Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Piko Gtw (Spurt)

Gestart door robert9368 dinsdag 26 juli 2011, 21:55:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Morgen kan ik mijn spurt ophalen, heb er direct binnen verlichting in laten zetten door Erwin Emmen.
Morgen zijn de noordelijke modelspoor dagen weer in Veendam ,daar kan ik de spurt even oppikken :D.
gelijk nog even wat andere spulletjes scoren daar.
Wel jammer dat je een dakrand hebt afgebroken Piet !! ik ben dubbel gewaarschuwd !! 8o
Groet Robert
Re:Piko Gtw (Spurt)
Chris
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Staat ook in het verslag op Groterdam.

CiteerZo uit de doos.
Ook hier de waarschuwing, pak het stel niet aan de dakspoilers vast als je ze uit de doos gaat trekken.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Had ik ook bij jou al gelezen chris :thumbup:
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Hoe zit dat eigenlijk met die Piko slepers. Gaan die lang mee of is het beter ze te vervangen door bv een Marklin sleper?
Eerder in deze draad werd al gezegd om de sleper eerst wat de buigen/in te drukken alvorens te rijden. Maar is dat afdoende de komende jaren?
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
ik heb er nog geen problemen mee , behalve dat ze nog al veel geluid maken. maar na een beetje buig werk word dat beter
groet Robert
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Ik had er in het begin even problemen mee. De sleper bleef zo nu en dan klemmen tussen de rails en de pukko's, vooral bij de wissels. Door de sleper wat de buigen ging het verder wel goed.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Mijn spurt met schakelbare binnenverlichting !! Ingebouwd door Treinenshop Erwin Emmen www.etsemmen.nl
hij rijd echt geweldig !!  toppie van piko !








Groeten Robert
Re:Piko Gtw (Spurt)
ns-lok
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
ziet er goed uit, maar ik zie nog geen machinist en passagiers :? :mrgreen:

groeten renzo
Re:Piko Gtw (Spurt)
Aliebengalie
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Robert.

Ziet er schitterend uit , en zeker voor jou mazzel hebben dat je de laatste had.

Echt mooi (en zeker die verlichting).

Was leuk om even met je gesproken te hebben.

Hopelijk voor herhaling vatbaar.....

mvg: Alex
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
@ Alex het is zeker voor herhaling vatbaar !!
Groet Robert
Re:Piko Gtw (Spurt)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Wat een mooi treinstel Robert, Piko maakt toch wel hele mooie dingen.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dennis1984
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Hallo allen,

Toch even reageren, al heb ik de Zwitserse variant. Zijn hier eigenaren die problemen hebben met het treinstel? Bij mij valt zeer frequent de motor uit. De trein rijdt dan niet meer, maar verlichting voor en achter blijft wél branden. Afschakelen van stroom en weer inschakelen lossen het op. Ook treinstel optillen (decoder stroomloos) en weer neerzetten lost het op.

Lijkt me niet helemaal wenselijk, dus vandaar mijn vraag.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Piko Gtw (Spurt)
sbbfan
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
@Dennis1984,

Ik wilde de Thurbo twee weken geleden bestellen, maar vanuit Piko kwam de mededeling dat ze al uitverkocht zijn. Als pleister-op-de-wonde heb ik nu toch eindelijk een (wel tweedehands 3356) krokodil aangeschaft. Nu alleen nog, als de surprises en gedichten klaar zijn, even naar 5* ombouwen.

Jouw probleem zal wel aan de decoder liggen. De rest van de stroomverbruikers blijven het immers wel doen. En omdat het even van de baan halen ook en oplossing lijkt, zal geen los draadje zijn! Ik hoop voor jou dat er forumleden zijn (voor hen liever niet) die het probleem kennen en er een oplossing voor hebben. Anders wordt het helaas een garantiegevalletje.

Groeten uit Twente,
Martin 
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Martin,

Ik kreeg dezelfde mededeling. Zag ik vorige week dat Conrad 'm nog heeft en heb snel besteld.
Morgen komt met de post.
Ik zie nu dat ze alleen de DC versie nog hebben. De ombouw schijnt simpel te zijn. Dus als je 'm per sé wil hebben:  bestelnr 404371 - 89
Re:Piko Gtw (Spurt)
sbbfan
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Arjan,

Zeker als het probleem van Dennis een decoder-issue is, is jouw (en de hier eerde genoemde) suggestie een goed alternatief. Je zult dan, omdat er alleen een decoder interface aanwezig is, sowieso nog zelf een decoder aan moeten schaffen.

Voorlopig ga ik eerst met de krokodil aan de gang (komt ook morgen binnen). In de hoop dat de DC variant wel wat langer leverbaar blijft.....

Groeten en succes met de ombouw,
Martin
Re:Piko Gtw (Spurt)
FunnyMedia
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Iemand nog tips waar de AC versie beschikbaar is?
En hoe "eenvoudig" is het ombouwen van DC naar AC.
Wil een combi treinstel gaan maken maar de AC versie`s zijn echt op geloof ik
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Andere wielen erin, en een sleper eronder zetten. En een paar draden omsolderen. Wielen op juiste afstand zetten kan natuurlijk ook.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: Dennis1984 op woensdag 30 november 2011, 20:02:48
Hallo allen,

Toch even reageren, al heb ik de Zwitserse variant. Zijn hier eigenaren die problemen hebben met het treinstel? Bij mij valt zeer frequent de motor uit. De trein rijdt dan niet meer, maar verlichting voor en achter blijft wél branden. Afschakelen van stroom en weer inschakelen lossen het op. Ook treinstel optillen (decoder stroomloos) en weer neerzetten lost het op.

Lijkt me niet helemaal wenselijk, dus vandaar mijn vraag.

Met vriendelijke groet,
Dennis

Dennis,
Gisteren is mijn SBB GTW van PIKO binnengekomen. Deed het prima. Heb 'm gisteravond geijkt.
Toen ik 'm vanochtend een rondje wilde laten rijden vertoonde ie dezelfde problemen als jij hebt. Even rijden en dan stil vallen. Bij mij doet ie dat echter alleen in de achteruit. Vooruit geen probleem. Het valt me ook op dat bij het omschakelen van achteruit naar vooruit dan een vertraging van ± seconde is.
Al met al lijkt me dit een decoder probleem. Ook na een totale reset van de decoder blijft het probleem. Denk dat ik er maar een Lopi in ga bouwen...

FunnyMedia: ik zag op de site van Conrad dat je de AC versie kan pre-orderen. Zal dan na 19/12 weer geleverd kunnen worden. Ik vermoed dat ze alle voorraden in Europa aan het afstruinen zijn. Misschien het proberen waard.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dennis1984
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: ArjanM op vrijdag 02 december 2011, 11:52:01
Dennis,
Gisteren is mijn SBB GTW van PIKO binnengekomen. Deed het prima. Heb 'm gisteravond geijkt.
Toen ik 'm vanochtend een rondje wilde laten rijden vertoonde ie dezelfde problemen als jij hebt. Even rijden en dan stil vallen. Bij mij doet ie dat echter alleen in de achteruit. Vooruit geen probleem. Het valt me ook op dat bij het omschakelen van achteruit naar vooruit dan een vertraging van ± seconde is.
Al met al lijkt me dit een decoder probleem. Ook na een totale reset van de decoder blijft het probleem. Denk dat ik er maar een Lopi in ga bouwen...

FunnyMedia: ik zag op de site van Conrad dat je de AC versie kan pre-orderen. Zal dan na 19/12 weer geleverd kunnen worden. Ik vermoed dat ze alle voorraden in Europa aan het afstruinen zijn. Misschien het proberen waard.

Arjan,

Bedankt voor je reactie. Niet fijn voor jou, maar wel goed om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik vermoedde ook al dat het een decoderprobleem is. Volgens mij zit er iets heel goedkoops in.

Ik zet er ook liever een LokPilot in... even de reactie van de winkelier afwachten maar en dan kijken of er iets te onderhandelen valt. Bijvoorbeeld een LoPi tegen inkoopsprijs.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Piko Gtw (Spurt)
Günther
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Tja, mijn Signalmeister draaid nu al een maand elke dag trouw zijn rondjes door het schaduwstation.
Maar ja, hij is wat duurder maar een lokpilot zat er dan ook al van af het begin in en die poppetje en machinist ook.
Ik heb niks geen problemen, als ik dat hier zo lees dat denk ik waar zijn jullie aan begonnen.

vr.gr. Günther.
Re:Piko Gtw (Spurt)
ns-lok
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: Günther op zaterdag 03 december 2011, 11:50:37
Tja, mijn Signalmeister draaid nu al een maand elke dag trouw zijn rondjes door het schaduwstation.
Maar ja, hij is wat duurder maar een lokpilot zat er dan ook al van af het begin in en die poppetje en machinist ook.
Ik heb niks geen problemen, als ik dat hier zo lees dat denk ik waar zijn jullie aan begonnen.

vr.gr. Günther.

heb jij een SBB GTW van signalmeister dan??? 8o
Re:Piko Gtw (Spurt)
veldkamp
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Gunter waar kan ik ergens braken >:-D

erik
Re:Piko Gtw (Spurt)
Aliebengalie
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Ach ja smaken verschillen nu eenmaal.

En we weten dat de standaard (van de hobby modellen) zijn inderdaad niet je van het.
Maar van de Expert modellen zijn ze van een heel ander model en kwaliteit.
Ze doen er echt niet voor een ESU onder.
Ik weet nu niet precies wat voor decoder er in zit.
Je kan het zien doordat er aan die decoder een nem stekkertje zit , en aansluiting voor geluidsdecoder.
Als er die decoders er inzitten,daar heb ik met al mijn 20 piko's nog nooit enig probleem mee gehad.
Dus het zou kunnen dat hier die goedkopere inzitten (zou wel jammer zijn).

Mvg: Alex
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dan zal in de spurt ook wel deze zitten zeker? Ik heb overigens nog geen problemen gehad, maar aan de andere kant ook nog niet veel gereden met de spurt ivm drukte.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
ook geen problemen hier met mijn MOOIE PIKO SPURT !! , hier zit inderdaad de duurdere decoder in  :thumbup:
Groet Robert
Re:Piko Gtw (Spurt)
Günther
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: veldkamp op zaterdag 03 december 2011, 11:59:04
Gunter waar kan ik ergens braken >:-D

erik

Gewoon in de wc
Re:Piko Gtw (Spurt)
Günther
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: ns-lok op zaterdag 03 december 2011, 11:55:30
Citaat van: Günther op zaterdag 03 december 2011, 11:50:37
Tja, mijn Signalmeister draaid nu al een maand elke dag trouw zijn rondjes door het schaduwstation.
Maar ja, hij is wat duurder maar een lokpilot zat er dan ook al van af het begin in en die poppetje en machinist ook.
Ik heb niks geen problemen, als ik dat hier zo lees dat denk ik waar zijn jullie aan begonnen.

vr.gr. Günther.

heb jij een SBB GTW van signalmeister dan??? 8o

Nee, ik heb een Arriva Spurt
Re:Piko Gtw (Spurt)
ns-lok
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
maar de problemen zijn alleen bij de sbb gtw, en niet met de spurt
Re:Piko Gtw (Spurt)
Aliebengalie
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: robert39 op zaterdag 03 december 2011, 12:44:19
ook geen problemen hier met mijn MOOIE PIKO SPURT !! , hier zit inderdaad de duurdere decoder in  :thumbup:
Groet Robert

Kom nog wel is een xtje naar Groningen Robert,kan ik hem in het eggie bewonderen.... :D :D :D
Is en blijft een prachtig model.

Mvg: Alex
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dennis, en anderen,

Een andere decoder doet 'm wel iest mooier rijden (of misschien wil ik dat graag zien) maar verhelpt niet het probleem.

Ik ben erachter wat het is: KORTSLUITING. Het viel me op dat het probleem iedere keer op dezelfde plek zich voordeed. Vervolgens alles maar eens uit elkaar gehaald.
In eerste instantie was het probleem over wanneer ik zonder de opbouw reed. Dat deed me vermoeden dat er een draad in de knel zat. Uiteindelijk bleek de boosdoener één van de twee (zwarte) massa draden van het draaistel naar de print. Bestudering onder een loep liet zien dat er een stukje isolatie beschadigd was.

Ik heb nu de soldeerbout aan het opwarmen om de draad te vervangen. Hopelijk is het dan dus voorbij.

Hoewel ik niet de taal over de originele decoder heb gebruikt als ik op andere fora tegenkom, hierbij toch de verontschuldigingen aan de firma Uhlenbrock dat ik de door hun vervaardigde decoder de schuld gaf ;).

Foto's en verdere rapportage volgen.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Günther
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Arjan,

Dat is domme pech, zoiets.
Gelukkig heb je het kunnen vinden.

Günther.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dennis1984
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Arjan,

Ik ben benieuwd, vooral naar de foto's als je die plaatst. Ik moet nog even denken of ik zelf ga knutselen, of dat ik het de winkel laat doen (met behoud van garantie).

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Piko Gtw (Spurt)
Aliebengalie
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: Dennis1984 op zaterdag 03 december 2011, 14:31:43
Arjan,

Ik ben benieuwd, vooral naar de foto's als je die plaatst. Ik moet nog even denken of ik zelf ga knutselen, of dat ik het de winkel laat doen (met behoud van garantie).

Met vriendelijke groet,
Dennis

Dennis.
Durf je het zelf niet aan,geen probleem toch.
Terug naar je leverancier is dan de beste oplossing.
De service is prima van piko,met zeker snelle reparatie.

Mvg: Alex
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dennis1984
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: Aliebengalie op zaterdag 03 december 2011, 14:38:41
Dennis.
Durf je het zelf niet aan,geen probleem toch.
Terug naar je leverancier is dan de beste oplossing.
De service is prima van piko,met zeker snelle reparatie.

Mvg: Alex

Alex,

Ik durf het prima aan (ben kundig genoeg), maar je garantie vervalt wel en dat is in principe natuurlijk vervelend. En dit is de reden dat je een model in een winkel koopt, voor de service.

Goed om te horen dat reparaties snel zijn, we zullen het zien.

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Nou hier dan het verdere verslag van de reparatiewerkzaamheden.

Zoals eerder gemeld een draadje gevonden waarvan de isolatie kapot was:


En na uitbouw is het nog duidelijker te zien:


De problemen met hortend door de bochten zijn weg.
Hierna begonnen het treinstel met Koploper te ijken.
Gedurende dit proces viel me op dat de motor zo nu en dan toch nog hetzelfde "kortsluit"geluid maakte als eerder. Aan het einde van het ijkproces begon ie weer te horten bij het achteruit rijden.

Dus maar weer opnieuw de boel gedemonteerd. Het viel me op dat wanneer ik het draaistel wat hierboven afgebeeld staat, heen en weer bewoog, het geluid te reproduceren was. Zou het andere draadje ook....? Nee, dat was in orde. Hierna op zoek gegaan naar andere blank liggende contacten. De enige die ik kon vinden waren de twee soldeerlippen aan de motor. Hiervan leek er één inderdaad vlak bij het chassis te liggen. Deze dus naar boven bijgebogen.


En nu is het goed! Geen rare geluiden of rijbewegingen meer.
De ijking is opnieuw bezig. En morgen genieten van dit mooie model.

Dennis, je kunt ze nu in ieder geval op het spoor van de storing zetten. Succes!
Re:Piko Gtw (Spurt)
Günther
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Arjan, fijn dat je het snel hebt kunnen vinden.
Veel plezier er mee morgen.
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Dennis,

Grote onzin dat je garantie vervalt. Alleen je garantie op het draadje vervalt, omdat je zelf het draadje hebt aangepast. Maja welke gek gaat er nauw een draadje claimen als garantie?
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

Selfie

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Forummers,

Ik vind deze Spurt heel leuk, maar ik kan geen 3-railer meer vinden :-(

Wat is er nodig om een DC versie om te bouwen naar 3-rail? Of praten we dan meteen over 2 keer de aanschafprijs.......

Ik rij CS2 / iTrain, K-rail, S88 massa detectie.

Tips welkom!

Dank & groet,

Hugo
Re:Piko Gtw (Spurt)
ns-lok
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
kost ongeveer 30 euro, en beetje soldeerwerk.
denk dat het ongeveer een uurtje werk is.

decoder moet erin (stekker inpluggen)
sleper eronder
massa draadjes aanelkaar solderen en sleper draadje aansluiten.

valt wel mee dus :P

groeten renzo
Re:Piko Gtw (Spurt)
Aliebengalie
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Nooit gedaan,of niet de juiste spullen ervoor,begin er dan maar niet aan.
Je moet dit toch wel een keertje gedaan hebben eer je aan zoiets begint.
Het is niet moeilijk als je de spullen en gereedschappen allemaal hebt,en uiteraard een beetje inzicht.
Maar heb je geen ervaring,begin dan niet met zo'n mooi treinstel.
Kan je beter vragen of iemand het voor je wil doen.
Heb je meer kans dat je geen spijt krijgt.

Wil je het toch zelf doen,wens ik je enorm veel suc6.
Mvg:Alex
Re:Piko Gtw (Spurt)
Joffrey-ICMm
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Het geluid zit erin!  :D
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: Hugy op zondag 04 december 2011, 14:02:11
Forummers,

Ik vind deze Spurt heel leuk, maar ik kan geen 3-railer meer vinden :-(

Wat is er nodig om een DC versie om te bouwen naar 3-rail? Of praten we dan meteen over 2 keer de aanschafprijs.......

Ik rij CS2 / iTrain, K-rail, S88 massa detectie.

Tips welkom!

Dank & groet,
Hugo


Hoi Hugo,
Kan zijn dat het "Oude Station" hem nog heeft. Kijk maar op :
http://www.oude-station.nl/piko.htm

Groeten van Pieter


Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Hugo,

Sleper plaatsen, decoder kopen, andere wielen, of de wielen op de juiste maat zetten. Je bent uiteindelijk niet veel duurder uit.
Re:Piko Gtw (Spurt)
FunnyMedia
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: PietMarklin op zondag 04 december 2011, 17:13:31
Hoi Hugo,
Kan zijn dat het "Oude Station" hem nog heeft. Kijk maar op :
http://www.oude-station.nl/piko.htm

Groeten van Pieter

Helaas, ik heb vanmorgen de laatste Veolia AC kunnen reserveren :-)
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

Selfie

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: FunnyMedia op dinsdag 06 december 2011, 16:04:04
Citaat van: PietMarklin op zondag 04 december 2011, 17:13:31
Hoi Hugo,
Kan zijn dat het "Oude Station" hem nog heeft. Kijk maar op :
http://www.oude-station.nl/piko.htm

Groeten van Pieter

Helaas, ik heb vanmorgen de laatste Veolia AC kunnen reserveren :-)
Dat is nou echt jammer  :-( voor je. :o)
Ik kreeg gisteren van Sint William antwoord dat de Spurt AC voorradig was en ik heb meteen betaald :P
Als Post.nl geen uitglijder maakt moet hij binnenkort netjes verpakt afgeleverd worden.

Pieter, bedankt voor je tip  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:;)

Groet,
Hugo
Re:Piko Gtw (Spurt)
FunnyMedia
gast

Re:Piko Gtw (Spurt)
William heeft hem gereserveerd voor mij dus maak me geen zorgen :-)
CiteerGeen probleem, we zetten de lok vast voor je.
Ik heb toevallig aardig wat exemplaren in kunnen slaan, en ik moet zeggen dat ik aardig bestormt wordt met aanvragen. Van deze serie heeft u dan ook de laatste.

m.vr.gr.

William
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

Selfie

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: FunnyMedia op dinsdag 06 december 2011, 18:12:55
William heeft hem gereserveerd voor mij dus maak me geen zorgen :-)
CiteerGeen probleem, we zetten de lok vast voor je.
Ik heb toevallig aardig wat exemplaren in kunnen slaan, en ik moet zeggen dat ik aardig bestormt wordt met aanvragen. Van deze serie heeft u dan ook de laatste.

m.vr.gr.

William

Dit draadje gaat over de Spurt. Ik heb het niet op Violen 8o. Ik ga bijna voor Geraniums :idea:

Evengroet, Hugo
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Hallo Hugo,

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Enneuh...als tegenprestatie plaats je binnenkort wat foto´s van je spurt op dit forum toch? :P

Groeten van Pieter
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: Joffrey-ICMm op zondag 04 december 2011, 16:52:13
Het geluid zit erin!  :D


jippie, ik ga 'm zeker doen met geluid
Re:Piko Gtw (Spurt)
Lid sinds: 2008

Selfie

offline
Re:Piko Gtw (Spurt)
Citaat van: PietMarklin op dinsdag 06 december 2011, 21:41:44
Hallo Hugo,

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Enneuh...als tegenprestatie plaats je binnenkort wat foto´s van je spurt op dit forum toch? :P

Groeten van Pieter

Foto's zal wel even duren tot de kerstvakantie of zo.
Hij is binnen en ik vind hem leuk.
Even wennen aan een ander type decoder .
Ik begrijp alleen de algemene opmerking "leuk model voor leuke prijs" niet zo.
Bij bijvoorbeeld een 4-delige M* Koploper zit er al licht en geluid in. Hier moet ik in een "2"-delige zelf aan de slag voor een ?140 extra........

Ach ja, had ik maar niet naar Grunn moeten verhuizen. Hij hoort er wel bij!

Hugo :-)