Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

'90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het einde v/d baan

Gestart door Myron donderdag 01 september 2011, 16:35:51

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Schiterende foto's weer Myron vooral de bushalte vindt ik erg mooi en leuk gedaan.
Het groen is bijna niet van echt te onderscheiden prachtig hoe je dit doet mijn complimenten.
ga zo door en ik blijft dit met plezier volgen. :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Ziet er heel mooi uit Myron!

Vooral dat stuk groen wat je hebt gemaakt ziet er lekker vol en realistisch uit!

Veel plezier met je nieuwe aanwinsten

Mvg Danny
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Heey Myron,

Prachtige plaatjes weer! Vooral die van de bushalte en 2400 op de spoordijk. :thumbup:

Het gras is ook weer toppie. :important:

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
GE WEL DIG, zoals jij met dat groenvoer omgaat. Mijn complimenten :thumbup: :thumbup: :thumbup:.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
 :) Ik blijf het zeggen , ik zou het zeker niet beter kunnen ...  8o
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Zucht

Blijf dromen. Blijf dromen ;) voor mij

Bij mij zal t nooit zo mooi gaan worden ;)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Hee Myron,

Naast je geweldige werk  :thumbup: moet ik zeggen dat je enkele leuke ouwe politiebusjes hebt. Gaaf om die zo even te kunnen zien.

groeten Martin
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
@h0_miessie: Bedankt voor al je leuke complimenten :thumbup:.

@oetbeem: Dankje, en dat gaat zeker lukken.

@rienk97: Bedankt :thumbup:.

@Gerard: Dankuuu O:-D.

@Fredje: Gewoon proberen ;).

@julian: Haha thnx!

@martjo: Ja inderdaad! daar ben ik ook erg blij mee :thumbup:. Bedankt!

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Dat zijn weer hele mooie foto's van een schitterende baan :thumbup:.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Groen, groen/geballast/busstation! 16/07/13
Dankje Maikel :thumbup:.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het ongeval, auto's verkreukeld!
Momenteel bezig geweest met auto's voor een scène van een ongeval. Dit ongeluk zal op een kruispunt zijn gebeurt. Een bestuurder ziet een scooterrijder over het hoofd, en remt veel te laat, waardoor de scooter wordt geraakt. Ook is er een Golfje achterop de remmende auto geklapt, aangezien die (ook) niet op tijd meer kon remmen. De VW Golf is een Herpa kitje, lekker gemakkelijk om te bewerken aangezien die al open is.

Wat ik doe, is onderdelen zoals de motorkap uitsnijden en vervolgens verbuigen. dat verbuigen doe ik door het plastic te verwarmen met een soldeerbout.
De Opel, die op de scooter is gebotst heb ik ook bewerkt:










Volgens mij had de Golf 2 nog geen airbags, dus die komen er ook niet in.


Er moeten nog wat kleine dingen aan gebeuren, zoals de lichten van de Golf een kleur geven(of maken alsof die gebroken zijn). Nu nog iets bedenken als glasscherven, van bijvoorbeeld het achterraam van de Opel dat op de straat ligt, misschien fijn wit zand? :-\
Ik ben ook met wat hulpdiensten bezig geweest. Bijvoorbeeld een Mercedes C-klasse van de Rijkspolitie. Helaas waren de bumpers lelijk wit geschilderd:


En zoals de auto er nu bij staat:

De bumpers zijn zwart gemaakt, het rooster heb ik met een pincet opnieuw kleur gegeven, nummerborden erop gemaakt, en de ruitenwissers zijn zwart. Nu nog oranje knipperlichten, en de handvatten zwart maken.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het ongeval, auto's verkreukeld! 18/07/13
Mooie foto's van het ongeval Myron zeer gedetailleerd alleen zag ik niet veel foto's van de scooter.
Alleen een stukje van de scooter op foto 4 voor de rest niemand ernstig gewond geraakt bij het ongeval ?
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het ongeval, auto's verkreukeld! 18/07/13
Bedankt Michel.
Nee, het kruispunt waar het ongeluk zal gebeuren moet eerst nog worden gemaakt ;). Ik heb enkel de auto's nu af, en voor de foto's even bij het busstation gezet. Als het kruispunt is gemaakt kan ik de scène gedetailleerd gaan maken. Denk dan ook een remsporen e.d :thumbup:. Wel 2 mensen gewond geraakt, aangezien ik ook wat Ambulance's (2 stuks) kwijt wil op de baan :P.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Het ongeval, auto's verkreukeld! 18/07/13
Ik kijk er naar uit Myron. :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Project; Het ongeval! 18/07/13
Dat ongeluk ziet er wel heftig uit zeg!

Zonde van die golf  8o
je weet wel hoe je zo iets in scene moet zetten, die blikschade lijkt net echt!

Mvg Danny
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Project; Het ongeval! 18/07/13
This weer eens raak In Maarsdrecht... Ik zou der niet willen rondrijden... :mrgreen:

Toffe spullen heb je er weer bij Myron. Van die Rijkspolitie heb ik ook een paar auto'tjes liggen. Helaas zijn ze allemaal niet 1:87
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Project; Het ongeval! 18/07/13
Leuke scène Myron!
Volgens mij reed jij ofzo, met de fiets gaat het ook niet al te best  :P

Ben benieuwd hoe het slachtoffer eruit komt te zien :D

Gr. Mark
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Project; Het ongeval! 18/07/13
@oetbeem: Bedankt! Nah, oud Golfje :P.

@Wijbe: Haha zucht :D. Dankje, ah jammer!

@ykram: Niet als Rienk je in de berm duwt nee :o). Dankje.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal! En een nieuwe aanwinst
Vandaag was Antal op bezoek, het was heel erg leuk :thumbup:. Hier een verslag van de dag. Nadat ik Antal aan zag komen rijden gelijk naar buiten gegaan om mee te helpen sjouwen, hij had namelijk 3 tassen vol mooie spullen bij zich :thumbup::


Een aantal mooie automodellen van Antal:


Bij het busstation wat bussen en taxi's neergezet:








Vervolgens werd deze oude Märklin 1139 op de baan gezet met een sleep IC rijtuigen:


En ook de Hippel reed rond, al had 'ie daar wel wat moeite mee:


Vervolgens besloten we naar MCH in Hilversum te gaan, aangezien dat toch dichtbij is. Omdat het daar veel eenrichtingsverkeer is, en het erg lastig is om daar de weg te vinden, uiteindelijk besloten de auto te parkeren en een stuk te gaan lopen. Bij MCH even rondgehangen en wat spullen gekocht. Op de terugweg even langs de supermarkt voor wat drinken, en toen weer terug naar de auto. Uhh, waar stond 'ie ook al weer?:eek: Na 20 minuten hadden we 'm weer gevonden :lol:. Mijn aanwinsten:

Ook nog een kwastje, die staat er helaas niet op.
Ook van Antal een nieuwe lading sloopmateriaal gekregen, nogmaals hartelijk bedankt :thumbup::


Vervolgens werd er een containersleep op de baan gezet:


En voor die sleep stond de ACTS 1251:


Ook stond deze 6513 ervoor:


Helaas wel een ontsporing met de containerwagons:


Nog een foto met de Hippel:


En vervolgens kwam een forumlid (SanderdeGoede) het volgende pakket brengen van MTE, daar zit mooi speelgoed in :D:


Jaaa, de NS 1304 van Rivarossi, die gaat vanaf vandaag dienst doen op mijn baan:


Samen met Antal's 1313:





En met een KALK sleep:


Twee 1100'en:


En ook reed de RN 204 vandaag met een slooptrein:


En als afsluiter nog dit filmpje van vandaag:

Het was een heel leuke dag, absoluut voor herhaling vatbaar :thumbup:.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Leuk verslag leuke spullen gehad cq gekocht als ik dit zo lees een leuke dag is het geweest. :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Dat was vast en zeker een leuk dagje  :) Veel plezier met je nieuwe aanwinsten, die 1300 ziet er gaaf uit  :thumbup: :thumbup:
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal! En een nieuwe aanwinst
Mooie aanwinsten. :thumbup:



Van wie zijn die bestrating plaatjes?

Met groet, Ben.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Auhagen, staat gewoon rechts op de plaatjes. Kun je toch gewoon lezen? :mrgreen:

Schitterende aanwinsten Myron! Direct je sterkste loc!
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Ziet er naar uit dat je een leuke dag hebt gehad
Die ns 1300 ziet er heel mooi uit en deze zal prima passen op jou baan  :thumbup:
Antal heeft zo te zien ook mooi sloop materiaal meegebracht voor je nieuwe sloperij/werkplaats
Waneer ga je daar trouwens mee beginnen?

Mvg Danny

Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Citaat van: Wijbe op vrijdag 19 juli 2013, 20:43:42

Auhagen, staat gewoon rechts op de plaatjes. Kun je toch gewoon lezen? :mrgreen:


Er staat braun en grau. Merken waar ik nog nooit van gehoord heb. :D

Maar toch bedankt. :thumbup:

Met groet, Ben.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Ohja, Auhagen staat op de achterkant :mrgreen:  >:-D

Mijn excuses. :)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Heey Myron,

Erg leuk verslag, helemaal top. :thumbup: Er was ook prachtig materiaal aanwezig zo te zien. Die 1300 is ook mooi zeg !
Ben je nog verder gegaan met je sloop Lima kap? 

Groeten,

Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Leuke film weer Myron  :thumbup: :thumbup:
Die Ralion RN204 is nu ook uit van Roco zag ik met full sound, weer iets voor mijn verlang lijst.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Die 1300 locs zijn super. Die zijn ook voor 3rail geschikt?
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Erg leuk verslag en mooi filmpje.
Zo te zien hebben jullie een erg leuke dag gehad.
Wat een prachtig materieel zeg.

Tony
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Leuk filmpje en een mooi verslag.
Jullie hebben een geweldige dag gehad zo te zien, met mooie aanwinsten.

Gr.
Piwie.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Leuke foto's, Myron !
Maarrr.. wat is er met het topsein van de 1251 gebeurd ?
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Ik las t al op Antal's facebook :). Toch ff op forum kijken :)
ziet er uit als een hele gezellige dag, en de aanwinst staat mooi op je baan!

groetjes
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
@h0_miessie: Bedankt, en het was absoluut heel leuk :thumbup:.

@Davio: Dank voor je leuke complimenten!

@Spoorman: Bedankt! Die zijn inderdaad van Auhagen, nog iets preciezer, het artikelnummer is 52423 :thumbup:.

@oetbeem: Bedankt! En inderdaad. Wanneer ik daarmee ga beginnen weet ik nog niet precies. Ik ben op dit moment wel met een project bezig die ook voor de werkplaats/sloopbedrijf is bedoelt.

@Wijbe: Thanks! :D

@rienk97: Dankje! Ssssssst, je verklapt te veel :-). Ben er even mee verder gegaan ja :).

@degeluidsman: Bedankt! Ah gaaf, die zal mooi bij je baan staan :thumbup:.

@loc6400: Die zijn zeker ook voor 3rail, die van mij is ook 3rail zoals op de foto's te zien is. Bij MTE is deze loc te verkrijgen voor AC digitaal, ?139,95.

@blauweengel: Bedankt voor de leuke complimenten :thumbup:.

@Piwie: Bedankt voor je leuke reactie :thumbup:.

@Wim: Oeps! Inderdaad, dat hoort niet. Ik zal het eens aan Antal vertellen, als 'ie het nog niet heeft gezien.

@wesleycockerill: Was absoluut heel gezellig. Bedankt voor je leuke reactie.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Sorry voor de ietwat late reactie :oops:, maar het ziet eruit alsof het een hele geslaagde dag is geweest. (Ik heb begrepen dat jullie de auto toch weer gevonden hebben? :mrgreen:)

Ook nog gefeliciteerd met de komst van de 1304. Ik wens je heel veel plezier met deze hele mooie loc.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Myron thx voor de info van de 1304 ik zal hem ook eens gaan bestellen binnenkort want 139,95 euro is niet heel duur.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Leuk verslag Myron  :thumbdown:
De nieuwe lok is erg gaaf!

Hopelijk heeft Antal het ook leuk gehad  :P
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
Pff. 

Je hebt dit lekkere weer zeker geen tijd verspild op de zolder ;)

Mooi verslag en verl plezier bij een terugbezoek of de volgende keer ;)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Bezoek van Antal, en een nieuwe aanwinst!!
@Gerard: Geen probleem, ik weet waardoor dat komt :thumbup:. Absoluut, het was heel erg geslaagd! Bedankt, ik ben erg blij met de loc.

@loc6400: Graag gedaan.

@ykram: Hoezo '':thumbdown:''? :D Bedankt, ik vind 'm ook gaaf. Natuurlijk, hij is momenteel alleen druk, maar zijn filmpje komt ook nog.

@julian: Nee, het wordt nu veel te warm :(. Bedankt! En dat komt goed :thumbup:.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en geweatherd!
Gezien het warme weer ga ik niet op de warme zolder zitten. Dus ben ik met wat kleine projectjes bezig. Het sloopvirus is toch weer een beetje gaan kriebelen, dus ben daar vooral mee bezig geweest :P. Tussen de sloopspullen die ik van Antal heb gehad zat ook een wagon die goed als schrootwagon kan worden gebruikt. De wagon mistte alleen een buffer, maar die zit er inmiddels ook op. Ik heb de wagon nog iets geweatherd, en er een schrootlading in gemaakt. Deze bestaat voornamelijk uit de kapot gevallen KALK wagon, en wat delen van een ICM:














Ook een kapotte bollenwagon komt op de sloop. Ik weet nog niet of ik hem ''heel'' laat, of dat 'ie ook wordt gesloopt. Nog zonder de weathering:


En geweatherd:







Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Waar een warme dag al niet goed voor is. Het gaat kriebelen en Myron komt in de sloopmodus :O.
Het resultaat van een dagje "huiswerk" ziet er goed uit :thumbup:, die wagon kun je zo op je sloopplaats kwijt. Veel plezier ermee.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Sloophoefttoch niet gelijk verknippen te zijn? De spullen kunen ook in afwachting van de sloop staan ;-)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Ziet er goed uit Myron
Die schroot wagon heb je erg mooi gemaakt, lekker realistisch :)

Ik zou die wagon gewoon op een spoortje zetten van je werkplaats/sloperij

Mvg Danny

Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Als je sloperij zo mooi gaat worden als deze wagons, gaat het een prachtig stukje scenery worden.  :thumbup:
Ben benieuwd naar je verdere vorderingen mbt de sloperij. ( en je 'geheime' projectje) :D
Groeten,
Rienk
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Ha Myron,

Ziet er allemaal goed uit en fijn dat alles goed bruikbaar is voor Maarsdrecht! :D
@Wim, Dat klopt ik weet niet hoe dit zit maar ik heb toentertijd de kap omgewisseld met die van een berlijns blauwe 1200 misschien dat daar het verschil in zit? Anders moet iemand er eens naar kijken. :)

Overigens nu volgt mijn kleine verslag.

Nadat Myron en ik vaak geprobeerd hebben om af te spreken kwam het er telkens door omstandigheden niet van tot vrijdag dan.
Nadat ik de avond ervoor in de hitte snel alles gepakt had en klaargezet had vertrok ik vrijdag ochtend met heerlijk weer richting Soest.
Na een klein fijn autoritje was ik eindelijk aangekomen. Onderweg overigens nog wel aangevallen door een bij... Ik had mijn autoraam open staan en blijkbaar wou het beestje toen ik aan het rijden was me een kopstoot uitdelen... :D Toen ik dan ook de auto geparkeerd had heb ik snel het beestje uit de auto bevrijd en vloog deze weer weg. Myron kwam er meteen aan en hielp me met het sjouwen.
Na aardig wat trapgelopen te hebben en dus mijn dagelijkse portie beweging gehad te hebben was het tijd om alles uit de tassen te laden.
Het duurde dan ook niet lang of de gehele kamer stond vol met doosjes, treinen en allerlei dingen die met het modelspoor nodig zijn! :-)
Nadat we even een privé ruilbeursje hadden gehouden was het hoog tijd om eens lekker te rijden.
Als eerste mocht mijn 1139 de benen strekken met 6 ic+ rijtuigen. Dit was prachtig om te zien met name omdat de baan een geweldige sfeer heeft waar de trein zeker goed tot zijn recht komt. Ook hebben we daarna wat andere treinen laten rijden. Zo reed de 2433 met een korte buurtgoederen en reed de mat 54 van de plaatselijke museum zijn rondjes om de toeristen het mooie landschap te laten zien.
Naast al het spoorgeweld hadden we ook een opstelling gemaakt van wat echte bussen en taxi's!
Er reden veel den oudsten MB200 bussen en er stonden veel taxi's in Maarsdrecht wat een prachtig gezicht was!
Nadat we lekker gereden hadden besloten we samen eens even richting Hilversum te gaan. Na een kort ritje waren we in Hilversum aangekomen. Helaas konden we het niet in 1 keer vinden dus besloten we de auto maar ergens te parkeren en verder te wandelen. We waren er zo aangekomen en hebben lekker lang in de zaak gekeken. Nadat we beide een paar kleine dingen hadden gevonden besloten we maar weer snel terug naar huis te gaan.
Helaas was dit niet zo snel als dat we hoopte omdat we de auto niet meteen terug konden vinden. Gelukkig konden we onderweg bij de plaatselijke jumbo wat drinken halen. Na een korte zoektocht hadden we de auto teruggevonden en zijn we als een speer terug gereden.
Thuis aangekomen hebben we nog even wat gereden en kreeg Myron zijn 1300 binnen. Dat was echt een juweeltje en zo konden we ook direct een line up houden. Voor ik er erg in had was het alweer tijd en mocht ik snel alles inpakken om vervolgens weer te vertrekken richting huis. Ik wil dan ook Myron voor deze dag enorm bedanken voor zijn gastvrijheid en voor de broodjes en drank die ik van hem kreeg. OOk natuurlijk voor de grachtenpand die ik mooi kan gaan verbouwen en de gezelligheid die er was.
Voor iedereen hier nog een filmpje van mijn kant:



Groetjes,

Antal
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
@julian: Nee, maar ik heb al 2 locs die er half gesloopt komen te staan, een half gesloopte koploper, eanos en 2 rijtuigen. Ze moeten eigenlijk wel worden gesloopt i.v.m ruimtegebrek :P.

@oetbeem: Bedankt! Ik weet het nog niet, heb er dus niet echt de ruimte voor.

@rienk97: Bedankt voor je leuke reactie!

@Antal: Bedankt voor je leuke verslag, en het filmpje :thumbup:. Haha ja, helemaal naar de zolder zijn toch 3 trappen, sorry :D. Ondanks dat we de auto even niet konden vinden was het een geweldige dag en we hebben toch veel gedaan. Gelukkig had je die grote doos met groenvoer niet meegenomen, want dat was ook voor niets geweest haha. Graag gedaan, en jij ook nogmaals bedankt voor de spullen en het drinken van de Jumbo.

Groet, Myron
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Leuk filmpje en verslag Antal! De reis was niet voor niks denk ik zo :)
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Bedankt voor het verslag en het filmpje. Klasse.
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Heel leuk filmpje heb met plezier zitten kijken naar al dat mooi's. :P
Re: '90 NL baan Maarsdrecht, Maarsbeek. Schrootlading gemaakt, en wagons geweatherd!
Een prachtige film, met een mooi verslag.

Gr.
Piwie.