Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

weer begonnen.

Gestart door loc6400 zaterdag 28 januari 2012, 16:04:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
weer begonnen.
loc6400
gast

weer begonnen.
na dik een maand niks aan mijn baan te hebben kunnen doen ga ik weer beginnen met het ombouwen van mijn baan. Ik ben met het ombouwen al over de helft. Alleen ik heb besloten waar nu mijn buro staat waar ik nu mijn treinen schoonmaak enzo dat deel komt bij mijn baan bij als containerterminal/opstelsporen. Mijn huidige baan werd te klein want heb een motorpost gekocht met 6 postwagons en daar moet je wel een postperron voor hebben he. Alles even samen gevat komt het hier op neer dat mijn baan met ongeveer 15/20 meter spoor wordt uitgebreid.
Re:weer begonnen.
destrikjes
gast

Re:weer begonnen.
Het klinkt veelbelovend allemaal, ik zoek ook nog van die post wagons als je adres weet wil je dat mij even laten weten.

Suc6 met de uitbreiding Gr. Arno
Re:weer begonnen.
loc6400
gast

Re:weer begonnen.
Hoi arno,
Het was voor mij niet heel moeilijk die postwagons te vinden. Ik had de motorpost via hier aangeschaft en in houten gekregen daar op de beurs gelijk gezocht. Als je postwagons ziet let goed op want er zijn erbij die te donker van kleur zijn.
Re:weer begonnen. (bijna weer rijden)
Ik heb bijna de laatste hand gelegt aan mijn ringleidingen van mijn baan. Morgen ga ik nog twee stukjes spoor aansluiten en dan de Ecos 2 en een booster. Als dat allemaal is gebeurd kan ik naar bijna een jaar niet te hebben gereden mijn treinen weer laten rijden wel eenswaar rechtdoor want al mijn wissels moet ik nog aansluiten. Maar mijn treinen kunnen dan weer der rondjes maken. Ik ga dan ook beginnen met mijn 5 sporig schaduwstation maken en aansluiten en mijn pc in orde maken en de terugmelders.
Re:weer begonnen.
oetbeem
gast

Re:weer begonnen.
hallo

zouden we ook wat foto`s van uw baan mogen zien?

mvg danny
Re:weer begonnen.
loc6400
gast

Re:weer begonnen.
Fotos staan al hier op het forum onder de rubriek toch hier maar fotos plaatsen