Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

zwarte plaatjes bij wagons

Gestart door main-unit dinsdag 20 september 2011, 14:54:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
zwarte plaatjes bij wagons
hallo!

als je een wagon koopt waar een voertuig op staat of meerdere voertuigen op staanmkrijg je er van die zwarte plaatjes bij,ik neem aan dat die er zijn om het voertuig op zn plek te houden

maar wat is nou de goede.correcte manier,om die plaatjes in de wagon te krijgen,want als ik ze er op de manier inzet,waarvan ik denk dat het de goede is,gaat de zijkant van de wagon bol staan,en dat is niet de bedoeling denk ik?

groet,

Sebas
Re:zwarte plaatjes bij wagons
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re:zwarte plaatjes bij wagons
Misschien passen ze te krap, en zou je de zijkanten iets moeten verbuigen, zodat ze met een lichte druk tussen de zijwanden kunnen worden geplaatst.
Als het goed is, kan je deze dan ook weer gemakkelijk losnemen; De kans op beschadiging van binnenzijde blijft aanwezig.

Bij de oudere combinaties, met voertuig op lagebakwagen, zat er ook wel eens een gaatje in de onderzijde geboord, waar het pennetje in paste.

Gr. Marcel
Re:zwarte plaatjes bij wagons
Je zou ipv die plaatjes een drupje silicone onder de wieltjes kunnen aanbrengen.