Vandaag geprobeerd koploper laten doen wat het hoort te doen, Automatisch rijden,

Met hulp van Ben de Spoorman en later wat helpende handjes van Michiel Golfer aan de praat gekregen,
Ik zal het hele verhaal kort houden maar na 48 draadjes , de interface en alle overige mogelijke stoorzenders gemeten en uit elkaar gehaald te hebben was er COMMUNICATIE, Interface had verdachte soldeeraansluitingen, zoiets kan je niet bedenken maar Ben heeft de bout erop gehad en gaf resultaat.

Na het meten tussen de melders met de meetwagen voor de juiste lengte tussen de ijkmelders, dit in koploper gemeld en de eerste ijkrit kon beginnen.
lok wilde niet echt meewerken na deze geruild te hebben voor een andere ging het van start en prachtig om te zien hoe dit in koploper geregeld wordt, Heb inmiddels de tweede lok gedaan en aansluitend laten rijden en remmen , stop netjes waar hij hoort te stoppen,
Zo nog 17 lok's te gaan
Ben reuze bedankt voor je enorme hulp/kennis met koploper en Michiel uiteraard ook voor het ontdekken van mijn foutjes
tussen de melders en traject.

Als alle loks geijkt zijn en meerdere lok's kunnen gaan rijden zal ik er een filmpje van maken
Gr, Jan