Koos,
Het klopt wat je zegt. De bijsluiter adviseerd alleen om gedurende 6 uur elk uur na te rollen.
Ik ben op mijn werk even bij de buren geweest. Die verkopen de W40 per pallet.
Ik trek de kurkstrookjes krom in een bocht. En dan lukt wat je zegt niet.Dan kruipt het toch terug in de rechte stand.
Of in iedergeval een stuk terug richting originele vorm. Ik neem aan dat jij gewoon hele vlakken hebt geplakt.
Dat lukt hier niet omdat die strip er verzonken in moet.En er een vloeiende lijn insnijden zie ik niet zitten.
Het volgende stuk rails laat ik wel even wat langer liggen voordat ik t plak en aanduw. Met de klemmen blijft dat namelijk wel in de gewenste vorm staan.
Ik had bij het 1e exemplaar alleen de staven al vast gesoldeerd.Die lijm er dan tussen kliederen was geen succes.
Dat gaan we anders doen.Ik heb namelijk een lijm spateltje gescoord.
Ondertussen is hier alweer 3 meter met puko's beplakt.
De zijlipjes met secondenlijm vastzetten en dan de 2 schroeven eraan vastsolderen. Beide lipjes verbinden en volgende strookje.
Dit gaat al op de dubbele snelheid als vanmiddag.Hier zit de produktiesnelheid er dus al in.
Ik heb alle stripjes op de uiteindes ingekort naar een halve puko tussenafstand. Dan kan ik gewoon aansluiten en vastsolderen.
En hoef je niet om te buigen zoals bedacht is. Dat werkt niet dan blijf je nameten of je nog tussen de bielsen zit.
We kliederen morgen rustig verder het wordt toch snertweer.Heel misschien ga ik naar het jubileumfeestje in Apeldoorn.
Maar als ik die kant op ga moet het wel droog zijn.
Robin