Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

amerikaanse baan spoor HO

Gestart door gwing maandag 03 oktober 2011, 16:36:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
amerikaanse baan spoor HO
gevraagd is aan mij om een waarde bepaling te doen voor overnamne van een complete ingerichte baan opgebouwd uit amerikaanse treinen en wagonnen.
van oud marklin spul ben ik aardig op de hoogte maar van amerikaans totaal niet. denk hierbij aan modellen , namen van fabrikanten en dergelijke. wie kan mij helpen met wat info

groeten

hans
Re:amerikaanse baan spoor HO
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:amerikaanse baan spoor HO
Hoi Hans,

Veel mensen hier hebben een Koll's catalogus waarin de waardes van de meeste dingen zijn op te zoeken. Wat daarbij helpt zijn foto's en/of artikelnummers. Als je die hebt dan kunnen we je vast verder helpen.

Groetjes,

Rutger
Re:amerikaanse baan spoor HO
Citaat van: gwing op maandag 03 oktober 2011, 16:36:49
gevraagd is aan mij om een waarde bepaling te doen voor overnamne van een complete ingerichte baan opgebouwd uit amerikaanse treinen en wagonnen.
van oud marklin spul ben ik aardig op de hoogte maar van amerikaans totaal niet. denk hierbij aan modellen , namen van fabrikanten en dergelijke. wie kan mij helpen met wat info

groeten

hans

Hoi Hans,

je zal eerst aan moeten geven of het om Märklin gaat of om andere merken, zoals Athearn (Amerikaans gelijkstroom), Bachmann of Bing oid. Koll's ziet alleen op Märklin. Het kan dan zijn dat je de vraag beter op een ander forum kunt stellen, zoals Beneluxspoor http://forum.beneluxspoor.net/

Succes!

vrgr Frank