Citaat van: Hero op zondag 05 februari 2017, 21:58:51
Ik hoop deze week nog een pakketje te ontvangen met stationswandjes.Eens kijken hoe snel we daar iets moois van kunnen maken.
Hallo,
Dat pakketje kwam wel binnen. De inhoud voldeed echter niet aan de verwachtingen.
- Kozijnen met spleten tussen de randen etc.
- Een gevel met compleet andere raamindeling.
- Veel slecht geprinte onderdelen.
Nu heb ik wel een nieuwe print ontvangen met de juiste indeling. (tot twee keer toe zelfs ,het eerste exemplaar had de steentjes laag 2mm verschoven erop geprint zitten.
)
Ik heb nu een set wanden liggen waar ik nog steeds niet vrolijk van wordt ,maar wel hopelijk iets van te maken valt.
Ik ben blij dat ik een klein stationnetje uit m'n geboorte plaats heb besteld en niet het grote bouwwerk wat op de baan komt.
Die gaan we dan toch maar zelf maken (met wat hulp van bij het plot klaar krijgen van de tekeningen)
Foto,s van dit DHZ pakket volgen nog na de Pasen.
Ik heb 2e paasdag eindelijk weer eens tijd om wat aan de baan te gaan doen.
Er is hier te weinig gebeurt de afgelopen maanden.Ik had er gewoon de energie niet voor.
In alle drukte wel nog aan wat zaken gewerkt. (met een grote puinhoop tot gevolg natuurlijk) Maar niet echt opgeschoten.
Achter me ligt een RGB ledlijn om de achtergrond aan te schijnen. Morgen eens schroefoogjes halen dan kan die ook tegen het plafond.
Het deel dat de hoek om gaat wordt komende week in verstek gezaagd.
Daarvoor ga ik de werkplaats van de baas even misbruiken.
Daarna staat een vakantie in de agenda.Met marge om ook weer eens wat te bouwen.
Er moet tenslotte nog een spiegel komen om de achtergrond compleet te maken.
Dan kan ik me daarna op de stadsplanning werpen.
Mvg Robin