Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

ledverlichting en esu lok pilot

Gestart door zoldertreinman maandag 11 juli 2011, 17:12:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
ledverlichting en esu lok pilot
ik heb een marklin 3438, een 12x e-lok met delta en daar wil ik een esu lok pilot 4 gaan inbouwen, deze lok heeft leds en ik las onlangs op dit forum dat iemand  per ongeluk (er stond niets daarover in de inbouwhandleiding) de lampdraadjes van de decoder op de ledjes zette en dat toen de decoder doorbrandde, het bleek dat er weerstandjes tussen moesten.
zou iemand me kunnen zeggen wat voor weerstandjes?? eventueel  te koop bij conrad?? mijn dank alvast
Re:ledverlichting en esu lok pilot
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re:ledverlichting en esu lok pilot
in de handleiding van de lopi 4 staat dat in vermeld.Neem 1K tot 1,5 K.
Re:ledverlichting en esu lok pilot
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re:ledverlichting en esu lok pilot
En niet de decoder, maar de verlichtings-print zal sneuvelen.....

gr. Marcel
Re:ledverlichting en esu lok pilot
Hoi,

Kijk even op deze pagina (wel in het Duits): http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=5&t=13827

Met vriendelijke groet,
Dennis
Re:ledverlichting en esu lok pilot
bedankt voor de reacties en ik ga die weerstandjes bestellen en weet nu ook dat als er eventueel iets fout gaat, ik in elk geval de decoder niet kapot maak, nogmaals dank!
Re:ledverlichting en esu lok pilot
hallo dennis, net op dat stummiforum gekeken en das nu helemaal duidelijk, ik las ook dat iemend de delta erin liet voor de led weerstandjes, goed idee, maar alles eruit en nieuwe weerstandjes ertussen lijkt me beter, dank voor je help