Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Wegbewijzering maken? Download meteen de lettertypes!

Gestart door Roeny vrijdag 01 juli 2011, 14:13:33

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wegbewijzering maken? Download meteen de lettertypes!
Hallo allemaal,

Ongeveer een jaartje geleden kwam ik voor m'n zelf met de ''eis'' dat m'n borden realistischer konden.

Daarom had ik toen de originele NL en DE lettertypes gedownload om te gebruiken.
De wegbewijzingsborden maken is vrij eenvoudig als je weet hoe het moet.

Ik zal in dit topic laten zien hoe je zelf je eigen wegbewijzering kunt maken (dus met eigen (plaats) namen) én met de juiste lettertypen!


Met hulp van onze Edwin kan ik melden dat de link met directe download weer online is en nu ook online blijft!

http://files.3rail.nl/roeny/wegbewijzering.rar.

Let wel, je hebt Winrar nodig om dit bestand uit te pakken.
Heb je dit niet? download dan gratis de Nederlandse versie op: http://www.winrar.nl/

Bij het bestand is een lees mij toegevoegd met info wat je ermee moet doen.



Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Een goed idee :thumbup:. Laat maar komen, ik zit er klaar voor :biggrin:.
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Hallo allemaal,

Als je de lettertype(s) ook wilt hebben kan je een mailtje sturen naar m'n email adress (dus niet m'n hotmail adres!!), gewoon even op m'n profiel kijken. :wink:

Voor het maken van de borden komt nog een reactie van mij. :wink:

Het gaat om deze lettertypes,
Ik heb van de NL lettertype meerdere verschillende. Het verschil is deels de groote en de tussen afstand van de letters.

Duitsland;



Nederland;



Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Nog een tipje uit de wegenbouw:

de plaats het meest dichtbij in km staat bovenaan, daarna de plaatsen verderop. Dat geld niet voor speciale plaatsen zoals walibi world, dierenpark of UMC. Deze krijgen (volgens de nieuwe richtlijn van RWS) een apart bord in de berm.

Nog een leuk weetje:

de typen belijning (op snelweg):

af/toerit blokken: 1-3 (0.45) dus 1m streep van 45cm, 3 meter niks
gewone snelwegstrepen: 3-9 (0.20) (vroeger 0.15))
spitsstrook strepen: 9-3 (0.20)
doorgetrokken lijn: 20 cm breed

strepen in bebouwde kom 1-1 (breedte weet ik niet)

Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Waar heb je die letertypes gedownload of heb je een download link ?
Want ik kan dat wel goed gebruiken  :)
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Hallo allemaal,

@Wouter,

Bedankt voor de tip en de weetjes, wat betreft de volgorde heb ik het toch altijd goed gedaan. :D

@stefan-faller,

Ik weet de link niet meer, maar als je een mailtje stuurt naar m'n gmail accound stuur ik ze naar je toe.

@Gerard,

Ik heb in het voorbeeld bord driehoven gezet, dus misschien kan je het bord wel gelijk gebruiken.. :P

@ Allihopa,

Ik upload zo het voorbeeld. :wink:

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Hou er rekening mee dat bij Duitse Autobahn bebording precies andersom is dus verste weg onderaan, zier hier: AUTOBAHN

Grt, Ronald.
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Hallo allemaal,

@Ronald,

Goed dat je dit nog even vermeldt, altijd zonde als je hier nog de fout mee in zal gaan.

@Allihopa,

Hierbij de werkbeschrijving van het voorbeeld;

Je kan op internet verschillende borden vinden hiervoor, sommige hebben een kleine (schuine) pijl, andere weer een handig pictogram dat gebruikt kan worden. Let er wel op dat de blauwe kleur hetzelfde blijft, dit wil nog wel eens verschillen. Je kan altijd pictogrammen uit andere borden door elkaar gebruiken, gewoon in paint klikken op ''plakken uit''.

Let op!  :warning: Het is lastig om dit globaal te kunnen uitleggen, er is dus wel kennis van paint en algemeen computeren nodig!

Dit is het bord dat ik ga aanpassen als voorbeeld;



Klik rechts boven op ''selecteren'' en markeer wat weg moet, daarna klik je gewoon op DELETE.
Hiermee kan je ook stukken verplaatsen.




Zorg dat de witte pijl rondom ''opgesloten'' zit. Anders wordt je pijl straks blauw als je de ''lege'' vakken gaat inkleuren met emmertje.



Nu komt het ''precize'' gedeelte, vaak moet je het bord inkorten of juist vergroote.
Door weer de selecteer knop te gebruiken kan je de randen van de borden verplaatsen, slepen en copieeren door ''copieeren en plakken'' (Ctrl + c, Ctrl + v)



Nu kleur je met emmertje de lege witte vakken weer in met blauw (d.v.m. de knop onder de gum (kom ff niet op de naam :? :?) en emmertje.)
Ook kan je de ruimte buiten het bord inkleuren met blauw voor iets meer ruimte, en pas je je kader aan op het bord.
Zodat je straks geen extra lelijke randen cadeau krijgt van de printer. 



Met de lettertypes en text functie kan je nu de (plaats) namen aangeven. Let op, als je uitvergroot werkt doet je text functie het niet.
Je moet even kijken hoe veel je max. kan uitvergrooten met text functie.



En klaar is je bord voor de printer! Nouja.. nog even aanpassen in bijv. Word voor de juiste groote. :wink:



Succes en veel plezier, de mogelijkheden zijn (bijna) onbegrenst. :D :D

Als je nog een vraag hebt, stel hem gerust! Ik zal heus wel antwoorden. >:-D >:-D

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Hallo allemaal,

De afbeeldingen hierboven zijn in JPEG formaat, je kan eenvoudig de kwaliteit verbeteren door het bijv. als PNG op te slaan.

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Prachtig   :thumbup: :thumbup:
Zijn deze borgen ook op de regionale wegen van Duitsland te zien ?
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Nee... Neem eens een kijkje op google maps in duitsland ;) In duitsland zijn de borden anders van formaat en stijl.

Groet Ronald.
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Borden langs de duitse snelwegen zijn blauw met witte tekst en lijken een beteje op de NL borden, voor lettertype zie hieronder. Langs de overige wegen zijn ze geel met zwarte tekst. Echt heel anders.

Walter
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Bedankt Walter en Ronald,
Ik heb even gezocht en "gepaint" en ik heb er redelijke bordjes aan overgehouden.
Maar hoe groot moeten deze bordjes zijn?
Ik heb van die bordjes gemaakt waar de stadsnaam opstaat bij het in en uit rijden van een stad

Weet iemand dit toevallig, maakt niet uit of het op schaal is, anders reken ik het wel even om ;)

Alvast bedankt!
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 01 juli 2011, 23:19:24
Bedankt Walter en Ronald,
Ik heb even gezocht en "gepaint" en ik heb er redelijke bordjes aan overgehouden.
Maar hoe groot moeten deze bordjes zijn?
Ik heb van die bordjes gemaakt waar de stadsnaam opstaat bij het in en uit rijden van een stad

Weet iemand dit toevallig, maakt niet uit of het op schaal is, anders reken ik het wel even om ;)

Alvast bedankt!

Gewoon uitproberen, simpel papier in de printer en even kijken.
Zelf print ik ook meestal 2 a 3 keer voor het perfect is.

Tip. Je kan ook een bordje tekenen aan de hand van hoe groot je denkt dat ie moet wezen en vervolgens in Word de liniaal gebruiken.

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Bedankt voor de tip Jeroen,
Hier kan ik wat mee   :)

Ik ga er maar eens mee puzzelen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Of gewoon even HIER kijken. Alle denkbare Duitse bebording die je maar kunt bedenken.

Grt, Ronald.
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Ter aanvulling op de link van Ronald69 hier nog meer : klik , even naar beneden scrollen en daar staan 4 bestandjes in pdf formaat om te downloaden.

Mvg. Leo


Edit Gerard: link ingekort
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 01 juli 2011, 23:38:46
Bedankt voor de tip Jeroen,
Hier kan ik wat mee   :)

Ik ga er maar eens mee puzzelen

Je moet er even voor zitten, maar het is zeker de moeite waard. :D
Zoals Ronald en Leo al aangaven zijn er zat website's om alle andere borden te vinden. (ook voor meerdere landen)

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Hé Jeroen,

Leuk dat je Tweehuizen in dat bord hebt verwerkt!
Mooi gedaan zeg! :D
Erg mooi!
Prachting!
Ik ga dat ook eens proberen!

Groeten van Buster
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Nou ja zeg, ik zie dat een of andere vandaal er zomaar op is gaan graffitiën! :O
Weer een klus erbij voor de gemeentereinigingsdienst... >:-D
Ik was wel lang bezig met het inplakken, want er zat nog een wit stuk omheen toen ik het kopieerde van internet. Dat heb ik allemaal "met de hand" in moeten kleuren. :(
Maar het is redelijk gelukt! :D
Groeten van Buster
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op zondag 10 juli 2011, 20:13:57
Hé Jeroen,

Leuk dat je Tweehuizen in dat bord hebt verwerkt!
Mooi gedaan zeg! :D
Erg mooi!
Prachting!
Ik ga dat ook eens proberen!

Groeten van Buster

Hier kan ik maar één ding op antwoorden: Bedankt voor je bericht! :thumbup: :mrgreen:

Mvg,

Jeroen

Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op zondag 10 juli 2011, 21:58:39
Nou ja zeg, ik zie dat een of andere vandaal er zomaar op is gaan graffitiën! :O
Weer een klus erbij voor de gemeentereinigingsdienst... >:-D
Ik was wel lang bezig met het inplakken, want er zat nog een wit stuk omheen toen ik het kopieerde van internet. Dat heb ik allemaal "met de hand" in moeten kleuren. :(
Maar het is redelijk gelukt! :D
Groeten van Buster

Hoi Buster,

Kan je een screenshot maken, (of vertellen) van wat je precies bedoeld?
Het klinkt namelijk alsof het veel gemakkelijker kan. B)

Met 'Ctrl + Alt + Print Screen' kan je je beeld ''kopieeren'' en als je dan in paint 'Ctrl + v' (plakken) doet, heb je um staan.

Als je er niet uit komt wil ik wel een voorbeeld plaatsen in de topic, over ''plakken uit'' en een leeg bord maken dat je gemakkelijk kan invullen en bewerken. :wink:

Mvg,

Jeroen

ps, als je alle nodige lettertypes wilt, stuur dan even een mailtje naar m'n gmail account (zie m'n profiel).
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Oké, ik ga het proberen uit te leggen.

Als ik een plaatje van internet kopieer en het in paint plak, dan zit er een wit kader om het plaatje heen, omdat het op internet een plaatje was op een witte achtergrond.
Dus als ik dat over het verkeersbord heen plak, dan zit dat witte gedeelte van de achtergrond van het plaatje over het blauwe van het bord heen. Als ik nu dat kader weg wil hebben, dan moet ik daaroverheen met blauw gaan kleuren, zodat het graffiti-ding op het bord staat, en niet op het witte kader op het bord.
Ter verduidelijking: Zo is het als ik het direct kopieer, dus dat is fout, want dat witte stuk moet natuurlijk weg:
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Ronald69 en TomCat
Nog bedankt voor de links!
ik heb ze nu op mijn computer staan  :D

:arrow: Buster

probeer,
Afbeelding -> Ondoorzichtig tekenen
schakel dat uit.
scheelt al een heel stuk kleuren  ;)
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op maandag 11 juli 2011, 09:25:03
Oké, ik ga het proberen uit te leggen.

Als ik een plaatje van internet kopieer en het in paint plak, dan zit er een wit kader om het plaatje heen, omdat het op internet een plaatje was op een witte achtergrond.
Dus als ik dat over het verkeersbord heen plak, dan zit dat witte gedeelte van de achtergrond van het plaatje over het blauwe van het bord heen. Als ik nu dat kader weg wil hebben, dan moet ik daaroverheen met blauw gaan kleuren, zodat het graffiti-ding op het bord staat, en niet op het witte kader op het bord.
Ter verduidelijking: Zo is het als ik het direct kopieer, dus dat is fout, want dat witte stuk moet natuurlijk weg:

Bedankt voor de duidelijke uitleg Buster. :wink:

Ik zal hier wel even een voorbeeldje van maken, zelf ben nogal visueel ingesteld en plaatjes zeggen meer. (ik wou zoiezo toch nog iets vermelden)

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Je kan dat kadertje gemakkelijk wegkrijgen door met een png afbeelding te werken, in plaats van een jpeg,... :D Gewoon effe op google bijvoorbeeld intypen 'graffiti png'. Afbeeldingkje saven en plakken in je paint :D en problem solved met de witte achtergrond ;)

Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Heb juist gezien dat het met paint niet echt optimaal lukt  :O zal eens kijken of het gemakkelijker kan ;)
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Voila zie, download paint shop pro of andere programma'tjes om foto's te bewerken zoals illustrator en photoshop en dit werkt, itt paint

De sleutel is hierbij wel dat je 'graffiti afbeelding' uiteraard een png bestand moet zijn :D

Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Kom bij jou de schade verhalen voor het onderspuiten van die borden..... :D

Ziet er  :thumbup: uit.

Mvg: Alex
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: bockie op maandag 11 juli 2011, 12:09:56
Voila zie, download paint shop pro of andere programma'tjes om foto's te bewerken zoals illustrator en photoshop en dit werkt, itt paint

De sleutel is hierbij wel dat je 'graffiti afbeelding' uiteraard een png bestand moet zijn :D

Hallo,

Klopt, en bovendien zorgt het png bestand ervoor dat de kwaliteit van de kleuren mooi blijft.

De update van het verslag komt eraan, ben momenteel even druk..

Even off topic; de graffiti schijnt wel in trek te zijn, :P zelf zal ik denk ik een speciale muur ervoor vrij houden op de baan, zodat de borden hopelijk schoon zullen blijven. >:-D >:-D

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Joeroen ik vind het heel mooi,maar nog niet zo heel erg makkelijk,kan ook zijn dat ik het meerdere malen moet lezen...komt wel meer voor..... :D
Blijft het schitterende afbeeldingen vinden.

Mvg: Alex
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Ik heb ook nog heel even wat gemaakt ;)

Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Aliebengalie op maandag 11 juli 2011, 16:36:05
Joeroen ik vind het heel mooi,maar nog niet zo heel erg makkelijk,kan ook zijn dat ik het meerdere malen moet lezen...komt wel meer voor..... :D
Blijft het schitterende afbeeldingen vinden.

Mvg: Alex

Hoi Alex,

Tja, je moet een beetje handig zijn met paint, maar ik heb al een idee.

Ik zal wat lege borden maken van standaard maten, en de pictogrammen los als afbeelding plaatsen. Zo is het al makkelijker om het zelf te doen. Misschien klinkt het nog wat ingewikkeld maar zometeen zal het met foto's vast duidelijker worden.

Mvg,

Jeroen

Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: baasbas1 op maandag 11 juli 2011, 17:00:46
Ik heb ook nog heel even wat gemaakt ;)

Dat ziet er goed uit. :thumbup:

Zometeen meer informatie en materiaal om mee te beginnen.

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Gaat goed komen Jeroen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg: Alex (zal niet de enigste zijn).
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Driehoven ligt dus vlakbij Tweehuizen en wel aan de kust.
Dat weten we nu ook dus  >:-D
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Roeny op maandag 11 juli 2011, 17:13:05
Citaat van: baasbas1 op maandag 11 juli 2011, 17:00:46
Ik heb ook nog heel even wat gemaakt ;)

Dat ziet er goed uit. :thumbup:

Zometeen meer informatie en materiaal om mee te beginnen.

Mvg,

Jeroen

Dankjewel :D,

haha ik heb er nog een voor de liefhebbers :P, volgens mij lijkt hij wel een beetje op die in het echt
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: robkop op maandag 11 juli 2011, 17:46:09
Driehoven ligt dus vlakbij Tweehuizen en wel aan de kust.
Dat weten we nu ook dus  >:-D

Zo is dat, daar hebben we toch wegbewijzering voor. >:-D

Citaat van: baasbas1 op maandag 11 juli 2011, 18:20:26
Citaat van: Roeny op maandag 11 juli 2011, 17:13:05
Citaat van: baasbas1 op maandag 11 juli 2011, 17:00:46
Ik heb ook nog heel even wat gemaakt ;)

Dat ziet er goed uit. :thumbup:

Zometeen meer informatie en materiaal om mee te beginnen.

Mvg,

Jeroen

Dankjewel :D,

haha ik heb er nog een voor de liefhebbers :P, volgens mij lijkt hij wel een beetje op die in het echt


Ziet er weer goed uit, net als het voorbeeld. :thumbup:

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: robkop op maandag 11 juli 2011, 17:46:09
Driehoven ligt dus vlakbij Tweehuizen en wel aan de kust.
Dat weten we nu ook dus  >:-D
Vreemd :eek:, op mijn kaart ligt Driehoven in Brabant, niet ver van Eindhoven :wink:.
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
UPDATE!

Hallo allemaal,

Hé he, hier is ie dan, de update, :wink: (althans een deel ervan >:-D)

- In deze update zal ik lege (PNG) borden plaatsen van verschillende groten.

- Daarbij plaats ik pictogrammen in PNG formaat die je kan toevoegen.

Op die manier zal het makkelijker zijn om je borden te maken, omdat je ze dan enkel ''in hoeft te vullen''.
Uiteraard zal ik aan de hand van een voorbeeld uitleggen hoe het moet. :wink:

Hierbij alvast een paar pictogrammen;









Zometeen meer update!

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Bas, om even heel pietluttig te doen:
Het linkeronderdeel van de rotonde moet niet ingekleurd zijn. >:-D
Mooi gedaan!

Gr, Buster
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op maandag 11 juli 2011, 19:15:59
Bas, om even heel pietluttig te doen:
Het linkeronderdeel van de rotonde moet niet ingekleurd zijn. >:-D
Mooi gedaan!

Gr, Buster


Met het oog op detail, daar hou ik van! :lol: :thumbup:

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
 :D
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op maandag 11 juli 2011, 19:15:59
Bas, om even heel pietluttig te doen:
Het linkeronderdeel van de rotonde moet niet ingekleurd zijn. >:-D
Mooi gedaan!

Gr, Buster


Haha ik weet het ik :P, ik zal het er even inmaken
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: baasbas1 op maandag 11 juli 2011, 19:26:08
Citaat van: Buster op maandag 11 juli 2011, 19:15:59
Bas, om even heel pietluttig te doen:
Het linkeronderdeel van de rotonde moet niet ingekleurd zijn. >:-D
Mooi gedaan!

Gr, Buster


Haha ik weet het ik :P, ik zal het er even inmaken

Hier een verbeterde versie ;), hij is nog niet helemaal perfect. Maarja...

Mvg, Bas
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Das een stuk beter! :P
Groeten van Buster
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op maandag 11 juli 2011, 19:33:58
Das een stuk beter! :P
Groeten van Buster

Dankje :D

Mvg, Bas
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
UPDATE VERVOLG  :warning:

Hallo allemaal,

Hierbij de werkbeschrijving;

Ik ga er hier even vanuit dat je al een geschikt leeg bord hebt geopend. (de borden komen eraan :wink:)
Klik op 'Bewerken', en vervolgens op 'Plakken uit';



Kies een pictogram, jaja er komen er nog meer;



Zo die staat;



Zometeen meer update,

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: Buster op maandag 11 juli 2011, 19:33:58
Das een stuk beter! :P
Groeten van Buster

Vééél mooier. :thumbup:

Hou dat vast. :)

Mvg,

Jeroen
Re:Wegbewijzering maken? Leuk, maar dan wel met de juiste lettertypen. (NL of DE)
Citaat van: baasbas1 op maandag 11 juli 2011, 19:32:17
Hier een verbeterde versie ;), hij is nog niet helemaal perfect. Maarja...

Mvg, Bas


Hoi  bas,
hoe heb jij die Pijl zo mooi gekregen?

ik kom niet verder dan dit:

Groeten,
Martijn