Citaat van: th op zaterdag 03 maart 2012, 22:11:13
Hallo Jan,
Zo het zie heb je niet stilgezeten ook al was het even rustig hier, maar je hebt leuke vorderingen gemaakt en ziet er goed uit die spiraal 
Met vriendelijke groeten,
Theo. 
Dag Theo,
Bedankt, twas even puzzelen met de spiraal, maakte zelf een foutje en kwam tot de ontdekking dat het rechts om omhoog ging, even de zaag erin en een paar nieuwe stukken aangemaakt en hoppa linksom, Inmiddels getest en gaat als een speer,
Gr, Jan
Citaat van: AlbertJan op zondag 04 maart 2012, 08:25:49
Ha die Jan.
Fijn om te zien dat, na het wegblazen van het stof, er toch héél wat moois tevoorschijn is gekomen! 
Ook het materieel dat mag gezien worden, het baanplan ziet er goed uit en nu maar veel testrijden.
Veel plezier en succes met de baanbouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Hallo ALbertJan,
Zoals je weet heb ik eerst het schaduwstation tot in de treure getest en er zijn problemen opgedoken ,behoudens 1 M* wissel aandrijving, deed alleen klak en geen klik meer , Heb daar een Viessmann in gezet en deze ook weer uren gestest , had ik al met de vorige baan gedaan , en ik ga ervoor

Alle materieel staat er nog niet op, ik ben zoveel tegen gekomen waar ik het bestaan niet meer van wist , dus even uitzoeken , gedeelte maar verkopen , zonde om het in dozen te laten staan. Een mens verzamelt wat in 15 jaar

Nu maar verder met opbouwen van de bovenzijde, wordt uiteraard vervolgd hier,
Gr, Jan
Citaat van: vanb op zondag 04 maart 2012, 18:10:39
Heey Jan,
Dat pas mooi zo je spiraal. Maar weer es snel komen bewonderen.
Qua bovenbaan zou ik toch eens kijken of j niet 2-richtingen kan rijden in station.
We zullen nog wel eens puzzelen.
Zelf ook bijna boven met mn spiraal. Maar gaat langzaam 
Je hebt dus alweer ingehaald.
Maikel
Hoi Maikel,
Ben er idd best content mee met de spiraal , vandaag nog wat beter afgesteld , 6% is wel wat fors, maar het gekke is alle treinen gaan er tegen aan en slipten niet, en mn Br 85 blijft gewoon stilstaan op de helling met Maxon motor

Maar teruggebracht naar 3 a 3,5% en daardoor een hoogte van ruim 18 cm boven schaduw station,
Je bent welkom om te puzzelen altijd leuk andere ideeën , wat in Koploper staat is een richting niet definitief.
En straks ben jij weer verder als ik andere "drukke"bezig heden heb,

Gr, Jan