Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Ta2trainman's baan - 4 April 2022 - Toekomstmuziek

Gestart door Ta2trainman vrijdag 08 februari 2013, 17:52:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Ta2trainman's baan - 19 Februari '21 - LD Snowmageddon Update.
Dank voor de felisietaasies. Beetje laat, maar erg druk. 3 dagen in de studio, 4 dagen in de schuur (in opbouw) en dan is de week alweer voorbij. Had wegens groot feest m'n verjaardag vrij gepland, maar covid dacht er anders over. Dan maar de schuur in  :D
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin


Het gaat er van komen, een paar jaar eerder dan gedacht. De eerste dakbalk ligt op zijn plek en daar over napratend vroeg mijn eega hoeveel ruimte ik ging benutten voor de treinbaan. Dat dat nog lang niet aan de orde zou zijn verbaasde haar, ze dacht dat ik gelijk van start zou gaan. Nu was ik verbaasd, om niet te zeggen verbijsterd. Natuurlijk wil ik het liefst zsm beginnen, maar dat wilde ik niet gelijk in de groep gooien om huiselijke trubbels te voorkomen. Maar......., opdracht is opdracht, dus als de vrouw het zegt.

Die wil en ga ik niet tegenspreken, en dus wordt de Zolderbaan afgebroken. Een beetje spijtig van al het werk, maar er komt nieuw en groter werk voor terug. En een bijkomend groot voordeel is dat het dak van de zolder nu een stuk makkelijker te vervangen is. Ik hoef dan niet meer op te letten en extra voorzichtig te zijn omdat er een zeer breekbare treinbaan "in de weg" staat.

En ik heb straks een zee van ruimte (schuur wordt zo'n 75 m2 ) al zal ik die wel moeten delen met de motorfietsen en een berg gereedschap. Plan is om een paar lompe modules van staal (overgehouden van de oude schuur) te maken, op wielen, zodat ik kan schuiven. In het bolletje is al een idee ontstaan om van een deel de poten in te kunnen klappen zodat het onder het andere deel kan schuiven. Of dat gaat werken weet ik niet, maar als je het niet probeert weet je het nooit.

De sloop van de oude baan gebeurt op gecontroleerde wijze want ik wil zo veel mogelijk scenery gaan hergebruiken. Alleen de oude vertrouwde M-rail zal niet weer terugkeren, maar het tijdvak en het Duitsachtige landschap blijven. Ik zal af en toe nog wel wat plaatjes posten van de "sloop", en ook de ontwikkeling van de nieuwe baan zal weer te zien zijn, al dan niet in een nieuw topic.
Een heel gebeuren, maar als je vrouw zoiets voorstelt moet je er niet tegenin gaan, lijkt mij  :D
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Gerrit, 'k wens je véél voorspoed met dit gigantische project !
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Hoi Gerrit,

Nooit leuk om een baan af te breken maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Succes met de demontage.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Moeders wil is wet >:-D

Succes met de nieuwbouw, mooi dat je daar de ruimte en mogelijkheden voor hebt!
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Succes met de nieuwe baan!!
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Ach ja, toe maar, Zwolle is toch al één grote bouwput de laatste tijd ... :roll:
Succes met de bouw Gerrit :thumbup: O ja, en met de onderhandelingen met jouw eega :wink:

Groeten,

Erik.
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Fijn om te lezen, dat ik niet de enige ben, die van zijn vrouw de baas mag zijn.  :thumbup: :thumbup: O:-D
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Gerrit,

Mooie plannen ik ben benieuwd naar de vorderingen dus kom maar op met de vele (bouw) updates.

Groet Michel
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Ha die Gerrit.
Mooi om te lezen dat je vrouw de bouwplannen heeft versneld! :thumbup:
Mijn vrouw heeft op de boerderij (ruimte zat) altijd allerlei plannen gestimuleerd om uit te voeren maar nu wij verhuisd zijn naar een woning in het centrum maakt ze ook aanspraak op kamers en extra ruimte en ja, dat kost (helaas) wel enige treinruimte! O:-D :-*

Veel plezier en succes met alle bouwerij.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Hallo Gerrit,

Dat is een heel mooi vooruitzicht! :thumbup:

Kun je tussen de bedrijven door lekker dromen!
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Dat klinkt veel belovend. Succes.
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Ta2trainman's baan - 19 Mei '21 -De kogel door de kerk, de zaag erin
Dat is en wordt een megaklus, Gerrit !
Zal wel even duren, voordat je aan je treintafels kunt beginnen......
Succes gewenst  ;)

Grtz Tony
Re: Ta2trainman's baan - 11 Juli '21 - Huisuitzetting, bomenkap, desolatie


De vrouw heeft er even de botte bijl doorgehaald (wel gecontroleerd, dus nauwelijks schade)
IT GIET OAN  O:-D
Re: Ta2trainman's baan - 11 Juli '21 - Huisuitzetting, bomenkap, desolatie
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Ta2trainman's baan - 11 Juli '21 - Huisuitzetting, bomenkap, desolatie
Een dramatische titel Gerrit, maar wel begrijpelijk :wink:
Dus je laat je vrouw het werk doen en jij de supervisie? :lol:

Groeten,

Erik.
Re: Ta2trainman's baan - 11 Juli '21 - Huisuitzetting, bomenkap, desolatie
Ze doet het prima, en ik ben zelf nog druk met het bouwen van de nieuwe accommodatie voor de treinen   :D
Re: Ta2trainman's baan - 27 Juli '21 - Gecontroleerde destructie vervolg
Qua sloopwerk over de helft, en totale verbazing over de hoeveelheid spullen die je verzameld. Ondertussen al 3 europallets vol in de (nieuwe) schuur staan en er komt er nog makkelijk 1 bij. Nog steeds blij dat we voor de bouw een pallettruck aangeschaft hebben.



En dan hebben we het nog niet over de hoeveelheid hout wat je moet wegbreken, en ook moet afvoeren. Daarvoor maar een Bigbag aangeschaft, want de, ondertussen vele, ritten naar de Rova (plaatselijke vuilstort) zijn we een beetje zat. En ook daar moet je iedere keer betalen (jaarlijks gratis quotum allang overschreden) , dus zoveel duurder is het ook weer niet.



En nu maar hopen dat het past in de grote zak. Iets over de helft, maar de bergen moeten nog, dus de kuub zal wel vol komen. Net als de grote dozen met M-rails, wissels en toebehoren, die straks voor een zeer zacht prijsje weg mogen (hint  ;) ). Ik ga de moderne railtijd in.
Re: Ta2trainman's baan - 27 Juli '21 - Gecontroleerde destructie vervolg
Lid sinds: 2016

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

offline
Re: Ta2trainman's baan - 27 Juli '21 - Gecontroleerde destructie vervolg
Gerrit,

Het opbouwen gaat in kleine stapjes, maar als je begint met slopen dan verschiet je al snel hoeveel materialen er gebruikt zijn.

veel suc6 met de verder sloop en de andere werkzaamheden.

Grts Freddy
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Gecontroleerd slopen ging nog vrij vlot, opruimen wat minder, maar uiteindelijk is de zaal leeg. Ik zag een beetje als een berg op tegen de bergen, maar dat ging sneller dan gedacht. De gebruikte tegelkit (ipv van gips e.d.) op gipsverband liet zich vrij makkelijk "oprollen" doordat ik tussen gipsverband en gaas huishoudfolie had aangebracht. Briljant idee dus. Het gaas van het houten frame was iets meer werk, maar "scheuren" met lashandschoenen aan did the job.



Als gezegd, men verzameld wat, en volgens de Iphone loop ik, behalve rond de 10.000 stappen, ook tussen de 15 en 20 verdiepingen per dag. Maar uiteindelijk is alles beneden, 4 pallets vol. Nu nog even 3 kasten slopen en dan kan, letterlijk, het dak eraf.



Wordt vervolgd.
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Citaat van: Ta2trainman op woensdag 04 augustus 2021, 21:45:04
De gebruikte tegelkit (ipv van gips e.d.) op gipsverband liet zich vrij makkelijk "oprollen" doordat ik tussen gipsverband en gaas huishoudfolie had aangebracht. Briljant idee dus.
Moet ik onthouden ...  :thumbup:
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Lid sinds: 2012

Geen vertraging? Pak de modeltrein

offline
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Je bent goed uitgerust als ras-verzamelaar: pallets en een palletwagen  :thumbup:
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Het gaat de goede kant op Gerrit.
Voor je het weet rijden er weer een paar treintjes.
Goed werk man.
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Hi Gerrit,

Je bent er maar druk mee ken dat uit eigen ervaring van verbouwingen en verhuizingen.
Die pallet met oude versterkers en cassette recorders voer je zeker af ? Dat ruimt een stuk op.
Ben nieuwsgierig wat het allemaal gaat worden.

groet
Harald
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Ta2trainman's baan - 4 Augustus ‘21 - De grote leegte
Goed bezig Gerrit, die cassette recorders zijn weer helemaal in trek, ik zou ze als je ze al weg wilt doen aanbieden op een verkoop site.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Ta2trainman's baan - 9 Augustus ‘21 - Opruiming M-rails
Dank voor de bemoedigende bewoordingen. En inderdaad, de oude audio/videostapel gaat eruit. Staan al op marktplaats, maar loopt geen storm.

Wat er nu ook uit gaat is de voorraad M-rails, want alles, inclusief testbaantje is nu gedemonteerd, dus daar gaat ie;



- Honderd en een beetje meters M-rail, recht, bocht, alle denkbare nummers in diverse condities, van zgan tot sterk geweatherd.



- 50+ elektrische wissels, recht, bocht, alle denkbare nummers in diverse condities, van zgan tot sterk geweatherd.

- Tientallen passtukjes, recht, bocht, alle denkbare nummers in diverse condities, van zgan tot sterk geweatherd

- Verder nog van alles wat met M-rail te maken heeft, knoppenkastjes, bovenleiding, dempers en schroefjes, paar ontkoppelrais, stootblokken etc.

Liefst alles in 1 keer weg, alleen af te halen, prijsidee 2 kratjes Hertog Jan

GERESERVEERD
Re: Ta2trainman's baan - 9 Augustus ‘21 - Opruiming M-rails
geen pb gehad? groet Paul
Re: Ta2trainman's baan - 9 Augustus ‘21 - Opruiming M-rails
Nu wel  :D
Re: Ta2trainman's baan - 9 Augustus ‘21 - Opruiming M-rails
Flinke pallets met treinen spullen Gerrit. :P
Ga de bouw van je nieuw te bouwen baan zeker weer volgen verheug mij er nu al op.

Succes toegewenst.

Groet Michel
Re: Ta2trainman's baan - 15 Oktober ‘21 - Opgeruimd staat netjes
De garage is klaar buiten, binnen moet nog wat verlichting-, verwarming- en luchtleiding. En bekabeling voor internet en geluid, maar dat kan allemaal onderdak, en begin ik volgende week mee. Maar wat belangrijker is/was is dat het nieuwe dak op de studio zit en de voormalige treinzolder nu helemaal klaar is voor herpakking. Dat scheelt zo maar ruim 4 pallets die in de garage hinderlijk in de weg stonden. Die zijn nu helemaal verdwenen naar de zolder, en de bijgeknutselde vliering. Dat ruimt op  :D


Ziet er nu nog akelig leeg uit.


Hier wat minder.

Maar nog genoeg ruimte voor een riante werkplek, èn voor de opvouwbare testbaan die als eerste weer gestalte zal krijgen hier (nu permanent opengevouwen) in C-rail uitvoering. Maar dit pas als de garage helemaal klaar is, zal dus wel 2022 worden.
Re: Ta2trainman's baan - 15 Oktober ‘21 - Opgeruimd staat netjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Oktober ‘21 - Opgeruimd staat netjes
Dat is een hele verbetering Gerrit, een prachtige plek om te werken  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Ta2trainman's baan - 15 Oktober ‘21 - Opgeruimd staat netjes
Ha die Gerrit.
Wat een heerlijke "lege" ruimte maar daar zal wel snel verandering in gaan komen!? >:-D
Ik zie ook nog een (tijdelijke) verwarming of is de radiator nog niet aangesloten?

Veel plezier en succes met het vullen van de ruimte! :P

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Ta2trainman's baan - 15 Oktober ‘21 - Opgeruimd staat netjes
Citaat van: AlbertJan op zaterdag 16 oktober 2021, 08:13:58
Ha die Gerrit.
Wat een heerlijke "lege" ruimte maar daar zal wel snel verandering in gaan komen!? >:-D
Ik zie ook nog een (tijdelijke) verwarming of is de radiator nog niet aangesloten?

Veel plezier en succes met het vullen van de ruimte! :P

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Dank Peter en AlbertJan. De tijdelijke verwarming is nog van voor de verbouwing, toen de 2 radiators de kou nog niet aankonden. De ene die er nu nog hangt (aangesloten  :) ) kan het nu makkelijk af.

Heel veel vulling zal er niet bijkomen (zeg ik nu  :D ), want de toekomstige nieuwe baan verschijnt elders. Ook niet naar de nieuwe garage, zoals het plan was, maar naar de huidige tattoostudio (die onder deze zolder is). Lumineus idee van de eega, vooruitlopend op het idee dat ik ergens eind volgend jaar/ begin 2023 toch van plan was om de pistolen aan de wilgen te hangen. Dan heb ik ruim 40 m2 om mee te gaan knutselen, dat moet lukken.

Op de zolder komt voorlopig alleen de testbaan en ga ik alles vast voorbereiden, plannen, tekenen, scenery/huizen restaureren/klaarstomen uit de voorraad, kortom alles om met de uiteindelijke baan te starten. Werk genoeg voorlopig.
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
We hebben weer een begin, testbaan, maar nu in C-rails.
Nu nog ff knippen, isoleren, solderen en dan maar eens kijken hoe zo'n mobile station 2 werkt.
Daarna de gleisbox verbouwen en denken over een besturingsprogramma, maar dat is nog ver weg.

Een nieuwe grote baan is ook zeker nog een jaar weg, maar daar begin ik wel een nieuw topic over.

Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Aan ruimte geen gebrek zo te lezen.

Das best een luxe. :)

MvG,

Timaximus
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Gerrit,

Na al het verbouwen en inrichten, zal het best goed voelen om weer wat rails te hebben liggen. Zodat er weer wat treinen kunnen rijden. Al is het dan maar je testbaantje :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Gerrit,

leuk concept dat baantje op die manier, wat is de maat van de latjes? 22x48?
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Citaat van: Buzz_4stroke op dinsdag 15 februari 2022, 15:54:16
Gerrit,

leuk concept dat baantje op die manier, wat is de maat van de latjes? 22x48?

Latjes zijn 22x44, ooit (zie ergens anders in dit topic) bedoeld als opvouwbare baan, maar mag nu permanent blijven staan. Scheelt weer in het passen en meten (en zagen) van rails op het scharnierpunt  :D
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2012

Geen vertraging? Pak de modeltrein

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Hoi Gerrit,
Kun je mij even van de verwarring af helpen  >:-D?

- Je hebt de zolder ontruimd om de lekkage op de lossen en dat is gelukt
- Je hebt een compleet nieuwe schuur/berging gebouwd
- Je gaat je baan opnieuw opzetten

Ik dacht: in de nieuwe ruimte, maar zie je nu toch een testbaan op de zolder maken? Is dat een tussenstap en komt het uiteindelijke plan in de nieuwe schuur?
Of toch weer op de nu waterdichte zolder? Of ben ik het spoor gewoon helemaal kwijt  :D


gr. Gertjan
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
 :) Leuk dat je weer wat kan doen met de treinen. :thumbup:
Beetje testen en de MS 2 uitproberen, dan kunnen de lokjes alvast een beetje wennen aan de MS2.
:o) En goed dat je je pistolen eind 2022/begin 2023 aan de wilgen hangt, lekker pensionado worden. :D O:-D

Dirk-Jan
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Citaat van: Gertjan H op dinsdag 15 februari 2022, 17:07:29
Hoi Gerrit,
Kun je mij even van de verwarring af helpen  >:-D?

- Je hebt de zolder ontruimt om de lekkage op de lossen en dat is gelukt
- Je hebt een compleet nieuwe schuur/berging gebouwd
- Je gaat je baan opnieuw opzetten

Ik dacht: in de nieuwe ruimte, maar zie je nu toch een testbaan op de zolder maken? Is dat een tussenstap en komt het uiteindelijke plan in de nieuwe schuur?
Of toch weer op de nu waterdichte zolder? Of ben ik het spoor gewoon helemaal kwijt  :D


gr. Gertjan

Zelf ben ik gaandeweg, mede dankzij mijn eega, het spoor ook bijster geraakt. De bedoeling was de baan in de nieuwe schuur, daarvoor ging ik hem herbouwen. Door de sneeuwpret kwam daar het dak van de zolder bij, en moest de baan (had gehoopt dat hij kon bliven staan) helaas afgebroken. Maar die ging toch naar de schuur, dus nu wat sneller dan gepland.

En toen kwam de eega met het idee om hem in de tattoostudio te gaan maken, want ik stop er toch mee ergens eind dit jaar, begin volgend jaar. Dan bleef de schuur vrij, hoefde ik de demontabele verrijdbare baan niet te verplaatsen als de ruimte voor motor/auto nodig was, en had ik nog meer ruimte voor de baan. En op de begane grond, in een ruimte die dan toch "leeg" kwam te staan. Allemaal ideeën die goed hout sneden.
Jammer van al de plannen en Wintrack tekeningen, maar wel een prima plan, en de nieuwe Wintrack vorderen al weer.
Op het juiste spoor nu, dus.

Oh ja, en de testbaan is een tussenstation   :P
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
 @citaat

Dank voor je uitleg Gerrit.

Nu snappen we het allemaal weer.  :thumbup:

Henk
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
@citaat @citaat wat een luxeprobleem al die ruimte :mrgreen:
Welkom terug, jammer van je baan, ik vond 'm erg leuk met die kabelbaan en het schaduwstation mocht er ook zeker zijn!
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Gerrit,

Mooie plannen om de toekomstige baan in de tattooshop te gaan maken. :thumbup:
Eerst maar eens langskomen in je tattooshop nu het nog kan en wie weet laat ik mij wel prikken dan. :P
Wat zijn de maten van de shop zodat ik /wij kijkers een idee hebben hoe groot de ruimte zal zijn voor de toekomstige baan.

Groet Michel
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Michel,

Shoppie is zo'n 8x5 meter, met nog wel een muurtje in de weg, maar daar hak ik wel een doorrijgat in  :D
Maar dat wordt pas in het nieuwe jaar, voorlopig nog even doorprikken want er moet een berg rails in  :-)
Zal binnenkort wel even een ideeplaatje posten.
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Dat zijn nogal wat gewijzigde plannen, Gerrit.
Maar zo te lezen, allemaal in het voordeel.
En nog veel voorbereidend werk in het vooruitzicht, je hoeft je niks te vervelen.
Bij de testbaanfoto, dacht ik heel even dat je een opklapbare sjoelbak had gemaakt  :D

Grtz Tony
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen als je stopt met de tatooshop. En anders kan je altijd nog lid worden van MC "Los Drieraileros" B):
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=52185.msg1461359#msg1461359
Re: Ta2trainman's baan - 15 Februari 2022 - Back on track
Ha die Gerrit.
Dat zijn nogal wat nieuwe en/of gewijzigde plannen!
Erg fijn dat je vrouw ook met goede ideeën komt om de nieuwe plannen nog bij te sturen! :favorite:
Zo'n digitale testbaan is de eerste keer altijd een enorme uitdaging maar daar komt (meestal! >:-D) héél veel extra plezier voor terug.

Veel plezier en succes met het realiseren van al je plannen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Ta2trainman's baan - 4 April 2022 - Toekomstmuziek
Zoals beloofd een nieuw topic voor een nieuwe baan, Toekomstmuziek>> klikkie doen