Hoi Jan
Ziet er netjes uit 
Blijf je volgen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Bedankt Leon,
Dat wordt een mooi geheel Jan,
Het aansluiten hoort erbij en ik vind dit juist leuk werk, hoe meer draden des te leuker ik het vind.
Om zeker te zijn dat alle melders op de juiste plaats binnen komen kun je met een loc langzaam rond rijden en kijken of je juiste melders binnenkomen.
Mvg,
Peter / degeluidsman.
Peter,
Zal wel komen doordat elektronica absoluut niet mijn "ding"is , en toch hieraan beginnen? ja , wil met de jeugd mee

Maar ik zal zondag een doos rails en draad meenemen kunnen jij en Sander lekker knutselen aan mijn project op de gastendag als demo, hahahaha,
Of het bij mij thuis ongeveer 120 keer voordoen , is dat ook weer klaar

Gr, Jan
Hallo Jan,
Goed bezig en verstandig dat je nu al een retourrondje erbij hebt. Ik had dat als maar uitgesteld en dan heb je wel heel veel ineens te testen. Succes, ben benieuwd hoe het rijdt..
groet,
Michiel
Hoi Michiel,
Ja een enkele keer per jaar heb ik iets goeds uit mn hersenpan, dat was nu dit retour rondje

Maar idd handig met schaduwstation te testen, Moeten maar weer eens afspreken tis uiteindelijk maar om de hoek, Als 1200 klaar is kom je maar langs.
Bedankt,
Gr, Jan
Hoi Jan,
Als je klaar bent, heb ik hier nog wel wat soldeerwerk(mocht je je vervelen
)
Hoe bevalt de ondervloer???
Maikel
Hoi Maikel,
Nog niet klaar maar zoals je kan lezen Peter en Sander gaan mij uit de brand helpen, zij vinden het leuk

Ondervloer is perfect,
Gr, Jan
Hoi Jan,
Dat ziet er al veel belovend uit.
Aardige lengtes voor je opstelsporen.
Ik neem aan dat je met "dynamische blokken" gaat werken?
En net zoals Peter kan ik ook erg genieten van al het aansluitwerk
.
Groeten Sander
Hallo Sander,
Ja , ik ga dynamische blokken toepassen, tenminste dat zou ik graag willen,
even nog wat leeswerk doen in koploper

Maar ik zal nog veel moeten lezen en proberen om ergens te komen tzt, ik vrees een lange weg te gaan.
Ach, tis maar een hobby, maar ben nu elke dag een uurtje of 5 op zolder, bijna werk

Vergeet je soldeerbout niet zondag , ik de rails en draad

Bedankt,
Gr, Jan