Hoi Jan,
het afbreken van banen is hier op het forum een rage aan het worden 
Maar wat is nu de bedoeling van de laatste post? Krijg je niets op papier 
Groetjes, John
John,
idd, heb al diverse plannen weggegooid

kom er even niet uit wat.
Ben aardig gevorderd met leegmaken op en onder de baan , laatste bedrading nog weghalen
en dan eens zien wat ik ga doen, twijfel nu of ik direct maar ga voor automatiseren van de baan, heb nog een pc
staan misschien dat ik wat ga doen hiermee, alleen mijn kennis hievoor is nul komma 0,
Heb al e.e.a. ingelezen dus eens een opsomming maken over hoe verder.
Bedankt,
Gr, Jan
Jan,
Succes met je nieuwe baan. Ook ik heb mijn vorige baan afgebroken en opnieuw begonnen. Heb er nog steeds geen spijt van. En ondanks dat de baan alweer vordert, kan ik me niet tegenhouden met andere plannen rond te lopen. Maar ja, dat is denk ik ook wat deze hobby met zich meebrengt. Het kan altijd beter en mooier. Je leert onderweg, van je eigen en anderen. Is ook een positieve ontwikkeling.
Succes in ieder geval,
Marcel
Marcel,
Het is even een puinhoop maar dat went en is al aan het verdwijnen , langzaam maar zeker zal
er een 3 puntslicht

uit de tunnel gaan komen

Bedankt,
Gr, Jan
Hoi Jan,
Mooi baanplan
.
Lekker veel ruimte voor scenery
.
Groeten Sander
Sander,
Weet niet waar ik mn lokloods neer zal zetten

Maar ben er nog niet uit , als ik zo lees van jou, John(Tilly) en Peter(de G-man) heb ik nog wat voor de boeg,
Rails liggen allemaal in een zeer grote verpakking dus kan eventueel beginnen met de diode's te plakken, wil eigenlijk wel een schaduwstation ed. maar eerst verder met de ruimte te ontdoen van spullen die in de weg staan bij de wederopbouw, Adviezen altijd welkom,
Dank voor je waardering van mn baanplan,

Gr, Jan