Hij doet ut

, loc lampjes vervangen door ledjes/weerstand en nu brandt alles tegelijk, alleen denk ik dat ik de rijtuiglampjes ook vervang door ledjes, wil er nog 2 rjtuigen tussen en dat trekt de aux v/d decoder niet 8 gloeilampjes

.
Soms hapert verlichting, komt door afgesleten printbaan contacten, ga ik fixen met speciale stift, en indien niet te krijgen/te duur, probeer ik dun laagje soldeer op de banen te laten vloeien

, 1 mm zit er maar tussen, zijn er 8.
Ook kan ik de koppelingen nog demonteren en de metalen contact pinnetjes goed schoonmaken en wat strakker buigen, zodat de aandrukspanning op de printbaan strip wat groter wordt.
Kwestie van finetunen dus, maar loopt verder prima op 2 faulhaber motoren op 1 ESU Locsound V 3.0 M4, V-max ook dik in orde

Ik had een 8 delige ICE 1 van M* digitaal, maar die heb ik verkocht, en dit analoge oude ding voor een prikkie van een forumlid gekocht, gewoon als project

, de decoder komt uit een V200 diesel en via de locprogrammer en de ESU site heb ik het geluid vervangen door dat van de ICE

Als je me vraagt wat ik leuker vind, rijden of ombouwen, denk ik het laatste

De ICE is trouwens tijdens de ombouw 1,5 meter naar beneden gelazersteenstraald

, nu lach ik er om

, maar het huis was ff te klein

Maar........................na alle onderdelen gevonden te hebben op de grond, alles weer gemonteerd, niets kapot en gewoon rijden, kan je zien dat het in de jaren 80 is gemaakt, toen was alles gewoon beter

Mvg Gert