Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Digitale trein op analoge baan

Gestart door Alex5db zondag 03 juli 2011, 21:18:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Digitale trein op analoge baan
Dag iedereen kan een Trix ho ook op een analoge baan rijden? Zonder dat je digitaal bestuurt? Alvast bedankt!
Re:Digitale trein op analoge baan
Op 2 rail of Märklin 3rail middenpuntjes contecten-systeem?
Re:Digitale trein op analoge baan
Citaat van: AnalogDriver op zondag 03 juli 2011, 21:30:51
Op 2 rail of Märklin 3rail middenpuntjes contecten-systeem?
3rail? Gaat dat?
Re:Digitale trein op analoge baan
Normaal gesproken kan een Trix-locomotief niet op Märklin rijden op een märklin-baan.  Aangezien Trix het tweerail / 2rail merk van Märklin is kan je vast wel een gelijkwaardig model bij Märklin die wel op een Märklin-baan kan rijden vinden.

Groeten Ronald.
Re:Digitale trein op analoge baan
Citaat van: Alex5db op zondag 03 juli 2011, 21:18:20
Dag iedereen kan een Trix ho ook op een analoge baan rijden? Zonder dat je digitaal bestuurt? Alvast bedankt!
Alleen bij ombouw. Sleper er onder en beide stroomafnemers op de wielen met elkaar doorverbinden.

Mvg,
Peter
Re:Digitale trein op analoge baan
Citaat van: Freak op maandag 04 juli 2011, 06:39:43
Citaat van: Alex5db op zondag 03 juli 2011, 21:18:20
Dag iedereen kan een Trix ho ook op een analoge baan rijden? Zonder dat je digitaal bestuurt? Alvast bedankt!
Alleen bij ombouw. Sleper er onder en beide stroomafnemers op de wielen met elkaar doorverbinden.

Mvg,
Peter
i kwist niet dat Marklin ook 2-rail had. Ik zou er het liefst niet aan willen sluitelen dus dan zal ik maar het marklin artikel nemen, wel iets duurden maar ik moet niets veranderen
Dankjewel voor de reacties/
MMVG Alex