De los gestorte ballast is opgenomen en de baan afgebroken.
Er moest een baan komen met lange hellingen en op hoger niveau een groot station aan de voorzijde
.Geen foto's want deze baan is ook niet meer.
De kleine controleur vond het niks,de treinen bleven te lang onzichtbaar.
Het volgende baanontwerp werd wel goedgekeurd en het uitleggen kon beginnen.
We bouwen zonder ontwerpprogramma er wordt alleen wat getekend met een sjabloon om te kijken of het een beetje uitkomt.
Hier wat foto's van het huidige plan.
Dubbelspoor met aparte stroomaansluiting,dus eigenlijk 2 banen op een tafel.



Het buitenspoor heeft 2 halteplaatsen en het binnenspoor heet aansluiting op de draaischijf en wat extra spoortjes om te kunnen spelen.
Achterlangs de lokloods gaan we dan richting een lichte stijging omdat de bruggen toch ingepast zijn.


Over de brug achter een landhuis om weer terug naar het station.

Alles nog steeds lekker ouderwets analoog en voldoende plaats om verder aan te kleden met water,industrie en toerisme.
Het blijkt zelfs zo te zijn dat de eerste kleinschalige meeting al plaats vind bij het cafe bij de brug.

met vriendelijke groet,
Aad