Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Water maken

Gestart door Yvd-532 vrijdag 12 augustus 2011, 19:51:56

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Water maken
Yvd-532
gast

Water maken
Watvoor materiaal gebruiken jullie om water te maken?
alle tips zijn zeer welkom

ik zag bij de plaatselijke winkel dit flesje(zie foto) gebruikt iemand dit weleens?
Re:Water maken
Lid sinds: 2008

offline
Re:Water maken
Dag Yvonne,

ik heb een dergelijk product, maar dan niet van WS, gebruikt. weliswaar op een klein stukje,
dus ik kan niet oordelen over grote wateroppervlakten. Maar mijn ervaring met het product van
in mijn geval Busch is positief.
Succes.
M vr gr,
Wim
Re:Water maken
Lid sinds: 2015

Als je spoort, spoor dan goed! (Marten)

offline
Re:Water maken
ikke gebruik echt water!!
Re:Water maken
Lid sinds: 2010

offline
Re:Water maken
Dag Yvonne,

Neem eens hier een kijkje en anders kan je Hier ook een kijkje nemen.

@Marty: Echt water en modelspoor: Geen gelukkige combinatie. Dan moet je echt weten waar je mee bezig bent.

Groeten Ronald.

Re:Water maken
Freak
gast

Re:Water maken
Re:Water maken
bluey
gast

Re:Water maken
Ik gebruik de waterkorrels van ws. Stuk goedkoper en werkt goed. Moet verhit worden en is dan erg heet. ROnd 12 euro per zak in houten. Bevalt mij goed. Voordeel is dat je het later met een verfstripper weer vloeibaar kunt maken om het wat bij te werken. Zie mijn topic voor foto,s

Roland
Re:Water maken
Yvd-532
gast

Re:Water maken
dankjulliewel er zitten interessante linken bij

bluey;  wat betreft die korrels werkt dat ook met een föhn (ik heb geen verfstripper nl)
Re:Water maken
Lid sinds: 2009

offline
Re:Water maken
YVD,

Ja dit water heb ik samen met dat andere flesje.
Duur jawel, ik heb er een klein meertje in de alpen mee gemaakt, resultaat is verbluffend, dat spul droogt op als glas dus helemaal glashelder waardoor je echt het effect van een glashelder watertje krijgt wat ik wou... wel lang laten drogen minstens een 4 dagen en jezelf in bedwang houden en niet 'voelen' of het al droog is want je vingerafdruk krijg je dan nooit meer weg...

rob
Re:Water maken
Lid sinds: 2023

offline
Re:Water maken
Citaat van: Yvd-532 op zaterdag 13 augustus 2011, 22:46:43
dankjulliewel er zitten interessante linken bij

bluey;  wat betreft die korrels werkt dat ook met een föhn (ik heb geen verfstripper nl)

Dat hebben we ook wel eens geprobeerd maar een fohn wordt niet warm genoeg.......

Harald & Alex
Re:Water maken
bluey
gast

Re:Water maken
Nee moet idd met een verfstripper en opletten dat je de boel niet affikt ;-)