Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Rutgers zolderbaan - Einde van een tijdperk

Gestart door Rutger woensdag 31 augustus 2011, 18:33:38

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Impressive ..... en tja het was maar een gokje :)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Ziet er lekker stevig uit! ;)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
En weer een stapje verder. :D

Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Je hebt die oppervlakte aardig snel volgezet.
Vind je het niet lastig dat je net in de deuropening uitkomt?

Robin
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Hey,

Het frame ziet er goed uit, dit wordt vast een mooie baan met die ruimte :)
Ben heel erg benieuwd naar de surprise over 3 weken. Ik ga dit draadje dan ook zeker volgen.

Succes,
Mick
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Hoi Rutger,

Net even je nieuwe topic doorgenomen en ik moet je zeggen Wat een fantastische ruimte!

Leuk om zo'n nieuwe start te kunnen maken. Ik zou over het momenteel ontbreken van het schaduwstation maar niet te veel wakker liggen. Je hebt zoveel rails in je zichtbaan met zulke prachtige lange sporen die je als opstelsporen kan gebruiken dat je een schaduwstation niet snel zal missen.

Je kunt met een klimspiraal later altijd nog een een schaduwstation realiseren onder je baan, ruimte zat.

Je hebt hetzelfde probleem als veel van ons, je kan niet onbeperkt uit geven aan je hobby. Er zijn natuurlijk ook nog andere zaken, zeker nu je net verhuisd bent.

Je mega locloods krijgt zo een zeer prominente plaats op je nieuwe baan SUPER!

Groet, Ronald
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Hoi Rutger,

mooie grote ruimte waarin de lokloods straks helemaal tot zijn recht kan komen :thumbup:

Groetjes, John
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Citaat van: Hero op zondag 02 oktober 2011, 17:46:26
Vind je het niet lastig dat je net in de deuropening uitkomt?

Neuh, er is toch geen deur. :D

Citaat van: M.user op zondag 02 oktober 2011, 19:11:32
Je hebt hetzelfde probleem als veel van ons, je kan niet onbeperkt uit geven aan je hobby.

Helaas niet nee. Het verlanglijstje groeit nog steeds harden dan de verzameling... ;)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
hallo rutger,

dat gaat een wel een supper lange baan worden,je frame ziet er ook stevig uit.

groeten en succes verder;

peter(ke33)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Mooie lange sporen is iets wat ik ontzettend miste op m'n vorige baan. Nu met de nieuwe ruimte kan ik lekker los, al zou het natuurlijk altijd groter mogen. Maar ja, je mag blijven dromen hè? ;) :D
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Blijven dromen is inderdaad iets wat ik ook doe.
Naast mijn baan wil ik nog een rangeerterrein maken zodat de Big Boy er kan staan zonder in de weg te staan. Heb dan alleen wel 1,8 meter extra baan nodig. Ik wil ook nog andere treinen kunnen plaatsen. Wintrack gaat weer aan zal ik maar zeggen.

Groetjes Dennis
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Onderbouw vordert
Yep, zo gaat het. Ik mis m'n oude modelbaan ook nog niet heel erg, al is al de tijd die ik in de scenery had gestoken natuurlijk wel jammer. Maar goed; de ervaring van het knutselen is ook mooi meegenomen, dus deze baan zou minstens zo mooi moeten worden. :o)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Inmiddels gaat het bouwen weer verder, maar ik kon het niet laten om alvast even een paar "testritjes" te maken. Uiteraard kon ik nog niet de hele baan leggen; bij de grote draaischijf zit een wat minder charmante U-bocht. Het ging om het idee. :D



Op m'n vorige baan kon ik (voorzichtig) met 12 wijnwagentjes rijden. Hier kan ik ze zonder problemen alle 44 achter de 3021 hangen. :thumbup:



Spoor 6 ontbreekt nog...



De opstelsporen bij de grote loods (waar in de kamer er naast hard aan wordt gewerkt):



Nogmaals het station:



Hoera, hij trekt 'm nog steeds niet om! :D





Uiteraard rijden er ook andere treinen, zoals deze E19 met 7 rijtuigen. De 44 wijnwagentjes met loc passen trouwens precies op het achterste spoor. ;)



Volgende update is weer van de bouw. >:-D

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
44 wagons dat is mega.

Hoe krijg je het zo snel voor elkaar om na je verhuizing dit al weer te hebben staan.

Nu is het met deze enorme sleep wagons goed te zien wat een schitterende lengte rails je hebt liggen.

Groet, Ronald
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Idd, wat een rails!
Veel succes nog en veel plezier!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Hoi Rutger.
Wat een geweldig gezicht om, zo kort na je verhuizing, alweer met zo'n gigantische sleep rond te kunnen rijden! B)
Ondanks alle extra (verhuis) werkzaamheden heb je dit resultaat toch alweer snel bereikt.

Veel succes met de verdere opbouw van je baan en de bouw van je locloods.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Mooie Old skool Bordeaux-express Rutger! :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Das een beste sleep wagentjes.
je zou toch denken dat in de bocht de lok alles omtrekt. Maar dat is niet.
Ziet er goed uit Rutger.

Groetjes Dennis
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Citaat van: M.user op dinsdag 04 oktober 2011, 23:18:48
Hoe krijg je het zo snel voor elkaar om na je verhuizing dit al weer te hebben staan.

Geen idee eigenlijk. Als je bedenkt dat ik er een drukke baan bij heb gaat het inderdaad wel hard. Aan de andere kant heb ik bij m'n vorige baan al veel nagedacht over wat ik zou willen als ik meer ruimte zou hebben. Dus een eerste plan maken ging redelijk rap. En verder hou ik best van een beetje doorpakken. :D

Citaat van: Nieuwenhuis op woensdag 05 oktober 2011, 08:30:29
Mooie Old skool Bordeaux-express Rutger! :thumbup:

Leuk is 'ie hè? Eindelijk kan de hele trein op de baan. Voor zo ver ik heb kunnen nagaan zitten alle versies van de 308/4510 er tussen.

Tussen alles door heb ik ook nog een klein opknapprojectje gedaan. Op de beurs in Dordrecht had ik voor ? 15,- een doos opknapwagonnetjes en wat rails gekocht. Een aantal dingen kwamen mooi van pas voor onderdelen; sommige wagentjes waren eigenlijk nog gewoon prima en andere waren weer wat lastiger of zelfs helemaal niet te redden. In ieder geval dus een schoenendoos vol knutselplezier voor weinig geld. Deze wagen zat er ook in:



Het frame had nog maar 70% van de lak en de lading was kapot. Geen probleem, voor alles is een oplossing. Ik heb de wagen uit elkaar gehaald en het frame een beetje opgeschuurd. Daarna heb ik alle vlakjes met witte tekst op de zijkant afgeplakt en het frame van een verse laag zwart voorzien. Nadat ik het afplakband van de witte teksten had verwijderd heb ik het geheel nog een laagje mat-blanke lak gegeven. Bij de onderstellen heb ik de verroeste koppelingen en buffers zwart geverfd. De wagen is nu weer als nieuw.

Voor de lading heb ik een kraantje gebruikt dat ook in de knutseldoos zat. Veel onderdelen van de kraan ontbraken, dus was dit een uitermate geschikte kandidaat. Het kraanhuis heeft een nieuwe laklaag gekregen en ik heb van messing een nieuw onderstel gemaakt voor de wieltjes. De giek was ook nog intact dus bij deze is dit een zwaar transport van een nieuwe kraan op op locatie in elkaar gezet kan worden. :D



Alleen moet ik de onderstellen van de zware wagen nog wat beter schoonmaken... >:-D





Is toch best een leuk "bijzonder transport" geworden zo. :)

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Wow, dat ziet er mooi uit!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Hoi Rutger,

Leuke aanwinst zo'n doos met knutselspullen.

Bekende loc die BR81. Vind ik persoonlijk een heel fijn locje met zeer goede rijeigenschappen.

Groet,

Ronald
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Hoi Ronald,

Die BR81 (zat net als de bakwagen niet in die doos overigens :P) rijdt inderdaad erg mooi. Het enige nadeel vind ik dat hij nogal abrupt stil valt als er een vuiltje op de baan ligt waardoor het contact even weg is. Aangezien ik veel "nieuwe" rails heb wil dat nog wel eens voorkomen.

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
dat ziet er goed uit.

een leuk transport.


gr john
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
Citaat van: Rutger op woensdag 05 oktober 2011, 21:32:42
Hoi Ronald,

Die BR81 (zat net als de bakwagen niet in die doos overigens :P) rijdt inderdaad erg mooi. Het enige nadeel vind ik dat hij nogal abrupt stil valt als er een vuiltje op de baan ligt waardoor het contact even weg is. Aangezien ik veel "nieuwe" rails heb wil dat nog wel eens voorkomen.

Groetjes,

Rutger

Ik had niet verwacht dat hij in die doos zat. Zelf heb ik niet dat probleem van stilvallen. Ik denk dat ik zelf nog een keer een tweede zal kopen om ze in een tractie te laten rijden.
Hij is afkomstig uit een starterpack en komt af en toe op Ebay beschikbaar.

Groet, Ronald
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Alvast een beetje rijden (44 wijnwagentjes...)
In Houten liggen ze ook vaak. 5 à 6 tientjes soms, dus helemaal niet duur voor zo'n mooie loc.

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Zoals beloofd nu weer een update over de vorderingen van de onderbouw. Er is weer wat hout bij gekomen en zo komt het ongeveer te liggen:



De onderbouw volgt de platen die er op liggen:



Na wat zaagwerk ligt het er dan zo bij:



Nu maar hopen dat de rails er op past zo als ik het gepland heb. :D

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Citaat van: Rutger op donderdag 06 oktober 2011, 23:07:03
Nu maar hopen dat de rails er op past zo als ik het gepland heb. :D


Het zou zonde zijn als je wat teveel hebt weggezaagd. Het ziet er mooi uit.

groet, Michiel
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Hallo Rutger,

Je bent weer flink aan de slag gegaan.
Lijkt het maar zo of gebruik je echt zulke dunne platen.
Ben je niet bang voor door buiging.
Kan niet wachten op je railzen om te kijken of het past.

vr.gr. Günther.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Hoi Günther,

Klopt, ik gebruik redelijk dunne platen. Omdat ik ze op veel punten ondersteun denk ik dat het met de doorbuiging wel mee gaat vallen. Bij m'n vorige baan werkt het in ieder geval prima.

Het voordeel is dat de seinen nog een mooie hoogte hebben als je ze door de plaat steekt.

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Hey Rutger,

je laat er geen gras over groeien he. Ben benieuwd naar de scenery. Die zal wel volgen binnenkort? Mooie om die lange wijntrein al te zien rijden.

Groeten Dennis
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Verder met de onderbouw
De scenery wordt uiteraard een project dat zich over enkele jaren zal uitspreiden. De rails moet eerst helemaal goed liggen, zodat ik 'm kan aftekenen. Als ik dat gedaan heb weet ik waar het kurken ballastbed moet komen. En als de rails dan uiteindelijk op z'n definitieve plek vast ligt kan ik met scenery aan de gang. :D
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Hallo iedereen!

Zoals gemeld ben ik vandaag niet naar Houten geweest. Maar helemaal zonder aanwinsten verliep de dag niet. Er kwam namelijk een Sonderzug uit Kloefeld binnen, die werd opgehaald door m'n T12. Deze speciale trein bestond uit twee wagens met extra kolen (het was nogal een afstand), een rijtuig met buffet voor de reizigers en een extra wagon met "specialiteiten" voor onderweg.

Onderweg werd de trein al door een oplettende spotter op de gevoelige plaat gezet:



Hier rijdt de trein langs de S-Bahnhalte Pankow-Heinersdorf, waar druk aan een locomotiefloods wordt gewerkt (ook al staat die er nu even niet :P):



In het avondzonnetje komt de trein dan eindelijk op z'n eindbestemming aan.



Als eerste vertrekt de T12 met de 2 kolenwagens.



Een paar minuten later wordt de bierwagon opgehaald door de 55 5555, die ook van andere brouwerijen al wat wagons bij zich had.



Tot slot wordt het rijtuig aangekoppeld bij een trein met Silberlingen (die ook ooit eens van het Bw Kloefeld zijn overgenomen).



Daarmee is de dag voor deze Sonderzug voorbij. Maar deze wagens zullen nog veelvuldig ingezet gaan worden! Op een grote baan moet je vaak roestrijden. >:-D

Vincent, bedankt voor de mooie wagens!

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Rutger, leuk verslag in Kloefeld-stijl van erg mooie aanwinsten :thumbup:
Die twee kolenwagentjes had ik ook wel oren naar, maar ze zijn je van harte gegund!

Groeten,

Erik.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Hoi Erik,

Het was inderdaad de bedoeling om het verslagje een beetje in Kloefeld-stijl te doen; kennelijk is het gelukt. De verhaaltjes van Vincent zijn altijd erg leuk om te lezen en met deze trein was het een uitgelezen kans om dat eens na te doen. ;)

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Mooie aanwinsten.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Mooie aanwinsten en leuk dat Bw Kloefeld en Bw Pankow-Heinersdorf goed met elkaar overweg kunnen  :D

Succes!
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Zeker leuk! ;)

Hoe ik het geografisch ga verantwoorden weet ik nog niet, maar het plan is om bij de loods een S-Bahnhalte Pankow-Heinersdorf te maken (net als in het echt) en bij het station een stad-omgeving te bouwen die (omdat het station vandaan komt en het een mooie naam is) Neustadt a/d Weinstraße gaat heten. Vervolgens komt er nog ergens een klein stationnetje waar ik nog een naam voor moet bedenken. Het zal iets uit het Mosel-gebied worden denk ik. Ik sta open voor suggesties. :D

Groetjes,

Rutger

P.S. Ik zal proberen vanavond nog een kleine foto-update te plaatsen.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Kijk, die wagens zijn tenminste aangekomen! Veel plezier ermee!

Wat betreft de 'Kloefed-style': die kan je alleen benaderen. >:-D Het is alleen me, myself and I die de Kloefeld-style kan maken! :P

Groeten,
Vincent

PS. als de gelegenheid zich voordoet zal ik in de toekomst eens zorgen dat er 'ns een échte Sonderzug uit Kloefed komt! :) :)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Sonderzug uit Kloefeld
Citaat van: VincentKloeg op zondag 09 oktober 2011, 22:16:57
Wat betreft de 'Kloefed-style': die kan je alleen benaderen. >:-D Het is alleen me, myself and I die de Kloefeld-style kan maken! :P

Uiteraard; het was ook met een dikke knipoog. ;) :D

Citaat van: VincentKloeg op zondag 09 oktober 2011, 22:16:57
PS. als de gelegenheid zich voordoet zal ik in de toekomst eens zorgen dat er 'ns een échte Sonderzug uit Kloefed komt! :) :)

Lijkt me leuk. Je bent uiteraard van harte welkom.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
Meteen maar even door met de volgende update. Alle rails die ik nodig heb was inmiddels binnen en dus stond niets mij meer in de weg om de rest van de baan ook neer te leggen.

Dit is het gedeelte dat er bij is gekomen:



De linker plaat moet nog op maat gezaagd worden, maar dit geeft al heel leuk weer hoe het er uit komt te zien.



Op het lagere niveau komt dus een rivier en het hoogteverschil wordt met een subtiele oever overbrugd (Mosel-style).



De wijntrein kan zonder problemen de hele baan berijden. ;)



Hoe de bruggen nu liggen is uiteraard een tijdelijke oplossing. Als ik tijd heb om die plaat op maat te maken gaat dat er wat beter uit zien. Maar het rijdt in ieder geval!



Alle rails ligt en het werkt. Nu moet de rails deel voor deel nog één keer weg om het kurken ballastbed te leggen. Zoals jullie misschien nog weten van m'n vorige baan is dat erg veel werk, dus dat gaat even duren. Voorlopig ga ik lekker even rijden. :P

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
Met zo'n enorme (en gave) wijntrein zullen er morgen vast wat preisertjes een kater hebben  ;)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
Daarom moest die brug er snel komen, dan kunnen ze ergens onder slapen. :P
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
hallo rutger,

dat ziet er toch weer allemaal goed uit bij jou,leuk dat je fijne dingen hebt weten scoren op de beurs.voor niet te veel geld toch weer een leuke set,die brug gaat ook weer mooi zijn op je baan.


groeten peter(ke33)
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
Ze komen niet van de beurs hoor, daar ben ik (heel verstandig :P) een keertje niet heen geweest. Eurospoor ligt ook al weer om de hoek...
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
Af en toe moet er tussen het bouwen door ook eens goed gereden worden. Hier zijn m'n beide 1100's samen op sjouw.



De voorste is van Märklin, de achterste van Roco.





Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Dubbeltractie 1100's
En, hebben ze hun bestemming bereikt?

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Dubbeltractie 1100's
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Dubbeltractie 1100's
Jazeker, ook al staan er nog geen stations op de baan. :D

Het is best leuk om te zien dat je twee locs met compleet verschillende aandrijving toch erg mooi samen kan laten rijden. Zelfs met mijn eenvoudige aansturing (2x Mobile Station) gaat het prima.

Groetjes,

Rutger
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Dubbeltractie 1100's
Citaat van: Rutger op dinsdag 11 oktober 2011, 13:41:03
Jazeker, ook al staan er nog geen stations op de baan. :D

Het is best leuk om te zien dat je twee locs met compleet verschillende aandrijving toch erg mooi samen kan laten rijden. Zelfs met mijn eenvoudige aansturing (2x Mobile Station) gaat het prima.

Groetjes,

Rutger

Hoe doe je dat dan precies?

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Dubbeltractie 1100's
Lukas,

De min, gem, en max snelheid afregelen op elkaar. Dit kan je instellen met CV waardes.
Re:Rutgers nieuwe zolderbaan - Update: alle rails ligt (voorlopig)
Citaat van: Rutger op dinsdag 11 oktober 2011, 00:12:20
Hier zijn m'n beide 1100's samen op sjouw.

Groetjes,

Rutger

De 1145 in opzending neem ik aan  :roll:

Mvg, Johan