Beste Timaximus het is een baan die gemaakt heb naar eigen idee en ook mooi vindt en waar niets aan verander.
De kruiswissels zijn voor mij geen probleem geweest en andere opties had ik niet dus vandaar
Sporenplan heb ik niet gemaakt maar uit de vele foto's kan je opmaken hoe het verloopt.
Sorry maar zo zit ik in elkaar en kan alleen maar met paint een overzicht maken als je dat wil?
Het is een zogenaamde fantasiebaan die altijd maak een baan van je dromen daar gaat het om.
Moeilijk of niet ik kom er wel uit al is het nog zo moeilijk
Ik hou van uitdagingen en dat is het mooie vindt ik van modelbouw en niet iemand anders een baan laten voorschrijven hoe die gemaakt moet worden want dan is het niet meer je eigen baan van je zogenaamde dromen.
Ook jou advies aanvaard ik maar zie het niet als probleem daar heb ik wel over nagedacht
Velen hebben al dingen als voorbeeld meegenomen uit mijn vorige gebouwde banen en is alleen maar leuk.
Ik probeer veel dingen weer te geven waar anderen ook plezier aan hebben of kennis mee op kunnen doen.
Mij maakt het niet uit ook al kost het wat en zoek de beste materialen en zijn nooit verloren.
Een ruggensteuntje heeft iedereen nodig en alles is welkom met ideeën zo ook jij mijn dank hiervoor.
Samen staan wij sterk om er iets mooi van te maken.
Mvgr, Theo.