Hallo iedereen,
Al geruime tijd lees ik hier dit forum en heb ik al zeer waardevolle informatie kunnen vinden!!!
Sinds kort hebben we ons eigen huisje gebouwd en nu heb ik de zolder/speelruimte ter beschikking om een treinbaan te maken. De vorige baan die nog bij mijn ouders stond is volledig afgebroken.
Nu het probleem : op de fotos zie je enkele afbeeldingen van de ruilte die ik ter bechikking heb. Het grondvlak meet zo een 425cm op 840cm best ruim. Maar wel onder het dak -> dus veel schuine kanten. De ruimte doet ook dienst als speelruimte dus zou ik een baan willen rondom in een L of U vorm. Hebben jullie ideen hoe ik de ruimte die maar 50cm hoog is toch zou kunnen benutten??? Ik zou namelijk een L of U willen die hier passeert. De andere optie is dat ik gewoon de muur van het raam benut maar hier zit je ook weer het de schuine kanten.
Voort heb ik volgende C rails ter beschikking : (bijkopen is GEEN issue)
55 24188
40 24172
2 24094
2 24077
2 24611
5 24612
1 24620
6 24977
7 24224
45 24130
2 24230
3 24671
3 24672
Dus als jullie ideen hebben voor een sporenplan ... graag!!! ik hou niet van een overvolle baan en er moet zeker en station en rangeerruimte inzitten. Wat ik eerst in gedachte had was een U vorm met aan de ene kant een station en een andere kant een industrie + rangeer -> de verbinding zou dan onder het lage gedeelte komen ... maar zoals gezegd ik weet niet wat ik ik met die hoogte van 50cm moet doen

Alvast bedankt voor jullie meedenken en hulp !!!!
Jochen
PS alle meubelen op deze kamer worden kortelings verwijderd.