Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

pendelautomaat

Gestart door karel1 donderdag 14 april 2011, 18:18:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
pendelautomaat
karel1
gast

pendelautomaat
Ik heb me zojuist voorgesteld, heb maar 1 vraag en daarna waarschijnlijk nooit meer dan alleen maar lezen op het forum.
Ben op zoek naar een kenner van de conrad pendelautomaat om tegen vergoeding te installeren.
Ben zelf technisch niet in staat om dit te realiseren,ook niet na het lezen van de diverse topics.Is er iemand in Heemskerk of in de buurt die dit wil en kan doen?Gaarne je reactie
Re:pendelautomaat
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:pendelautomaat
Dag Karel.
Net in je voorstel topic gelezen dat je een (pendel) baantje op een kast hebt.
Het aansluiten van de pendelautomaat stelt op zich niet zoveel voor, indien je de handleiding (heb je een handleiding?) stap voor stap volgt.
Daarbij is het wel van belang waar je mee rijdt, 2- of 3rail, digitaal of analoog en misschien heb je ook nog bijzondere wensen? ;)

Heemskerk is voor mij wat uit de richting maar ongetwijfeld zijn er modelspoorders die bij jou in de buurt wonen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.   
Re:pendelautomaat
karel1
gast

Re:pendelautomaat
Op het laatste hoop ik in het bijzonder, ik ben echt een volkomen leek op dit gebied.
Ik blijf in stille afwachting
Re:pendelautomaat
julian246810
gast

Re:pendelautomaat
Hallo,

Is het al gelukt?
De moeilijkheid zal wel komen bij het gebruik
van de diodes. Ik kan me volgens mij nog wel herinneren
dat ik de betreffende 1N4002 diodes er toen apart bij moest kopen.
Ik neem trouwens aan dat u de pendelautomaat met Bestnr.: 216524 - 89
bedoeld.

Heemskerk is voor mij erg ver weg, maar als het nog niet is gelukt
kan ik eventueel in de week van 4 juli wel komen.

Groetjes,

Julian
Re:pendelautomaat
karel1
gast

Re:pendelautomaat
Julian, bedankt voor je reactie en excuus voor de late reactie, ik was doodgewoon met vakantie, sorry.

Het probleem is nooit opgelost, echter , mijn buurjongetje was heel blij want ik heb hem alles(en dat is niet zoveel) wat met marklin te maken aan hem gegeven en is er erg blij mee en zijn vader ook.
Jij uiteraard wel bedankt voor je fantastische sympathieke voorstel en veel succes gewenst bij de voortzetting van je treinhobby,
groet Karel
Re:pendelautomaat
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re:pendelautomaat
Hoi,

Dat is inderdaad ook een manier om het probleem op te lossen.
Enne, Heemskerk, dat is voor mij nog geen 10 km.   :-)

gr. Marcel
Re:pendelautomaat
julian246810
gast

Re:pendelautomaat
Had ik maar zo'n buurman!  :P