Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Baanplan van Jan Bergsma

Gestart door Jan Bergsma zondag 14 augustus 2011, 21:15:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baanplan van Jan Bergsma
Lid sinds: 2011

offline
Baanplan van Jan Bergsma
 Beste mede hobbyisten
Dit is mij nieuwe baanplan om ongeveer met 8-locs te gaan rijden pc bestuurd.
Heren bekijk dit plan eens
Tips en verbeteringen zijn altijd welkom.
Gr Jan.
Re:Baanplan van Jan Bergsma
Hi Jan,

Ik vind het een erg leuk baanplan. Zelf zou ik wat meer opstelsporen in het schaduwstation aanleggen om naast 8 rijdende treinen ook treinen verborgen op te kunnen stellen om zou en meer treinen op de baan te kunnen hebben en de dienstregeling wat afwisselender te kunnen maken. Het lijkt erop dat daar wel ruimte voor is in je plan.

Succes & groeten,
Marc
Re:Baanplan van Jan Bergsma
Lid sinds: 2008

offline
Re:Baanplan van Jan Bergsma
Hoi,

Mooie baan. Ik ben zelf ook een voorstander van een hondebot ontwerp. Ik heb zelf aan beide uiteinden een schaduwstation. Voordeel is dat je niet gelijk dezelfde trein terug krijgt in je station. Misschien een idee voor jou om daarmee ook wat meer verborgen sporen aan te leggen.

Mvg.

Olaf
Re:Baanplan van Jan Bergsma
mmm, je sporen lopen overal wel erg parallel aan de tafel, dat wordt saai. Verder is alles wat je ziet erg recht, probeer het eens wat speelser te maken. Bovendie is een diepte van 1 meter wel wat veel, vooral in de hoeken kan je er eigenlijk niet meer bij, afstand wordt daar al 1,44m en zulke lange armen hebben wij mensen niet.

Walter