Hallo ,
Na een schijnbare stilte hier even een kleine update over de stand van zaken .
Heb inmiddels het gat van de draaischijf weer gesloten en verderop een nieuw mangat gemaakt voor eventuele calimiteiten in het schaduwstation waar ik overerigens ook volledig omheen kan lopen om erbij te kunnen.
De tafel voorzien van een geluiddempende laag op rubber basis 2,8m/m dik, (ondervloer parket)
Wisselstraat ingang schaduwstation getest en de inrij/rem en stopmelders gemaakt op de C rail, pffffffff.....
Voeding vanaf ringlijding nog aansluiten en de bedrading naar de bezetmelders aanleggen, dus nog genoeg te doen.
Er ligt het e.e.a. al maar is nog niet kompleet als dit zo is volgen de foto's .
Hier wel nog een definitief plan van het schaduwstation met dank aan Hero/Johan en andere meedenkers, het rode gestippelde was de andere optie.
Het zijn 5 sporen die zijn opgedeeld in 2 stukken voor dynamisch rijden van koploper,
dus er gaan hier 10 treinen staan te leunen van ongeveer 1.80 mtr
Zo dat was het weer , volgende keer de plaatjes

Gr, Jan