Oh ja die beloofde foto's.

Sorry,ze moeten nog steeds gemaakt worden.
Ondertussen ligt de bovenbaan weer vol zooi.

Vandaag een rijmiddag ingelast namelijk.
En dan komt er weer van alles uit de kast tot het volstaat.En het nodige aangepast.
Afgelopen tijd niet heel veel zin gehad om iets te doen.Wel lekker lopen experimenteren met wat RGB ledstrips.
Ik heb nu een meter of 10 werkend liggen dus dat is ook inzetbaar om de achtergrondplaat aan te lichten.
Gisteren een bezoekje aan MTE gebracht nadat donderdag het bericht kwam dat de Artitec DDM-1 set en losse rijtuigen voor me klaar lagen.
Na de vraag waar mijn blauwe DE II bleef bleek dat ie niet meer leverbaar was.Besloten dan zelf maar een DC om te bouwen.
Op de jacht in het magazijn kwam alsnog de digitale AC versie mee naar beneden.

Vanmiddag na wat ergenis over de rijeigenschappen de wielen naar 14mm gezet.Dat doet wonderen. Dus Jan je kan weer aan de slag. Je hoeft hem er niet voor open te maken dus moet in een half uurtje te doen zijn.
Afgelopen tijd ook nog mijn allereerste loc,de BR 86 met telex voorzien van een Lopi 4 en een stille motor.Daar hangt nu een setje VSM rijtuigen achter van Roco.
Ook de bouwset voor dennebomen van Auhagen meegekregen.Eens kijken of die boompjes er een beetje uitzien.
Ik had een setje besteld om te kijken naar de kwaliteit van de stammetjes. Er zitten aardig wat gietplekken aan.
En het zijn maar 2 verschillende bomen. Je moet er zelf nog 5 takken opzetten en de bestaande takken vormen.
Dus misschien is er genoeg afwisseling in te maken.
Goed dan nog wat plaatjes van de aanwinsten. Incl. mijn smalle koektrommeltje.