Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!
Gestart door RMW zondag 25 september 2011, 14:29:00
RMW - Sinds 1963
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 14:29:00
Laatste wijziging: zondag 25 september 2011, 21:38:35 door RMW
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 14:35:11
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 14:38:12
Trots lid van CJAG!
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 14:49:01
Citaat van: RMW op zondag 25 september 2011, 14:38:12Ook van mijn kant wat: Mijn vader heeft een aantal jaren geleden de wel bekende BR 64 met sound gekocht. Het geluid hield er na een aantal maanden mee op. Kan gebeuren. Je baalt wel even, maar goed...We hebben het model via onze dealer opgestuurd en na een aantal weken kwam hij volledig gerepareerd terug. Tot op de dag van vandaag is het één van onze mooiste en best werkende modellen (met softdrive-sinus !!!). En ik kan dus zeggen: de service, garantie en kwaliteit zijn erg goed.
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 14:57:17
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 15:03:28
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 15:09:13
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 15:15:34
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 15:25:00
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 15:58:40
Citaat van: dennisreij op zondag 25 september 2011, 15:15:34De website waar je bijna alles terug kan vinden. Tot bouwtekeningen aan toe.
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 16:04:47
Citaat van: AlbertJan op zondag 25 september 2011, 15:25:00Gelukkig ook weer eens een positief draadje!
Citaat van: AlbertJan op zondag 25 september 2011, 15:25:00De afgelopen jaren zijn voor mij niet echt maatgevend (Märklin moet ook eerst zien te overleven) maar tot 2 jaar terug was kwaliteit en coulance echt van hoge kwaliteit.De Köf 36805 met zinkpest werd 8 jaar na verlopen garantie termijn, gratis door Märklin omgewisseld voor een splinternieuw exemplaar.Ook bij werd een groot aantal C-rails en wissels uit 1995-2000 gratis omgewisseld.Zolang Märklin het moeilijk heeft kunnen ze op mijn "steun" rekenen, zodra alles weer goed gaat verwacht ik weer dezelfde kwaliteit en coulance.(maar ja, of dat ooit nog terugkomt?)
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 16:20:07
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 16:56:03
Citaat van: Shivan op zondag 25 september 2011, 16:20:07wat ze nog wel moeten doen is meer NS treinstellen en dubbeldekkers uitbrengen
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 17:15:22
met de trein was U er al(lang) geweest !
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 17:35:08
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 18:14:00
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 20:30:49
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:13:12
Citaat van: Stoomloc op zondag 25 september 2011, 20:30:49Het ontwikkelen en eigenlijk bedenken van modeltreinen
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:25:12
Blij dat ik met koploper rij....
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:33:09
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:33:16
A picture says thousand words.
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:36:57
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:37:11
Citaat van: asconahobbyist op zondag 25 september 2011, 21:33:16En goed is dat ze als enige een goed gelijkende NS 1600 (mijn favo loc) hebben gemaakt.
Het is allemaal de schuld van opa flodder!
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:37:43
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:40:12
Citaat van: RMW op zondag 25 september 2011, 14:38:12Ook van mijn kant wat: Mijn vader heeft een aantal jaren geleden de wel bekende BR 64 met sound gekocht. Het geluid hield er na een aantal maanden mee op. Kan gebeuren. Je baalt wel even, maar goed...We hebben het model via onze dealer opgestuurd en na een aantal weken kwam hij volledig gerepareerd terug.
Citaat van: William027 op zondag 25 september 2011, 17:15:22Het opsturen van het Duitstalige MM naar Nederlandse abonnees
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:42:28
Citaat van: RoWi op zondag 25 september 2011, 21:37:43hèhè, eindelijk een positief topic!Ik vind toch, dat mä het de laatste jaren erg goed doet op ns gebied. Koploper, 1200, 1100,6400 , icr, goederenwagons, etc etc. En dat er veel varianten uitkomen is logisch, gezien de mega-malkosten.Roy
Citaat van: Freak op zondag 25 september 2011, 21:40:12Citaat van: RMW op zondag 25 september 2011, 14:38:12Ook van mijn kant wat: Mijn vader heeft een aantal jaren geleden de wel bekende BR 64 met sound gekocht. Het geluid hield er na een aantal maanden mee op. Kan gebeuren. Je baalt wel even, maar goed...We hebben het model via onze dealer opgestuurd en na een aantal weken kwam hij volledig gerepareerd terug.Is dat een goed ding van Marklin. Zou meer zeggen dat het normaal is dat een produkt met garantie of gerepareerd dan wel omgerolen wordt.
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:49:55
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:50:02
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 21:59:00
Geplaatst Op: zondag 25 september 2011, 23:00:15
Citaat van: asconahobbyist op zondag 25 september 2011, 21:33:16de oudere modellen lijken eeuwig mee te gaan.3 rail systeem,erg goed en betrouwbaar
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 01:32:32
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 09:41:59
Laatste wijziging: maandag 26 september 2011, 14:39:11 door henkv
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 11:17:47
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 18:42:49
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 20:54:53
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 21:16:19
Citaat van: henkv op maandag 26 september 2011, 20:54:53Ja, bij de winkelier valt dat dan onder overmacht.Maar dit draadje ging om heel goede dingen die Märklin doet. En dan heb ik er toch wat moeite mee om zes maanden de tijd nemen om een productiefout of misschien transportschade te herstellen, nou zulke heel goede service te noemen.
CiteerHet heeft ook wel een poosje geduurd voordat ik weer tijd had naar die winkel te rijden.
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 22:25:24
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 22:52:22
Citaat van: henkv op maandag 26 september 2011, 20:54:53Ja, bij de winkelier valt dat dan onder overmacht.Maar dit draadje ging om heel goede dingen die Märklin doet. En dan heb ik er toch wat moeite mee om zes maanden de tijd nemen om een productiefout of misschien transportschade te herstellen, nou zulke heel goede service te noemen. Mij bekruipt toch altijd het idee dat de capaciteit van de reparatieafdeling niet overhoudt. Is de kap trouwens hersteld of heb je een nieuwe kap gekregen denk je?
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 22:56:33
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 23:00:43
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 23:04:31
Laatste wijziging: maandag 26 september 2011, 23:59:19 door Blausee-Mitholz
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 23:07:00
Citaat van: EgMaf op maandag 26 september 2011, 21:16:19Als je goed gelezen had, had je gezien dat hij schreef:CiteerHet heeft ook wel een poosje geduurd voordat ik weer tijd had naar die winkel te rijden.Tel daarbij op hoe lang gewacht is om de vervanger weer op te halen, en hoe traag de winkelier geweest is met verzenden naar Märklin en met terug-ontvangst terugmelden aan de klant. Dan kan het zomaar zijn dat Märklin er een weekje of 2 over gedaan heeft.Maarja, toch is het allemaal de fout van Märklin en hun "slechte" service....
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 23:27:41
Citaat van: henkv op maandag 26 september 2011, 23:07:00Citaat van: EgMaf op maandag 26 september 2011, 21:16:19Als je goed gelezen had, had je gezien dat hij schreef:CiteerHet heeft ook wel een poosje geduurd voordat ik weer tijd had naar die winkel te rijden.Tel daarbij op hoe lang gewacht is om de vervanger weer op te halen, en hoe traag de winkelier geweest is met verzenden naar Märklin en met terug-ontvangst terugmelden aan de klant. Dan kan het zomaar zijn dat Märklin er een weekje of 2 over gedaan heeft.Maarja, toch is het allemaal de fout van Märklin en hun "slechte" service....Eeeh, 'zes maanden kwijt' lijkt mij nadat het model weer is ingeleverd. Maar als ik het goed begrijp, dan kan het wat jou betreft aan iedereen liggen (niet in het minst aan de klant zelf) behalve aan Märklin?
Geplaatst Op: maandag 26 september 2011, 23:56:26
Geplaatst Op: dinsdag 27 september 2011, 07:52:52
Laatste wijziging: dinsdag 27 september 2011, 08:20:16 door henkv
Citaat van: EgMaf op maandag 26 september 2011, 23:27:41Maar als jij graag Märklin overal de schuld van wilt geven, ga je gang. Maar dan liever niet hier, want in dit draadje is dat off-topic
Geplaatst Op: dinsdag 27 september 2011, 09:09:00
Citaat van: fnieste op maandag 26 september 2011, 23:56:26Het lijkt hier wel een soort cafe, iedereen ventileert zijn mening, in een topic dat is gestart door een winkelier die graag meer omzet wil.Het goede aan Marklin vindt ik de nostalgie
Geplaatst Op: dinsdag 27 september 2011, 09:09:33
Laatste wijziging: dinsdag 27 september 2011, 09:13:44 door mozzi54
Geplaatst Op: dinsdag 27 september 2011, 09:59:16
Geplaatst Op: dinsdag 27 september 2011, 10:59:42
Geplaatst Op: dinsdag 27 september 2011, 11:52:43