Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Onderdelen Piko Containerwagons

Gestart door Wijbe zaterdag 20 augustus 2011, 15:20:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Onderdelen Piko Containerwagons
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Onderdelen Piko Containerwagons
Hallo,

Ik heb een aantal piko containerwagons, helaas is hier wat van kapot gegaan, namelijk de nem-schacht en de wielhouders/remblokken. Iemand enig idee waar ik deze onderdelen kan bestellen?

gaat om deze wagons
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Ik bestel ze gewoon bij mijn dealer,piko leverd behoorlijk snel de onderdelen Wijbe.
Dus moet geen probleem zijn,is denk ik misschien wel afhankelijk wanneer je dealer ze besteld voor jouw,maar normaal is het binnen een week geregeld.

De laatste x heb ik bij klik hier onderdelen besteld die niet in de lijst voorkwamen. Ook hier had ik binnen een week alles binnen.

Die containerwagens heb je in wel in diverse kleuren Wijbe rood-grijs-zwart als het goed is.
Dus die veerpakketten zijn ook in iedergeval in meer dan 1 kleur verkrijgbaar.
Zo uit me hoofd grijs en zwart....maar hang me er niet aan op.

Suc6 Wijbe.
Mvg: Alex
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Hey Alex,

De onderdelen die ik zoek komen niet voor bij de link die je geeft? Gewoon bij ANW aangeven welke onderdelen ik zoek?
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Ja Wijbe,ik had het met andere piko onderdelen,had op mail geschreven dat ik dat en dat zogt,kreeg het zelfde uur nog een bestelnummer en gezocht op internet en geheel correct.
Had alles binnen een week binnen.
Ik was er zeer tevreden over.

Mvg: Alex
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Dan ga ik dat morgen ook even doen :) Meteen maar wat meer mee bestellen, eveneens wat meer massa maken op de hondekop...
Re:Onderdelen Piko Containerwagons
Wijbe ik heb er nu een stuk of 11 van,maar had nogal last van onstporingen met de gelijkstroom assen.
Ik heb daarop een paar wagens de assen omgewisseld,maar was er nog niet tevree mee.
Had ook al geexpirimenteerd met allerlei koppelingen , want je ziet gewoon dat de wagen er gewoon uit word gedrukt.
Nu gebruik ik fleismann profie koppelingen op aanraden van een mede forummer,en inderdaat het rijd nu teminsten als een echte trein,en de ontsporingen horen al weken tot het verleden.

Mvg: Alex