Hoi Maarten,
Dank je voor je compliment! Ballast moet ik hier-en-daar nog wel voorzien van oliesporen (bij de stations) en ook de loopbrug heb ik alleen nog maar aan de binnenkant geverfd. Je hebt dus helemaal gelijk dat dit (net als de huisjes) nog een plastic 'look' heeft. Het moet dus nog gebeuren.

Ik ben nu van achteren naar voren aan het werk omdat ik graag het komend jaar het tweede gedeelte (Bahnbetrieb en schaduwstation) wil gaan maken. Mijn hoofdbaan is 1.55 m breed en ik kan er, na het plaatsen van een L-stuk, vervolgens aan de achterkant wat lastiger bij. De achtergrondplaten komen morgen binnen. De bomen ga ik proberen te laten aansluiten op de achtergrond van Faller. Maar dit wordt vakantiewerk.
Het ontbreekt mij, door mijn werk, alleen aan tijd. Ook mijn gezin gaat natuurlijk voor. Maar.... in de spaarzame uurtjes kan ik mij heerlijk ontspannen en werk ik rustig verder aan deze baan. Omdat ik het graag in één keer goed doe, duurt het wel allemaal wat langer voordat iets klaar is. Ik doe het namelijk allemaal voor het eerst.
De heuvels hebben nu het korte gras en de basis ligt er. Inmiddels heb ik ook 6 mm gras en allerlei matjes.
Gelukkig kan ik veel voorbeelden bij dit forum vinden en het is dan ook heel interessant om te kijken hoe de anderen dit allemaal doen.
Leuk dat je hebt gereageerd.
Vriendelijke groeten,
Henk163