Hallo alle lezers,
Was me een dagje wel gisteren, vandaag naar Jan1212 geweest om een leen 6021 op te halen, Jan

Ik heb de componenten 1 voor 1 aangesloten , tussentijds spanningsloos gemaakt tot alles weer compleet was ,
Rijden met de geit, uh trein,

Toen met koploper aan de gang , durf het bijna niet te schrijven, weer een paar blauwe blokken

, uit/aan en alles zwart

3 loks laten rijden voor 45 min , toen blijft er een lok staan in een blok , wel steeds hetzelfde probleemblok , misschien beetje eigen schuld , tis blok 13

Maar alles weer geschoond en toen met 5 loks gereden tot er weer een lok in blok 13 staat , lok zelf scheurt gewoon lekker door trouwens , is toch mi de wisselstraat die een vinkje minder of meer nodig heeft ben daar nog niet uit, Wisselstraat heeft dan 2 wissles bezet waardoor blok niet vrijgegeven wordt.
Dus dat is het volgende onderzoek, verder nog gereden en netjes de loks naar de opstelsporen laten rijden . Mij benieuwen als ik orgen de boel weer start,
Ben blij met de leen 6021, kan er gereden worden tenminste.Daar doen we het voor. Ga zoeken voor een 6051, vertrouw de huidige toch niet voor de 100% in samenhang met de blauwe blokken,
Gr, Jan