Hallo allen,
De problemen die ik had zijn volgens mij opgelost, de leverancier heeft de sleper veren verbogen zodat hij niet zo zwaar op de puko's drukt. Hij vond zelf ook dat de afstand te groot was. Bij de belgische uitvoering heb ik dat zelf gedaan.
Het trekken, motor aan voorzijde, is beter dan duwend. Maar die ervaring heb ik, zoals gelezen, niet alleen. Zou, als mogelijk, extra gewicht in het motor gedeelte aanbrengen een beter gedrag geven bij duwend rijden?
Ik heb nu iets anders ervaren en weet niet of dit een PIKO probleem is.
Ik kreeg met een wagon kortsluiting waarna de bijde BNL treinen spontaan begonnen te rijden en niet makkelijk te stoppen waren.
Is dit een meer voorkomend probleem en kan dit ook bij een Marklin loc gebeuren. Zo ja, is er een oplossing voor?
Overigens bleven alle Marklin locs die op de baan stonden gewoon staan.
Algemeen vindt ik de uitvoering, niet gepimpt, zeer aanvaardbaar.
Regards
Leslie