Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

THALYS uitbreidingsset 43441

Gestart door witje maandag 12 september 2011, 19:14:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
THALYS uitbreidingsset 43441
hallo,

vrijdag heb ik de uitbreidingsset 43441 met de barrijtuig en tussenrijtuig 2e klasse opgehaald.

ik heb een vraagje over de binnenverlichting in de barrijtuig.

Bij mijn set is de verlichting in de barrijtuig veel feller en lichter dan de overige rijtuigen van de Thalys.

is dit bij alle barrijtuigen zo ?, of heb ik te maken met een productie fout.

ik hoor het graag van jullie.

alvast bedankt.

vrg,

Erwin
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
Dat is bij de set van mijn vader ook het geval. Volgens mij is het meer gezichtsbedrog. Door de vele raampjes, die ook bovenin de wagon (dus bij de LEDjes) zitten, kan er veel meer licht naar buiten stralen.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
Ik heb nog geen Thalys maar mss is het interieur in een lichtere kleur waardoor het allemaal feller en lichter lijkt? Bij mijn TGV heb ik ook kleurverschil.
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
Citaat van: Marklin op zondag 23 oktober 2011, 17:12:57
Ik heb deze set ook opgehaalt en heb een set met twee Barwagenkappen met één bar interieur en één zit Rijtuig Interieur!

Alexander. 8o
Dan hebben ze de verkeerde kappen er op gezet. Hoezo slechte eindcontrolle? :shock:

Volgens mij komt het verlichtings ''probleem'' doordat er bij het barrijtuig hogere ramen zitten die ongeveer op de hoogte van de leds zijn waardoor je echt in de led kijkt zegmaar. (ben ik wel te volgen?)
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
Denk dat dit in het echt ook zo is
Bij de zitrijtuigen sfeerverlichting
En in de bar moet men kunnen werken en geld ontvangen.
Anders ziet men daar niks.
Alvast bij mijn set is dit ook zo.

groeten
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
Lid sinds: 2008

Selfie

offline
Re:THALYS uitbreidingsset 43441
In het Bar rijtuig zit idd witter licht. Ik heb ook een ICE3 en daar is het precies andersom; de Bar heeft daar warmer/donkerder licht.
In een bar is de sfeer nu eenmaal anders :P

Hugo