Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Hosentrager in c-rails

Gestart door Max A maandag 29 augustus 2011, 20:35:40

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hosentrager in c-rails
hoi allemaal,

zoals jullie weten bouw ik momenteel mee aan falco's baan, als een soort vervanging voor een eigen baan vanwege geld en ruimte gebrek.

maar ik wil wel een eigen baantje nu was ik een beetje aan het ontwerpen in wintrack demo, toen update mijn pc zich en moest hij zich zelf restarten:( dus ik ben heel het ontwerp kwijt. nu had ik een hosentrager gemaakt in c-rails met slanke wissels en met een slanke engelse (teminste dat dacht ik) nu probeer ik die opnieuw te maken en het is niet de hosentrager die ik gemaakt had, heeft iemand een idee of voorbeeldje van zo'n hosentrager? kon namelijk niks vinden op internet.

Groeten Max
Re:Hosentrager in c-rails
helaas kan ik je daar niet aan helpen

gr erik
Re:Hosentrager in c-rails
Lid sinds: 2009

Glueck auf

offline
Re:Hosentrager in c-rails
Beste Max,
Is er niet een draadje 'uitgebreide railgeometrie' van enige tijd geleden?

Peter
Re:Hosentrager in c-rails
Lid sinds: 2009

Glueck auf

offline
Re:Hosentrager in c-rails
Dinsdag 26 april jongstleden?

Peter
Re:Hosentrager in c-rails
24712 - 24172 - 24188 - 24711

    24094 - 24624 - 24094

24711 - 24172 - 24188 - 24712

of kijk hier eens
Re:Hosentrager in c-rails
heren dank U voor de snelle reacties

@Munin:
dat draadje was me niet eens opgevallen toch maar eens goed bestuderen staan mooie voorbeeldjes in

@linuxer:
deze maakt gebruik van een een kruiswissel, ik wil gebruik maken van een kruising. Het draadje van John en zijn verzaagde versie was me al wel opgevallen maar is niet te realiseren in Wintrack(of ik moet het fout hebben)

des al niet te min, dacht ik dat ik een slanke kruising nummer 24740 had gebruikt, maar dan moet ik een klein bochtje gebruiken om hem goed te laten uitkomen en dat is geen gezicht.
Re:Hosentrager in c-rails
Citaat van: Max A op maandag 29 augustus 2011, 21:38:11
Het draadje van John en zijn verzaagde versie was me al wel opgevallen maar is niet te realiseren in Wintrack(of ik moet het fout hebben)
Dag Max A,

Dat heb je inderdaad fout. In Wintrack kun je alles realiseren :-)
Je moet eens kijken bij 'Extras - Create track', daar kun je om het even welk railstukje aanmaken. Ook het 'afgezaagde' van John. En dan kun je die in je plan gebruiken.

Groeten,

Franky
Re:Hosentrager in c-rails
24712 - 24236 - 24071 - 24711

      24064 - 24640 - 24064

24711 - 24236 - 24071 - 24712
Re:Hosentrager in c-rails
destrikjes
gast

Re:Hosentrager in c-rails
Beste Max,

Mischien heb je hier wat aan.

Groet Arno
Re:Hosentrager in c-rails
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re:Hosentrager in c-rails