Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Buizentransport

Gestart door Jasperkc donderdag 12 mei 2011, 23:37:35

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Buizentransport
Lid sinds: 2007

mooie 44er bij de VSM

offline
Buizentransport
Hallo,

Ik ben al geruime tijd bezig met het zelf maken van een buizentransport voor de wagons van Märklin en Trix uit onder andere de set 24201. Voor de buizen maak ik gebruik van de Buisjes van Evergreen nr. 236. Ik lijm 3 buizen aan elkaar en vervolgens schilder ik de buisjes Humbrol 21 zwart. Ook zet ik op de kopse zijde een zilverrand en leg ik een spanbandje om het geheel heen. Ook schilder ik de buizen van binnen een beetje met roestkleur. Alleen zit ik nog even met een probleem. Ik heb gezien dat Märklin voor zijn nieuwste set van de buizentransport, buizen gebruikt met logo's erop van Mannesmann. Ik heb al even het internet afgezocht. Ik kan wel de logo's vinden, maar ik kan ze niet op de buizen krijgen. M.a.w. ik zoek decals van de logo's van Mannesmann ook met het MW logo. Is er iemand op het forum die mij op weg kan helpen of iemand die bereidt is tegen een vergoeding om de decals te printen.

Groet, Jasper
Re:Buizentransport
Freak
gast

Re:Buizentransport