Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

'90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan

Gestart door Myron donderdag 01 september 2011, 16:35:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het huis, kozijnen etc.! 02/08/13
Je hebt echt een prachtige baan gemaakt, Myron. Ik heb alleen één opmerking over de kentekenplaten. Daarbij moet je zorgen dat je goede combinaties gebruikt, want ik zag bij het doorlezen van dit topic ook een aantal combinaties die pas sinds 1999 worden gebruikt (kijk maar hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kenteken#Landelijke_kentekens_met_sidecodes.

Pim
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het huis, kozijnen etc.! 02/08/13
Bedankt. Ja dat klopt inderdaad. Hier heb ik al eens een opmerking over gehad. Ik vind dit momenteel niet storend, waarschijnlijk ga ik het later nog aanpassen.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het huis, kozijnen etc.! 02/08/13
Heey Myron,

Ben ik even op vakantie, plaats jij ineens allemaal updates over zelfbouwhuizen.  8o :D

Leuk dat je begonnen bent met het zelfbouwen van huizen. Het ziet er nu al top uit :thumbup: Ben benieuwd hoe het er verder uit gaat zien. Als ik jou was, zou ik niet alle muren alleen voegen, maar ook eerst een andere kleur geven zodat er wat verschillende kleuren huizen ontstaan. Dat maakt het geheel nog realistischer.

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het huis, kozijnen etc.! 02/08/13
Hee Rienk,
Ja, ik dacht ik neem het even van je over :D.
Bedankt voor je leuke reactie en tip!

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Maarten en meer!!
Bij deze een update van afgelopen tijd. Als eerste de overzichtsfoto @Bas:


En nog wat jaren '90 auto's als aanwinst, en een viskar:


Vervolgens vroeg Maarten de Regt mij of ik gisteren iets te doen had, en dat was niet zo dus hadden we afgesproken een rondje Soest te doen. Bij deze een verslag, er zitten ook wat grootspoorfoto's tussen ;). Om 10:23 kwam Maarten aan op station Soest. Als eerste gingen we wat foto's maken bij de oude zuivelfabriek.

NSR Plan V 456 te Soest by MyronvRuijven, on Flickr


Na hier te hebben gefotografeerd zijn we naar de modelbaan gegaan. We hebben nog wat spullen uitgewisseld, en wat lekkere broodjes gegeten :thumbup:. Hier wat 2-rail spul wat Maarten heeft overgenomen (de loc niet):


Toen zijn we wat gaan bouwen. Ik had nog een DDm van Lima liggen uit Luntershoven voor de sloop:


Omdat deze niet al in de jaren '90 worden gesloopt besloten we er een bak met brandschade van te maken. Hier is Maarten mee aan de slag gegaan:


Nu nog een dak scoren voor de bak:

Terwijl Maarten hiermee bezig was, ging ik verder met het hekwerk van de koeienwei, die moest nog steeds af worden gemaakt:







Na wat bij de baan te hebben gedaan zijn we naar de Eempolder gegaan :P:


Daar kwam veel leuks langs:

Strukton 303001 met FCCPPs'en en KLMOS wagons te Eempolder by MyronvRuijven, on Flickr


Metrans E 186-187 1 containershuttle te Eempolder by MyronvRuijven, on Flickr
Ook op een andere plaats nog een keer een V gefotografeerd:

NSR plan V  456 te Soest by MyronvRuijven, on Flickr

Een bord dat in de polder stond...:

Toen gingen we weer naar huis. Vervolgens kreeg ik een SMS'je van forumlid Daniël die toevallig ook door Soest ging. Dus we gingen even langs station Soest-Zuid. Toen we daar waren en met elkaar kennis hadden gemaakt, kwam er een Brandweerwagen aan met spoed, uiteraard gingen net de spoorbomen dicht 8o:

We zijn nog even naar Soest gegaan waar Daniël weer naar huis ging. Als laatste stond de snackbar nog op de route:

Was erg leuk, thnx voor de gezelligheid Maarten en Daniël!

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
Bedankt voor het plaatsen van de foto's.

(Ze maken in de polder wel mooie ronde gaten in verkeersborden :thumbup:.)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
Jaha, dat was wel even leuk! Helaas wel wat kort.
Ik ben eigenlijk benieuwd of er nog iets verloren is gegaan door die minuut vertraging, haha!

Leuk verslag, jammer dat er maar weinig tijd was. Ach, ik heb nog twee tienertoeren. :o)

Groetjes Daniël
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
Dat ziet er idd uit als een topdag

Ben benieuwd hoe het de aankomende 2 dagen gaat.....  :-)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
Altijd leuk, zo'n verslagje!

Citaat van: julian op woensdag 07 augustus 2013, 17:16:21
Ben benieuwd hoe het de aankomende 2 dagen gaat.....  :-)
:D :D we shall see....
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
Was inderdaad een tof dagje! Jij ook bedankt voor de gastvrijheid en patat.  :P (Ik ben onze trouwe hoofdsponsors overigens niet tegengekomen in het verslag, zullen ze niet leuk vinden...  :-) )

Mvg, Maarten
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
Leuke update. Was zo te zien een geslaagd dagje. Die DDm ziet er goed uit :thumbup: Je aanwinsten zijn ook erg leuk en typisch jaren '90. Vooral die viskar is erg leuk.

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Verslag dagje Soest met Maarten en meer!!
@Gerard: Graag gedaan. Ja, erg vreemd 8o.

@NS-Daniel: Inderdaad! Er stond een huis in de brand een paar straten verderop, alleen wat brandschade gelukkig ;).

@julian: Waarschijnlijk worden die ook top!

@lesley001: Thnx.

@Maarten de Regt: Graag gedaan! Zie de 6e foto :D.

@rienk97: Was zeker geslaagd. Bedankt, ik ben ook blij met de aanwinsten.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje
Overigens is er ook weer een nieuwe Maarsse Courant! Hier is de 6e uitgave te zien: http://modelbaanmaarsdrecht.webnode.nl/maarsse-courant/

En buiten dat heb ik ook een filmpje gemaakt. Dit met wat gemonteerd ''echt'' geluid erbij. Dit heb ik een paar jaar geleden al eerder gedaan, maar helaas was mijn account toen verwijderd. Omdat mijn laptop het momenteel niet doet, heb ik het op een andere laptop gemonteerd alleen is het zo dat de overgangen tussen de filmpjes altijd haperen als ik het op die laptop maak, dat is dus helaas wel te merken op het filmpje (bijvoorbeeld bij 0:11):


Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje 07/08/13
Ah,
bedankt! Ik dacht altijd dat die overgang meer naar rechts zat.

Groeten,
Bas.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje 07/08/13
Leuke reportage mooie foto's en een leuk filmpje schitterende aanwinsten en ja ook ik vindt de viskraam geweldig.
bedankt Myron voor al dit leuks. :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje 07/08/13
Leuk filmpje, bedankt voor het plaatsen!
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje 07/08/13
Hee Myron,

een leuke krant weer en ook een leuk en mooi filmpje. :thumbup:

groeten Martin
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje 07/08/13
@treinfan070: Graag gedaan, oh, niet dus ;).

@h0_miessie: Bedankt :thumbup:.

@Gerard: Thnx, graag gedaan.

@martjo: Bedankt!

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Maarsse Courant en een filmpje 07/08/13
Heey Myron,

Leuk filmpje met mooi materiaal. :thumbup: De Maarsse courant is ook leuk.
Kortom top !

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. NSparts sein, hulp gevraagd!
Sinds kort heb ik een Hoofdsein en aansturing van NSparts, overgenomen van Maarten:


Nu had ik deze eerst op een trafo aangesloten, om te kijken of de draden etc. goed zaten (in de gebruiksaanwijzing is te zien dat dit kan):

Dit was dus goed, ondertussen was ik bezig met de rails gereed te maken. Maar wat later brandde het Power lampje niet meer, en ook het sein niet. En toch zat het nog hetzelfde:


Wel is er spanning:

Is de besturing kapot, of is het iets anders? Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen, zelf ben ik niet erg technisch :P.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. NSparts sein, hulp gevraagd.
Doe alsjeblieft die schroevendraaier heel snel weg en koop een ( simpele) multimeter, ga dan eens meten of het voedingsgedeelte nog goed is van de print. Op de print zit een gelijkrichter meet daar dan eerst eens wat voor spanning je daar hebt. Daarna kun je eens kijken wat voor spanning de spanningsregelaar afgeeft (dat zwarte dingetje met 3 pootjes) die zal op de uitgang 5 volt moeten hebben. Daarna zien we wel weer verder.

Groeten Jan Willem
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. NSparts sein, hulp gevraagd.
@rienk97: Dankje! :thumbup:

@Janvis: Kopen is niet nodig, ik heb nog een ongebruikte liggen. Ik zal morgen eens kijken of het me lukt het te meten. Bedankt voor de reactie!

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. NSparts sein, hulp gevraagd.
Myron,

Mocht blijken dat hij defect is dan heb ik nog een ongebruikte liggen.

Grt, Ronald.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. NSparts sein, hulp gevraagd.
Oké, dat zal ik onthouden! Je bedoelt een besturing denk ik? Momenteel heb ik er geen geld voor, maar ik zal wel en PB sturen t.z.t :). Waarschijnlijk is het wel kapot, er hangt een verbrand luchtje omheen :(.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. NSparts sein, hulp gevraagd.
Momenteel ben ik met de Blokpost 13 van Artitec uit resin bezig. Het is toch een stuk lastiger dan ik had verwacht. De resin onderdelen zijn behoorlijk krom, maar hij zit inmiddels in elkaar. Nu ben ik bezig met alles te schilderen. Dat is een flink karwei, dus daar ben ik nog wel even zoet mee:

Er zal denk ik nog een uitgebreid verslag volgen van de bouw van het huis.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Zo op het eerste gezicht ziet blokpost 13 er al goed uit Myron. :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Sterkte Myron.. Ik zou aan je denken.

Maar het resultaat is verbluffend!  :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Heel netjes :thumbup:, succes met de rest van de bouw.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Heey Myron,

Ziet er al goed uit, mooi kleurgebruik. :thumbup: Heb je al een leuke plek in gedachten, waar je de blokpost gaat plaatsen?
Ik dacht dat je op vakantie was / zou gaan ?

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Ziet er al erg mooi uit Myron!

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat en waar je hem gaat neerzetten :)

Mvg Danny
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Citaat van: Hans V200.0 op donderdag 15 augustus 2013, 19:48:29
Je kan resin onderdelen in warm water leggen, en als je dat even een tijdje doet, kan je die onderdelen buigen naar de stand waarin je het wil hebben.
Onderdelen buigen moet je nooit doen. In warm (heet) water leggen klopt wel, maar daarna tussen 2 platte vlakken (glasplaten?) leggen, eventueel met een gewicht er bovenop. En dat dan een tijdje zo laten liggen.
Zo schrijft Artitec het voor in een beschrijving die ik hier heb liggen.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
@h0_miessie: Bedankt :thumbup:.

@ykram: Haha ja, het is niet super leuk om te doen, maar als het resultaat maar naar behoren wordt.

@Gerard: Thnx!

@rienk97: Dankje! Ja, ergens bij de spoordijk, waar exact dat moet ik nog wel bedenken. Het huis moet ook wat verhoogt komen te staan. Ja, maar ik ben weer terug ;). Het was maar een weekje.

@oetbeem: Bedankt! Ergens bij de spoordijk dus.

@Hans: Ik heb de onderdelen verwarmd met water en vervolgens op een gladde steenplaat gelegd, met gewicht erop, anders zou 'ie nu nog niet in elkaar kunnen zitten/passen. Dat over die grondverf: dat lijkt me niet erg handig. Er zit amper reliëf in resin dus de voegen van de stenen zijn zo gevuld, hoe minder verf erop komt hoe beter. In een topic bij de buren waar mensen hun Blokpost 13 van Artitec showen, heb ik ook niemand dit zien gebruiken.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
CiteerMet dat buigen doel ik op wat Myron heeft gedaan.

Niet dat je er een bocht in kan buigen, want dat zal niet gaan, nee het ging meer erom om die onderdelen recht te krijgen.

Resin heeft namelijk de eigenschap, na uitharding krom te trekken, en dat zie je goed bij de grotere onderdelen.


Onderdelen in heet water leggen moet je eigenlijk alleen doen wanneer een onderdeel echt heel krom is. De meeste delen van een Artitec kit zijn vaak al  (aardig) recht, die hoef je dan niet nog eens in heet water leggen. Dan gaat het juist krom trekken. Dat heb ik ook gehad bij de bouw van mijn trafo huisje van Artitec. De meeste muren waren aardig recht en zijn, door het in heet water te leggen, juist krom getrokken.

CiteerAan die reliëf had ik even niet gedacht Myron, en goed dat je dat zelf al deed :thumbup:

Het was maar als tip bedoeld, maar aangezien niemand die gebruikt, kan je hem wel vergeten.

Als je bij resin kits wel eerst een grondlaag aan wilt brengen kan je dat het beste doen met primer. Daarvan gaan de details niet weg en krijgt het model alléén een basiskleur. Dat zorgt ervoor dat bij het schilderen de verf er veel meer dekkend op komt.


Dit waren mijn tips en opmerkingen mbt resin kits. :D

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost 13 van Artitec 15/08/13
Inmiddels heb ik de Blokpost woning bijna af, de schoorsteen is nog in de maak. De plaats is ook bepaald. Namelijk hier:

Bij de spoordijk ging toch niet lukken, het hoogteverschil was daar te groot voor.
Gisteren en vandaag heb ik me bezig gehouden met de scenery om het huis. Hier wat foto's:





Hier ligt een zaag:













De sporen moeten overigens nog verder worden ballast.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
 Zit er top uit :thumbup:  :thumbup:  :thumbup: Hopelijk is de parkeerterrein gratis anders moet de bewoner telkens betalen wilt ie naar zijn huis toe  :O  :P
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Ik kan niet anders zeggen dan: "Heel netjes gemaakt". De blokpost staat daar geweldig en de directe omgeving is heel mooi geworden.
De klimop is leuk bedacht en mooi uitgevoerd :thumbup:.

Kortom: mijn complimenten. Als ik een pet of hoed had zou ik die nu even afzetten.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Prachtige sfeer foto's weer Myron. :thumbup:
Mooi om te zien hoe je van een kaal vlak een schitterende tuin cq parkeerplaats voor de bewoner(s) kan maken ik mag dit graag zien vooral omdat ik hier veel van leer (lees afkijken ;))
Ga zo door dan blijf ik genieten van je baan. :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Met de natuur eromheen is het plaatje compleet. Echt heel mooi geworden Myron! :thumbup:

Niet om te zeuren, maar op foto 1 mis ik eigenlijk nog een paar bomen. Of staan die er bewust niet omdat de hoogwerker is verkocht aan Driehoven? :)

Jeroen
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Heey Myron,

Ziet er weer toppie uit hoor :thumbup: Ook de plaats vind ik erg mooi, dicht langs het spoor.  De groenvoorziening is ook weer prachtig. :)
Ik zou alleen je blokpost nog iets meer verouderen. (Misschien was je dat al van plan en praat ik voor mijn beurt. :D)

Welke groene vlokken heb je voor de klimop gebruikt?

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Erg mooi geworden Myron  :thumbup:
Mijn complimenten  ;)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Ziet er heel mooi uit Myron

Je baan word steeds mooier en mooier

Ik kwam gister ook nog een filmpje van jou baan tegen gemaakt door antal

Je landschap ziet er daarin echt schitterend uit, net echt ;)

Mvg Danny
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
@Davio: Bedankt. Die Volvo staat toch niet voor niets in de tuin? ;)

@Gerard: Thnx! :thumbup:

@h0_miessie: Bedankt, en leuk om te horen dat je er inspiratie door krijgt!

@Roeny: Dankje! En daar heb je helemaal gelijk in. Bomen staan al een hele tijd in de planning, ik was van plan aanstaande Houten beurs bomen aan te schaffen.

@rienk97: Dankuu :D. Ja klopt, dat stond daar nog in de planning. Noch 07202, die had je bij Conrad kunnen bestellen, maar daar zijn we nu te laat mee haha.

@ykram: Bedankt!

@oetbeem: Bedankt voor je leuke complimenten :thumbup:. Klopt, dat filmpje had Antal een paar weken terug gemaakt.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Hoi Myron,

dat ziet er top uit :thumbup: :thumbup:. Een mooi gebouw met mooie scenery eromheen.

groeten Martin
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
Hoi Myron

Je blokpost vind ik erg goed geplaatst zo.
Het ziet er erg goed uit zo,

Tony
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
@martjo: Bedankt voor je leuke complimenten :thumbup:.

@blauweengel: Bedankt Tony :thumbup:.

Groet,  Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Blokpost met tuin geplaatst 19/08/13
De laatste tijd begint m'n baan toch te vervelen, en dat is nogal logisch met het baanplan wat ik nu heb. Daarom ben ik van plan de boel aan te gaan passen. Natuuurlijk hoort hier ook slopen bij, maar dat gaat reuze meevallen. Ik heb dit idee gemaakt. Er zitten wat rare overgangen in doordat ik het in Paint bij elkaar heb geplakt. Ook heb ik later nog 2 wissels toegevoegd in Paint dus dat ziet er ook wat apart uit :P.

Wat hierbij is veranderd, is dat het dubbelsporige baantje veel groter is geworden en meer rijlengte heeft. Het station ligt op een compleet andere plaats, en de sporen zijn er heel erg veranderd.  Nu loopt er een enkelsporig spoortje door Maarsbeek. Dit kan bijvoorbeeld het spoortje voor de zuivelfabriek zijn, of voor een Hondekop/ Plan V. Voor veel mensen zal dit nog steeds niet erg interessant zijn, maar de scenery staat bij mij op nr 1. en krijgt daarom genoeg ruimte. Wat mooi is, is dat ik heel weinig hoef te slopen bij dit plan. De spoordijk blijft intact, Maarsbeek hoeft ook niet veranderd te worden, de blokpost ook niet, die ligt nog steeds langs een spoortje. Ook het opstelspoor met de bomen blijft gewoon heel. Het enige wat eigenlijk wordt gesloopt is het spoor met ballast :thumbup:. Ook was R2 de kleinste boogstraal bij het huidige plan, nu is dat R3 :). Doordat het station langer is, kan er nu een loc met 5 rijtuigen langs het perron staan.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Een verandering 23/08/13
Succes met de bouw, ik hoop voor jou dat het wordt zoals je het in gedachten hebt.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Een verandering 23/08/13
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden. :)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Een verandering 23/08/13
Citaat van: Myron op vrijdag 23 augustus 2013, 12:52:01
..., maar de scenery staat bij mij op nr 1. en krijgt daarom genoeg ruimte. Wat mooi is, is dat ik heel weinig hoef te slopen bij dit plan...
Met het eerste ga ik helemaal met je mee, zelf vind ik rij lengte belangrijker dan de hoeveelheid afwisseling met wissels.
Wens je veel succes en plezier, het plan ziet er veel belovend uit.

Jeroen
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Een verandering 23/08/13
Ziet  er erg mooi uit Myron!

Die kleinere u bocht kan zoals jij al zei prima dienen voor het stukje industrie
Wat ik wel zie is dat je vanaf de opstelsporen van het station eerst een heel rondje moet rijden mocht je naar het buitenste spoor willen, ga je dit nog aanpassen?

Voor de rest ziet het er heel mooi uit
Veel ruimte voor scenery en zoals je al zei ;)

Succes met de verbouwing Myron!

Mvg Danny