Hoi,
Ja, ik ben me ervan bewust dat ik misschien wat oude koeien uit de sloot haal, maar ik kwam hier terecht vanuit het topic
Re: CS3 of EcoS2 : ik kom er niet uit . Ik heb me enigzins proberen in te lezen, maar voor een leek zoals ik is het soms een vrij technisch verhaal. Nu kan er gesteld worden: 'als je het niet begrijpt, houd je er dan verre van'. Dat doe ik toch niet, omdat dit onderwerp mij/ons als forummers misschien toch raakt of zal raken.
Zover ik kan beoordelen (please, be aware of my ignorance), is RailComPlus een soort van tegenhanger van MFX, al dan niet sneller, maar dat terzijde. Speerpunt is de automatische herkenning van locomotieven, waar er bij RCP ook nog sprake kan zijn van terugmelding incluis specifieke adressen e.d.
Nu stelt Freak in het zojuist genoemde
topic , dat MFX misschien wel dezelfde weg gaat als Motorola en dat M* zich ook heeft aangesloten bij de RailCommunity. Daar schrok ik toch ietsje van, want wat betekend dit dan voor mij (en mijn MFX-locs) op termijn...? Vandaar ben ik opzoek gegaan naar wat achtergrondinfo over RCP en wil ik hier dus vragen of er in de afgelopen 3 jaren (dec 2013 tot dec 2016) bijzondere ontwikkelingen zijn in ofwel de ene en ofwel de andere richting.
Zover ik kan zien (en dat is niet bijster ver) is M* haar eigen weg verder in geslagen en is RCP gewoon doorgegaan op haar eigen weg, hoewel er op het vlak van terugmelding wat minder te beleven is (misschien ook vanwege de prijs).
Alvast vriendelijk bedankt en shoot it if i'm wrong.