: http://forum.3rail.nl/index.php?topic=31226.0
Misschien kan je er nog wat ideetjes uit halen.

Maikel
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: lukas op vrijdag 28 oktober 2011, 17:39:04
Zou je een foto kunnen uploaden met artikelnummers?
Dan kan ik zelf ook even wat proberen.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Natuurlijk zou ik dat wel even kunnen doen, maar waarschijnlijk wordt dat morgen of zondag.

Citaat van: vanb op vrijdag 28 oktober 2011, 18:25:35
Hoi Dewey,

Misschien het stationscomplex wat diagonaal leggen Van links onder naar rechtsboven grof weg gezegd. Kan je je goederenspoortjes rechtsonder wat verlengen.
Vind ze persoonlijk sowieso een aantal wat kort. Kunnen max.  2 wagonnetjes staan op enkele denk ik.
Verder een leuk plan. Beetje hetzelfde principe dan wat ik ga maken.
Zie hier: http://forum.3rail.nl/index.php?topic=31226.0
Misschien kan je er nog wat ideetjes uit halen.

Maikel

De goederen sporen rechtsonder zijn bedoeld als industrie spoortjes dus die hoeven op zich niet heel erg lang te zijn. Ik vind het diagonaal leggen van het stations gebied wel een leuk idee, maar dan zit ik met de helling naar het schaduwstation.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Alves op vrijdag 28 oktober 2011, 19:01:20
Natuurlijk zou ik dat wel even kunnen doen, maar waarschijnlijk wordt dat morgen of zondag.

Dat maakt niet uit...

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

online
Re:Nieuwe baanplan
Kan je die helling naar je schaduwstation dan niet aan de voorkant maken ?
Dan kun je dat linker tunnelportaal ook achter de berg verstoppen.Krijg je het idee dat de lijn door het dal verder loopt en niet van tunnelportaal naar tunnelportaal,staat net iets fraaier.

Groeten Robin
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Hero op vrijdag 28 oktober 2011, 20:08:20
Kan je die helling naar je schaduwstation dan niet aan de voorkant maken ?
Dan kun je dat linker tunnelportaal ook achter de berg verstoppen.Krijg je het idee dat de lijn door het dal verder loopt en niet van tunnelportaal naar tunnelportaal,staat net iets fraaier.

Groeten Robin


Het zou inderdaad wel ietjes fraaier staan, maar als ik de helling naar de voorkant zal halen, hoe wil je dan het linker tunnelportaal na een bocht maken?

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

online
Re:Nieuwe baanplan
Je station loopt nu naar linksvoor gaat de tunnel in en dan de bochtom omlaag.

Als je het station naar links achter laat lopen. Ga je ook de bocht om naar linksvoor.
Als je dan het tunnelportaal niet voor maar in de bocht zet en de berg er een stuk voor houdt staat ie uit het zicht.

Robin
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Haha ok das wel een goed idee, maar dan zit ik met de overgang van C naar K - Rails. Ik gebruik zoveel mogelijk R2 en R3 en K - Rails heeft geen R2 en ik heb liever geen krappe bochten in het zicht. Maar toch bedankt.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

online
Re:Nieuwe baanplan
Ik heb na je reactie nog een plaatje toegevoegd om het duidelijk te maken.

Bovendien kun je de bocht iets ruimer maken als R2 niet voorhanden is.
Robin
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Hero op vrijdag 28 oktober 2011, 21:44:03
Ik heb na je reactie nog een plaatje toegevoegd om het duidelijk te maken.

Bovendien kun je de bocht iets ruimer maken als R2 niet voorhanden is.
Robin

Bedankt voor de moeite, maar als ik die aanpassing zou maken moet ik heel het plan van mijn stations gebied weer omgooien.. Dat is iets wat ik liever niet doe..

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2008

offline
Re:Nieuwe baanplan
IK zou toch eens kijken om hem andersom diagonaal te leggen.
Links waar je de berg uitkomt de bocht wat verlengen. Station komt dan wat diagonaal en creëer je rechtsonder het station en in de bocht  wat meer ruimte voor je goederengebeuren. Je kan dan ook gewoon nog naar rechtsonder richting volgende schaduwstation.

Maikel
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: vanb op zaterdag 29 oktober 2011, 21:06:56
IK zou toch eens kijken om hem andersom diagonaal te leggen.
Links waar je de berg uitkomt de bocht wat verlengen. Station komt dan wat diagonaal en creëer je rechtsonder het station en in de bocht  wat meer ruimte voor je goederengebeuren. Je kan dan ook gewoon nog naar rechtsonder richting volgende schaduwstation.

Maikel

Nu er nog iemand aankomt met hetzelfde idee, zal ik er toch maar even naar gaan kijken of ik er echt veel voordeel mee kan doen.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Ik heb gister een gedeelte van mijn schaduwstation op de grond neergelegd en ik heb ontdekt dat ik een rechts afbuigende wissel te kort kom, terwijl ik wel gewoon 7 dozen met het nummer 24612 heb en dat er in één van die dozen een 24611 zit. Ook ben ik bezig geweest met jullie tips over het station. Ik ben er niet uitgekomen, omdat mijn plaat eigenlijk te smal is om echt een goed diagonaal station met sporen van minimaal 1,80 en mooie flauwe bogen neer te leggen. Als jullie tips hebben of misschien voorbeelden hoe ik dit wel zou moeten kunnen realiseren hoor ik het graag.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: lukas op vrijdag 28 oktober 2011, 19:25:39
Citaat van: Alves op vrijdag 28 oktober 2011, 19:01:20
Natuurlijk zou ik dat wel even kunnen doen, maar waarschijnlijk wordt dat morgen of zondag.

Dat maakt niet uit...

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Zou je dat plaatje nog even kunnen posten?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Ja zal ik zo even doen ga nu eerst even douchen. Dus het plaatje komt eraan.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Alves op maandag 31 oktober 2011, 19:18:47
Ja zal ik zo even doen ga nu eerst even douchen. Dus het plaatje komt eraan.

Gr Dewey

Is goed!
Thnx!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: lukas op maandag 31 oktober 2011, 19:20:33Is goed!
Thnx!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Alsjeblieft hier zijn de plaatjes.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Alves op maandag 31 oktober 2011, 20:04:47
Citaat van: lukas op maandag 31 oktober 2011, 19:20:33Is goed!
Thnx!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Alsjeblieft hier zijn de plaatjes.

Gr Dewey

Thnx!
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Hallo,

Ik ben er een tijdje mee bezig geweest, maar uiteindelijk heb ik het stations gebied aangepast. Ik heb het diagonaal gelegd, de sporen verlengd en meer personen sporen gelegd.

Op en aanmerkingen zijn van harte welkom.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Nice! :thumbup:
Maar je hebt nu toch alleen het station erop staan?
Niet de extra sporen toch.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: lukas op donderdag 03 november 2011, 19:36:02
Nice! :thumbup:
Maar je hebt nu toch alleen het station erop staan?
Niet de extra sporen toch.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Welke extra sporen bedoel jij?

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Nieuwe baanplan
Hallo  Dewey,

Dat lijkt veel op het baanplan dat ik wil gaan maken  :)



Schuin staat veel mooier  :)

Gr Einte
Re:Nieuwe baanplan
lukas
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Alves op donderdag 03 november 2011, 19:47:37
Citaat van: lukas op donderdag 03 november 2011, 19:36:02
Nice! :thumbup:
Maar je hebt nu toch alleen het station erop staan?
Niet de extra sporen toch.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Welke extra sporen bedoel jij?

Gr Dewey

De brug en de sporen erna.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2008

offline
Re:Nieuwe baanplan
Dit bedoel ik idd. Volgens mij mooier. En een mooier zicht op de perronsporen..

Maikel
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2010

online
Re:Nieuwe baanplan
Ik moet zeggen schuin ziet het er een stuk minder stijf uit.
Oogt een stuk natuurlijker.
Ik mis nu alleen wel de kopspoortjes.

Robin
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Hero op donderdag 03 november 2011, 23:50:15
Ik moet zeggen schuin ziet het er een stuk minder stijf uit.
Oogt een stuk natuurlijker.
Ik mis nu alleen wel de kopspoortjes.

Robin

Hallo,

Bedankt. Ik vind het er zelf ook mooier uitzien en inderdaad de kopspoortjes missen maar die worden nog wel toegevoegd. Dit weekend zal ik ook gaan werken aan een baanplan van een gedeelte wat pas als laatste gebouwd zal worden
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Hallo iedereen,

Het heeft even geduurd, maar ik heb het stations gebied verder uitgewerkt. Ik vind het zelf een heel mooi plan, maar het is heel erg groot. Daardoor ben ik bang dat ik het niet afkrijg en dat ik te weinig ruimte overhoud voor scenery. Dit plan wordt het dus niet, maar ik heb het wel even geplaatst, zodat mensen er ideeën uit kunnen halen.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Nieuwe baanplan
Boven station is genoeg ruimte voor eenstad, onderin een paar sporen met industrie? Je hebt nog jaren om hem te bouwen
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Citaat van: Wijbe op woensdag 09 november 2011, 10:24:50
Boven station is genoeg ruimte voor eenstad, onderin een paar sporen met industrie? Je hebt nog jaren om hem te bouwen
Boven het station zit ik nog met de helling naar het schaduwstation dus opzich kan ik daar niet veel bouwen. Je hebt gelijk over dat ik nog vele jaren heb om te bouwen, maar ik ben dan ook vele jaren bezig om alle rails te kopen. Daar komt nog bij dat ik met dit plan niet mijn gekozen thema tegemoet kom. Mijn thema was een middelgrote stad in Zuid - Duitsland met een station waar veel regionale treinen komen, enkele intercity's stoppen en goederentreinen en sneltreinen doorheen knallen.

Gr Dewey
Re:Nieuwe baanplan
Alves
gast

Re:Nieuwe baanplan
Hallo allemaal,

Ik ben alweer aan het tekenen geweest. Ik hoop dat dit plan met enkele aanpassingen het plan voor mijn droombaan gaat worden. Het station is een heel klein beetje afgeleid van station Leer in Duitsland. Ik heb voor jullie op een rijtje gezet op welk niveau zich wat bevindt.

Niveau 1 - Groot schaduwstation (!) nog enkele vragen over.
Niveau 2 - Klein(er) schaduwstation later uitbreidbaar met nog enkele sporen en stuk paradespoor.
Niveau 3 - Het hoofdstation met locdepot en een stad.
Niveau 4 - Bergstation

Ik heb in dit plan, maar 2 plekken waar ik mijn treinen kan zien. Namelijk het station en het paradespoortje. Ik zou hier nog een 3e plek bij willen, maar ik zou niet weten waar. Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Dewey
Re:Nieuwe baanplan - baan 553 X 350 - Nieuw plan
Niemand die hier wat om aan te merken heeft?
Re:Nieuwe baanplan - baan 553 X 350 - Nieuw plan
De meeste lezertjes zullen nog wel aan het werk zijn. >:-D

Dus hier de eerste reactie.
jammer dat het station weer recht ligt.De rest ziet er top uit.

Robin
Re:Nieuwe baanplan - baan 553 X 350 - Nieuw plan
Citaat van: Hero op vrijdag 11 november 2011, 18:04:42
De meeste lezertjes zullen nog wel aan het werk zijn. >:-D

Dus hier de eerste reactie.
jammer dat het station weer recht ligt.De rest ziet er top uit.

Robin

Haha bedankt. Ik vind het ook wel zonde dat mijn station recht ligt, maar als ik dit station schuin zou leggen zou ik geen flauwe boog aan de rechterkant kunnen krijgen. En dat is wel iets wat ik graag wou.

Ben jij misschien goed met Wintrack? Ik krijg mijn plan maar niet mooi in 3D, dan bedoel ik met de hoogstes enzo.

Gr Dewey